مهاجرت به کشور اسپانیا
نوشته شده توسط : ali

معرفی پادشاهی اسپانیا

می توان یکی از گرم ترین کشورهای اروپایی توصیف کرد که برای کسانی ساخته شده است که از آب و هوای گرم و سبک زندگی پشت گذاشته شده لذت می برند. آمارها نشان می دهد که جمعیت کشور اسپانیا در حال حاضر حدود ۴۶٬۷ میلیون نفر تخمین زده می شود. متعددترین گروه قومی اسپانیایی است.

واحد پول رسمی یورو (یورو) است. اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است که مزایای زیادی را برای ساکنان آن فراهم می کند. برای اقامت طولانی مدت، اجازه اقامت مورد نیاز خواهد بود. اگر بازدید از اسپانیا برای کوتاه مدت تا 90 روز – ویزای ساده مورد نیاز است.

 

مهاجرت به اسپانیا

خدمات مهاجرت

مسئول خدمات مهاجرت در کشور اسپانیا وزارت کشور (http://www.interior.gob.es). اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، به منظور اقامت بیش از 3 ماه در اسپانیا، نیاز به کارت اقامت، ویزای اقامت یا اجازه کار دارید. مهاجرت کسب و کار کاملا به خوبی در اسپانیا توسعه یافته و دولت اسپانیا ارائه می دهد سرمایه گذاران بین المللی و کارآفرینان گزینه های متعددی برای جابجایی راحت: ویزای ثروت، ویزای طلایی، ویزای سرمایه گذار، ویزای کارگر ماهر، ویزای دانشجویی. بسیاری از دفاتر حقوقی برخورد با قانون مهاجرت می تواند شما را با یک راه حل بسته خدمات و همچنین ارزیابی مورد اولیه برای نتیجه مورد مهاجرت احتمالی ارائه دهد.

مهاجرت قانونی

به منظور بازدید قانونی از کشور اسپانیا، یک مهاجر نیاز به پیروی از تمام الزامات تعیین شده توسط قانون مهاجرت اسپانیا دارد. قانون اصلی که مهاجرت شهروندان غیر اتحادیه اروپا در کشور اسپانیا را تنظیم می کند، قانون مهاجرت ۲۰۰۹ است. با توجه به مفاد قانونی پادشاهی اسپانیا، گزینه های متمایز متعددی برای مهاجرت قانونی به این کشور وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و الزامات خاص خود را دارند. اگر شما به دنبال یک راه حل مهاجرت قانونی برای جابجایی و اقامت در اسپانیا برای مدت زمان طولانی تر، شما ممکن است گزینه های زیر را در نظر بگیرید: ویزای ثروت، ویزای طلایی، ویزای سرمایه گذار، ویزای کارگر ماهر، ویزای دانشجویی.

مهاجرت قانونی

قانون مهاجرت

قانون مهاجرت ۲۰۰۹ قانون اصلی است که در مورد مهاجران کشورهای غیر اتحادیه اروپا در اسپانیا اعمال می شود.

آمار مهاجرت

بر اساس آمار مهاجرت، اسپانیا در حال حاضر میزبان حدود ۴۵ میلیون مهاجر است که حدود ۹٬۸٪ کل جمعیت را تشکیل می دهد. بزرگترین گروه های مهاجران از رومانی و مراکش می آیند. بزرگترین دوره مهاجرت در اسپانیا تجربه شده است در طول دوره 1998 تا 2008. در طول این زمان درصد مهاجران در میان جمعیت محلی از 1٪ به 13٪ افزایش یافت - این پس از آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است به عنوان بحران در جنوب اروپا شروع به تحت تاثیر قرار دادن اسپانیا.

 

مهاجرت به منطقه شنگن و خارج از آن

پادشاهی اسپانیا یکی از کشورهای عضو منطقه شنگن است. کشورهای توافق شنگن گذرنامه و کنترل مهاجرت را در مرزهای مشترک خود و برای سفر بین کشورهای عضو خود لغو کرده اند. کشورهای عضو همچنین ویزای شنگن صادر شده توسط دیگر ایالت های شنگن را به رسمیت می شناسند.

در مرز خارجی، یا پس از ورود اول به منطقه شنگن، روش های عادی کنترل مهاجرت اعمال می شود، با این حال پذیرش در هر کشور شنگن پذیرش در کل منطقه شنگن (همه کشورهای عضو) در نظر گرفته شده است، بدون چک مهاجرت بیشتر مورد نیاز است.

شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که مایل به اقامت بیش از سه ماه در اسپانیا هستند، باید ظرف ۳۰ روز پس از ورود به این کشور درخواست مجوز اقامت/کارت (Tarjeta de Residencia) کنند. درخواست باید در دفتر خارجی (Oficina د Extranjeros) و یا ایستگاه پلیس ملی محلی در استان محل اقامت در نظر گرفته شده ساخته شده است.

مهاجرت به منطقه شنگن و خارج از آن

 

انواع ویزا در اسپانیا

اگر اقامت در  اسپانیا برای مدت زمان کوتاه زیر 90 روز، یک کشور سوم ملی باید برای یکی از انواع مختلف ویزا درخواست به منظور بازدید خود را قانونی است. بر اساس قانون سیاست مهاجرت اسپانیا، چندین نوع مختلف ویزا وجود دارد که بسته به مورد و شرایط باید به دست آورد

 

اجازه اقامت

در حال حاضر کشور اسپانیا اجرا می شود یک برنامه سرمایه گذاری، که اجازه می دهد تا شما را به درخواست کارت اقامت در اسپانیا، اگر شما املاک و مستغلات برای قیمت بیش از 500 000 یورو خریداری شده - با این حال، این مجوز اجازه نمی دهد حق کار و یا انجام کسب و کار در اسپانیا.

لتونی اجازه اقامت برای املاک و مستغلات با قیمت از 250 000 یورو فراهم می کند، که 50٪ ارزان تر است و علاوه بر این اجازه می دهد تا گزینه ای برای کار و انجام کسب و کار.

در حال حاضر اگر شما به دنبال یک جابجایی قانونی برای یک دوره طولانی تر از راه حل زمان, شما باید گزینه های زیر: ویزای ثروت, ویزای طلایی, ویزای کارگر ماهر, ویزای سرمایه گذار, ویزای دانشجویی.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: