نوشته شده توسط : ali

اقامت کانادا

کشور کانادا در چهارم ماه می، «برنامه فدرال کارگران ماهر» درهای خود را به سوی متقاضیان باز گشایی خواهد کرد. برنامه ای که برای یکسال به حالت تعلیق در آمده بود و پیش بینی می‌شود سقف ظرفیت بعضی از مشاغل، به دلیل محبوبیت این برنامه، در عرض چند روز پر شود.

پیش از آن البته در ماه آوریل باید منتظر اعلام تصمیمات مهمی بود. یکی از آن‌ها سقف تعداد متقاضیانی خواهد بود که امسال مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. تصمیم مهم دیگر پیرامون سازمانهایی خواهد بود که به ارزیابی مدارک تحصیلی متقاضیان خواهند پرداخت.

لیست اولویت مشاغل، اشتغالهایی را که برای آن تقاضا وجود دارد را تعیین خواهد کرد و تنها متقاضیانی پذیرفته خواهند شد که کارفرمایی خواهان به خدمت گیری مهارت آنان باشد. در عین حال این فهرست تعداد پذیرفته شدگان را هم مشخص خواهد کرد.

در وبسایت «سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا» نشانه‌هایی از مشاغلی که ممکن است در فهرست امسال قرار بگیرند می‌توان یافت. از جمله اینکه در این وبسایت آورده شده است که: «کمبود کارکنان ماهر به خصوص در زمینه های سلامت و همچنین مدیریت منابع طبیعی احساس می‌شود».

در مقالهٔ «فرصت شغلی کجاست» که در همین وبسایت آمده به گزارش بانک تجاری امپریال کانادا (CIBC) به عنوان مرجع اشاره شده است. این گزارش ۲۵ حرفه را به عنوان پرنیازترین مشاغل تعیین کرده که در یک جمع بندی می‌توان آن‌ها را در چهار زمینه سلامت، معدن، صنایع تولیدی و خدمات بازرگانی خلاصه کرد.

شرایط متقاضیان

در سال گذشته دچار تعدیلاتی شد اکنون به قرار زیر است:

– متقاضی می‌بایستی حداقل یک سال سابقهٔ کار تمام وقت را داشته باشد.

– متقاضی می‌بایستی حداقل توانایی متوسط زبانی در یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسه را داشته باشد.

– متقاضی می‌بایستی در زمینه های توانایی زبانی، سن، تجربه شغلی، تحصیلات و قابلیت وفق پذیری موفق به کسب حداقل ۶۷ امتیاز گردد.

– مدارک تحصیلی متقاضیان در خارج از کانادا پس از ارزیابی و اصالت یابی، می‌بایستی ارزشی برابر با مدارک تحصیلی رایج در داخل کانادا را داشته باشند.

این آخرین شرط از تغییراتی است که اخیرا در مقررات ناظر بر مهاجرت به عمل آمده است. فهرست سازمانهایی که ارزشیابی مدارک متقاضیان را برعهده دارند در اواسط آوریل اعلام خواهد شد و پیش بینی می‌شود که مدارک اخذ شده از بیشتر دانشگاههای کشور در این لیست قرار گیرند.

مهاجرت به کانادا

علاقمند به دریافت مهاجرت به کشور کانادا هستید؟ آیا برنامه های مهاجرتی این کشور را می شناسید؟ چقدر با کانادا آشنایی دارید؟ شما میتوانید برای پاسخ به سوال های خود ادامه مقاله را مطالعه کنید.

کشور کانادا با حدود 36 میلیون نفر جمعیت، در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور دومین کشور وسیع جهان هست.

کشور کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد و آب و هوای بیشتر قسمت های این سرزمین سرد است.

اصلی ترین منبع اقتصاد کانادا از صنعت گردشگری، بخش کشاورزی و پتروشیمی به دست می آید. با وجود مکان های طبیعی و تفریحی فراوان، کانادا جزو 15 کشور دیدنی دنیا با آمار گردشگری بیش از 20 میلیون نفر در سال است.

مهاجرت پذیرترین کشور

همچنین کشور کانادا یکی از مهاجرپذیر ترین کشور های جهان می باشد. در سال هایی که برخی کشورهای جهان درهای مهاجرت خود را به سوی مهاجرن بسته اند، کانادا برای رشد اقتصادی خود و جلوگیری از بالا رفتن میانگین سنی کشور سالانه صد ها هزار مهاجر توانایی که در روند رشد اقتصادی کشور مفید هستند را پذیرش می کند.

از برنامه های مهاجرتی این کشور میتوان به برنامه تخصص کاری، سرمایه گذاری، کارآفرینی، اکسپرس انتری و … اشاره کرد. میتوان گفت معروفترین و پر تقضاترین برنامه مهاجرت به این کشور، برنامه اکسپرس انتری است. کانادا در سال 2015 از این سیستم رونمایی کرد.

این برنامه به استان های کانادا کمک می کند که به نسبت نیاز بازار کار خود مهاجران واجد شرایط را کاندید دریافت اقامت دائم کانادا کنند. همچنین در برنامه اکسپرس انتری سرعت پذیرش مهاجران بسیار بیشتر است.

کشور کانادا جدا از بخش مهاجرت، جزوی از برترین کشور های جهان برای تحصیلات است. تحصیل در کانادا کمک شایانی به دانش آموزان و دانشجویان می کند زیرا در این کشور بخش های آموزشی (مدارس،دانشگاها، کالج ها و …) با سیستم های بروز، امنیت فوق العاده و همچنین مدارکی بین المللی در تلاش هستند تا آینده بهتری برای افراد بسازند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چرا کانادا !؟

ویزای کانادا : کشوری که بیش از ۸۲ درصد جمعیت آن از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در دنیا را داراست و سیاست‌های جمعیتی خود را بر اساس مهاجرت نیروی انسانی متخصص و کارآمد چیده است، شاید بهترین مقصد برای زندگی، کار و تحصیل باشد.

البته این کشور کاناداست اما به راستی زندگی در کانادا چگونه است؟ مزایای زندگی در کانادا چیست و آیا هزینه زندگی در کانادا با استاندارهای جهانی همخوانی دارد؟ آیا واقعا کشور کانادا برای زندگی مناسب است؟ تقریبا می‌توان این طور گفت که کانادا یکی از مرفه‌ترین، آرام‌ترین، امن‌ترین و آزادترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود.

امید به زندگی در این کشور ۸۱ سال است و بیش از ۶۷ درصد مردم این کشور به دولتشان اعتماد دارند. هر کانادایی به طور متوسط ۶/۲ اتاق در اختیار دارد، در طول سال تنها ۱۷۰۲ ساعت کار می‌کنند و بیش از ۸۰ درصد مردم این کشور اذعان دارند لحظات خوب و مثبت زندگی ‌شان در روز بیش از لحظات منفی است.

اما این تنها آمار جالب مربوط به دومین کشور پناور دنیا نیست، بلکه بنابر آخرین اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت EPOCH TIMES تعداد زیادی از شهروندان کانادایی به کشور خود افتخار می‌کنند، این بدین معنی است که قریب به ۷۳ درصد از کانادایی‌ها بخاطر دریافت خدمات درمانی رایگان (health care)، ۷۰ درصد بخاطر اعتبار بالای پاسپورت کانادایی، ۶۵ درصد بخاطر منشور حقوق و آزادی‌های فردی و اجتماعی و ۵۰ درصد بخاطر سیستم آموزشی کانادا به این کشور افتخار می‌کنند. شاید باور این موضوع سخت باشد، اما براساس همین آمار، ۶۴ درصد از آمریکایی‌ها به دلیل یکی از موارد زیر قصد نقل مکان به کانادا را دارند:

  • خدمات درمانی منطقی و مقرون به صرفه ( ۶۳ درصد)
  • ثبات سیاسی بیشتر (۳۸ درصد)
  • امنیت (۳۸ درصد)
  • سیستم آموزشی مناسب و مقرون به صرفه (۳۶ درصد)
  • حقوق برابر (۳۵ درصد)
  • فرصت‌های کاری (۳۳ درصد)

کانادا کجاست؟

ویزای کانادا : این کشور در قاره آمریکای شمالی واقع شده، قریب به ۹میلیون کیلومتر مربع خشکی و ۸۹۱هزار کیلومتر مربع از آب‌های زمین را در اختیار دارد و با مجموع مساحت ۹٫۹۸۴٫۶۷۰ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور بزرگ و پهناور دنیا پس از روسیه محسوب می‌شود و حدود دو پنجم قاره آمریکای شمالی را در بر می‌گیرد.

کانادا پس از کسب حق حاکمیت و قدرت از بریتانیای کبیر در سال ۱۸۶۷، مستقل شد. طبق آمار رسمی سال ۲۰۱۲، جمعیت کانادا کمی بیش از ۳۴میلیون نفر برآورد شده و نسبت تراکم جمعیت به مساحت کشور ۴ نفر برای هر کیلومترمربع است. ارز رایج کانادا دلار کانادایی با علامت اختصاری CAD بوده، پیش‌شماره تلفن آن عدد ۱ است و (.ca.) به عنوان دامنه اینترنتی وب‌سایت‌های کانادایی شناخته می‌شود.

 

شهر اتاوا Ottawa به عنوان پایتخت کشور کانادا دارای ۸۱۲٫۱۲۹  نفر جمعیت بوده و ۷۱ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. همچنین اتاوا پایتخت و مرکز سیاسی کانادا نیز محسوب می‌شود و به عنوان یک حکومت مشروطه براساس قانون اساسی و خانه تشریفات دولتی به شمار می‌رود.

 

معرفی کشور کانادا

به طور کلی کشور کانادا از ۱۰ استان و ۳ قلمرو در بخش شمالی تشکیل شده است که به ترتیب الفبا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استان آلبرتا
  • استان بریتیش کلمبیا
  • استان منیتوبا
  • استان نیوبرانزویک
  • استان نیوفاندلند و لابرادور
  • استان نوا اسکوشیا
  • استان انتاریو
  • استان جزیره پرینس ادوارد
  • استان کبک
  • استان ساسکاچوان
  • قلمروی شمال غربی
  • قلمروی نوناووت
  • قلمروی یوکان

میزان درآمد در کانادا در سال 2020

ویزای کانادا : اولین قدم در محاسبه هزینه های زندگی در کشور کانادا، محاسبه درآمد در کشور کانادا است. با توجه به اینکه کانادا کشوری انگلیسی زبان و مهاجر پذیر است تقاضا در این کشور جهت کاریابی روندی افزایشی داشته است. بر اساس آخرین آمار بدست آمده از سال 2020، میانگین درآمد سالیانه در کانادا 71700$ (دلار کانادا) می باشد.

کار در کانادا برای ایرانیان

ایرانیان در بدو ورود به کانادا و جویای کار شدن، با مشکلاتی مواجه می شوند. موانعی که ایرانیان برای کاریابی در کانادا با آن مواجه هستند عموما 3 دسته هستند:

  1. عدم تجربه کار در کانادا که بزرگترین چالش برای استخدام شدن میباشد.
  2. عدم مسلط بودن بر زبان انگلیسی یا فرانسوی
  3. کارفرمایان کانادایی تمایل دارند تا فردی را استخدام کنند که مدرک خود را از کانادا اخذ کرده باشد.

از این رو توصیه می شود تا حتما قبل از ورود به کانادا متقاضی زبان خود را به سطح لازم برساند تا در هنگام کار در کانادا دچار مشکل نشود.

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال 2020

ویزای کانادا : کشور کانادا در سال 2020 نسبت به مشاغل زیر نیازمند نیروی کار است:

  • نماینده فروش و بازاریاب
  • حسابدار و امور مالی
  • مهندس IT
  • مهندس نرم افزار
  • مهندس شیمی
  • مهندس عمران
  • مهندس صنایع
  • مهندس برق
  • پزشک
  • پرستار
  • مدیر پروژه ساختمانی
  • ماشین کار

هزینه اجاره یا خرید ملک در کانادا

ویزای کانادا : هزینه اجاره آپارتمان در برخی مناطق کشور کانادا یکسان است. شهرهای تورنتو و ونکوور در این دسته قرار می گیرند. هزینه اجاره آپارتمانی تک خوابه با توجه به اینکه در حومه شهر باشد هزینه ای متفاوت در بر خواهد داشت. هزینه اجاره یک آپارتمان در مرکز شهر از 850$ تا 2300$ (دلار کانادا) متفاوت است. در صورتی که این واحد مسکونی در حومه شهر باشد اجاره بهای آن در بازه 700$ تا 1500$ (دلار کانادا) قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مهاجرت و اخذ ویزا

گاهی از همه چیز خسته می شویم وآن قدر تحت فشار کار و امور روزانه قرار میگیرم که فقط دوست داریم قید همه چیز را بزنیم و دور شویم، این موقع هاست که فکر مهاجرت و اخذ ویزا و سفر برای همیشه و ترک دیار و وطن به سراغمان می آید.
آیا تا کنون شما هم به مهاجرت فکر کرده اید؟ آیا دوست دارید که مهاجرت کنید؟ آیا حاضرید که از سرزمین مادری دل بکنید و به سوی دنیایی جدید بروید؟
البته مهاجرت و اخذ ویزا علاوه بر خستگی و دلزدگی از مشکلات، میتواند دلایل دیگری هم داشته باشد. برخی به دلیل کسب علم و مهارت و یا شغل و درآمد بهتر مهاجرت می کنند و برخی صرفا دوست دارند کشور جدیدی را برای زندگی امتحان کنند. بعضی اوقات شاید مکانی که در آن زندگی می کنیم امکانات رفاهی بسیار کمی داشته باشد و یا به علت جنگ و نا آرامی مجبور به مهاجرت و اخذ ویزا دائم و یا موقت شویم.
 در هر صورت همه ساله افراد زیادی تصمیم به مهاجرت می گیرند و زندگی خود را در وطنشان رها کرده و به سمت آرزوهایشان روانه می شوند، برخی کشورها هم از آن ها با آغوشی باز استقبال میکنند و بعضی کشورها نیز آن ها را  نمی پذیرند. لذا ضروری است پیش از مهاجرت کاملا با کشور مقصدمان آشنا گردیم.
 
 
مهاجرت و اخذ ویزا
 

آرژانتین

اگر برای مهاجرت و اخذ ویزا به دنبال کشوری با فرهنگ و پر از چیزهایی جدید که تا به حال ندیده اید می گردید قطعا آرژانتین بهترین کشور برای شما می باشد.
مهاجرت به آرژانتین را به خوردن یک تکه کیک خوشمزه تشبیه می کنند، در واقع به راحتی می توان به این کشور مهاجرت کرد و از آن لذت برد. تنها کافیست شما سابقه جنایی نداشته باشید تا به آسانی بتوانید ویزای پنج ساله ی این کشور را دریافت کنید و بعد از آن مشغول به کار یا تحصیل شوید و ویزای دائم بگیرید.
آرژانتین به مهاجرانش تمامی امکانات آموزشی، بهداشت و درمان، وکالت رایگان و حق الحاق به خانواده را می دهد و همین یکی از دلایلی است که مهاجرت به این کشور را به یک تکه کیک تبدیل می کند.
البته توجه کنید که مهاجرت به این کشور برای ایرانیان آن قدرها هم مانند خوردن یک تکه کیک نیست و مهاجران ایرانی به دلیل وضعیت اقتصادی و سیاسی برای رفتن به این کشور گاها با مشکلاتی نیز رو به رو می گردند.

برزیل

برزیل با این وجود که پنجمین کشور بزرگ جهان است، جزو لیست آسان ترین کشورها برای مهاجرت و اخذ ویزا نیز قرار دارد. افراد علاقمند به شروع کسب و کار یا به عبارت دیگر بیزینس من ها عاشق کار در برزیل هستند زیرا این کشور از اقتصاد بسیار قوی و مستحکمی برخوردار است.
علاوه بر اوضاع اقتصادیِ خوب مهاجران در این کشور، آن ها کشوری خوش آب و هوا، ساحلی و دارای آفتاب گرم و دوست داشتنی را تجربه می کنند.
مهم نیست که به چه دلیلی قصد مهاجرت دارید و از چه کشوری خارج شده اید مهم این است که حتما در برزیل جایی را پیدا می کنید که برایتان مناسب باشد. البته از یاد نبرید که باید بتوانید از پس هزینه های اولیه زندگی تا زمان راه اندازی کسب و کار برآیید.

 امارات متحده عربی

امارات متحده ی عربی، کشوری مملو از نفت و یکی از مکان هایی است که به راحتی می توانید در آن اقامت دائم داشته باشید. یکی از دلایل مهم آسان بودن مهاجرت به این کشور نیاز آن به نیروی کار انسانی می باشد به همین دلیل در سال های اخیر مهاجران زیادی را از کشورهای آسیایی به خود جلب کرده است.
ساختمان های بلند و آسمان خراش های جدیدی که همه روزه در این کشور ساخته می شوند بدون شک نیاز به جذب نیروی انسانی برای بهتر شدن و پیشرفت دارد. ایرانیان هم از جمله افرادی هستند که زیاد به امارات مهاجرت می کنند.

سوئد

این کشور به دلیل موقعیت های خوبی که در اختیار جوانان برای تحصیل قرار می دهد، مهاجران زیادی را به سمت خود کشیده است.
آن ها حتی به دانش آموزان دبیرستانی که از کشورهای دیگر آمده اند به صورت ماهانه ۱۸۵ دلار ( حدودا ۵۰۰ هزار تومان ) حقوق می دهند. حتی اگر شما از دبیرستان فارغ التحصیل هم شده باشید باز هم در سوئد به شما خدمات آموزشی خوبی ارائه می دهند و شما با کمی نامه نگاری با دانشگاه های این کشور می توانید اقامت دائم بگیرید. سیستم آموزشی این کشور بسیار عالی است و همچنین افرادی که به تحصیل علاقمند هستند را به خوبی پرورش می دهد.

ایتالیا

اگر دوست دارید شما هم بخشی از کشوری غنی از نظر فرهنگ و تمدن باشید، ایتالیا پذیرای شما می باشد. شما می توانید به راحتی با خرید یا حتی اجاره ی یک خانه در ایتالیا ویزای دائمی آن را کسب و به صورت قانونی مهاجرت کنید.
این کشور یکی از قوی ترین مناطق توریستی اروپا است و با این که هنوز هم به طور کلی از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ بیرون نیامده اما به راحتی پذیرای مهاجران می باشد. این کشور یکی از برترین مکان ها برای مهاجرت مهندسان، معماران و رشته های هنری می باشد.
 


:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

سرمایه گذاری در گرجستان بصورت کاربردی

اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان در شاخه های املاک و ساختمان، توریست و راه اندازی سایر بزینس ها دسته بندی میشود. سرمایه گذاری گرجستان می تواند اقامت ویژه 5 ساله را برای شما و خانواده به همراه داشته باشد.

زندگی در گرجستان در سالهای اخیر تحولات سیاسی و اقتصادی چشمگیری داشته پیشرفت و نزدیک شدن به استاندارد های شهروندی اتحادیه اروپا موجب شده تا این کشور، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
گرجستان از اقتصاد باز حمایت می کند، قوانین سرمایه گذاری شفاف است و در آمار جهانی جزو 10 کشور برتر در سهولت راه اندازی بزینس های مختلف است.
گرجستان برای نزدیک شدن به استانداردهای اتحادیه اروپا سعی داشته تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاران واقعی ایجاد کند.
دولت گرجستان خدمات ساخت و ساز هتل و گردشگری را تسهیل نموده، زیر ساخت های مناسب را فراهم کرده، مالیات پایین اخذ میکند و خدمات گمرکی مناسب ارائه می نماید.
این مطلب از صفحه خدمات آوا جورجیا در زمینه املاک، سرمایه گذاری، اقامت و مهاجرت به گرجستان بازنشر شده است.

اخذ اقامت گرجستان

هزینه های پایین زندگی، شرایط اقتصادی مناسب، دموکراسی و آزادی، امنیت و … را می توان از مهمترین دلایل اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان بر شمرد. عضویت گرجستان در مجمع اتحادیه اروپا و ناتو جذابیت اقامت گرجستان را دو چندان میکند.
منظور از اقامت گرجستان، دریافت اجازه زندگی برای یک یا چند سال است. فردی که اقامت گرجستان را به دست بیاورد، به غیر از حق رای، از تمامی حقوق شهروندی گرجستان برخوردار میشود.
افرادی که موفق به اخذ اقامت گرجستان میشوند با گذشت زمان و تمدید مستمر میتوانند تقاضای اقامت دائم گرجستان را داشته باشند و در مواردی موفق به اخذ پاسپورت گرجستان شوند.

اقامت گرجستان 7 روش کلی دارد که اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان و اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان منطقی ترین و اصولی ترین راه حل های موجود است.
اخذ اقامت گرجستان نیاز به مشاوره حقوقی و تخصصی دارد و اشتباه در انتخاب مسیر می تواند منجر به قرارگیری نام متقاضی در لیست سیاه دولت گرجستان شود!

روش های اخذ اقامت گرجستان:

• با خرید ملک در گرجستان
• با سرمایه گذاری در گرجستان
• با کار در گرجستان
• با ثبت شرکت در گرجستان
• با ازدواج در گرجستان
• با تحصیل در گرجستان
• با خویشاوندی در گرجستان
متقاضی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان باید دارای گواهی ترجمه رسمی عدم سوء پیشینه و عدم سابقه کیفری ممهور وزارت امور خارجه باشد.
آخرین قوانین و مقررات اخذ اقامت گرجستان از سایت شرکت آوا جورجیا همیشه در دسترس است.

خرید ملک در گرجستان

در سال های اخیر و با تسهیل قوانین اخذ ویزای سرمایه گذاری گرجستان، خرید ملک در گرجستان از طرف سرمایه گذاران خارجی بسیار رواج پیدا کرده است و باعث شده تا بازار املاک گرجستان با رونق اقتصادی رو به رو شود.
سرمایه گذار خارجی می تواند با خرید املاک و مستغلات به مجموع ارزش کارشناسی 100,000 دلار ویزای سرمایه گذاری گرجستان را اخذ کند.
مهمترین مزیت خرید ملک در گرجستان، دریافت اقامت این کشور است. مهم ترین قانونی که دولت این کشور برای افزایش معاملات ملکی در گرجستان انجام داد، قانون اخذ اقامت برای خریداران املاک گرجستان است.
طبق قوانین جدید اقامت گرجستان، متقاضی خارجی میتواند با خرید املاک با ارزش کارشناسی 100,000 دلار آمریکا، اقامت موقت یکساله گرجستان دریافت کند و پس از آن در صورتی که در طول مدت اعتبار مشکلات قانونی را در این کشور به وجود نیاورد، اقامت خود را بطور متوالی تمدید کند.

برخی از مزایای خرید ملک در گرجستان:

• اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان (کلیه اعضاء خانواده)
• بهره مندی از کلیه حقوق شهروندی گرجستان (به غیر از حق رای)
• سهولت اخذ ویزا و سفر ارزان به کشورهای حوزه شینگن، کانادا و آمریکا
• ارزش افزوده سالانه حدود 12% و حفظ سرمایه بصورت ارز خارجی دلار آمریکا
همچنین با امکان عرضه ملک بصورت اجاره سالانه و دریافت 1% از ارزش ملک به عنوان مبلغ اجاره ماهانه؛ با تهیه چندین خانه می توانید سرمایه گذاری مناسبی در گرجستان داشته باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به گرجستان :

افرادی که تمایل دارند اقامت دائم گرجستان را به دست آورند می توانند با یک سرمایه گذاری به مبلغ 115 هزار دلار ( 300000 لاری ) اقامت دائم این کشور را به دست آورند . اما زمانی که افراد خواهان یک نوع اقامت موقت یک ساله باشند می توانند مبلغی حدود 35 هزار دلار سرمایه گذاری کرده و این نوع اقامت را دریافت کنند و به مدت 6 سال آن را تمدید کنند .

این سرمایه گذاری می تواند از طریق خرید ملک در گرجستان انجام شود . البته خرید ملک در گرجستان  جز سرمایه گذاری محسوب نمی شود و تنها در صورتی می توان آن را سرمایه گذاری نامید که زمینی خریداری شود و در ان زمین ساخت و ساز انجام گیرد و یا ملکی نیمه تمام خریداری شود و بیزنسی روی ان انجام گیرد . این کشور حدود 3 ملیون و 718 هزار نفر جمعیت دارد و واحد پول این کشور لاری می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کشور آلمان

بدون شک می‌توان گفت آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی دنیاست. از ابتدای دهه 80 صنایع تکنولوژی آلمان رشد کلانی را شاهد بوده‌اند. همچنین کشور آلمان در صنایع مکانیکی، مواد شیمیایی، پوشاک، الکترونیک و وسایل نقلیه پیشرفت فراوانی دارد. سطح نوآوری بالا در صنایع و فساد کم زمینه شرایط بسیار مساعدی را برای مهاجرت و گرفتن ویزای کار آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی فراهم کرده است. قدرت اقتصادی آلمان باعث شده که بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مالی بزرگ اروپا توسط آلمان اتخاذشده و شرایط سایر کشورهای اروپایی وابستگی زیادی به آلمان دارد.

با توجه به شرایط ذکرشده و پتانسیل بالای آلمان برایسرمایه‌گذاری و کار این کشور همواره موردتوجه مهاجرین و سرمایه‌گذاران خارجی بوده است. درواقع می‌توان گفت آلمان بعد از آمریکا دومین کشور مهاجرپذیر دنیاست. کشور آلمان به‌عنوان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان و ثروتمندترین کشور اروپایی بدون شک اولین انتخاب برای مهاجرین به قاره اروپا محسوب می‌شود. لذا در این مقاله روش‌های مهاجرت کاری و سرمایه‌گذاری در آلمان و شرایط دریافت کارت آبی آلمان یا ویزای نیروی متخصص نیز شرح داده می‌شود

 

مهاجرت کاری به آلمان

کشور آلمان دارای پایین‌ترین نرخ بیکاری در اروپا است و با توجه به‌اضافه شدن مهاجرین به نیروی کار آلمان هنوز هم امکان جذب نیروی کار بیشتر در آلمان فراهم است. همچنین کارفرمایان آلمانی بهترین مزایا، امنیت شغلی و بیشترین پرداخت حقوق رادارند و ساعت کاری را کاهش داده و روزهای تعطیل در سال نیز 40 روز است. در حال حاضر قوانین این کشور به سمت سرعت بخشیدن به روند گرفتن مهاجرین متخصص پیش می‌رود.

بر اساس قوانین تصویب‌شده در سال 2019 روند مهاجرت کاری و نیروی متخصص خارج از اتحادیه اروپا به کشور آلمان راحت شده است. بر اساس این قوانین جستجوی کار و اخذ ویزای کاری برای افراد متخصص با داشتن مدارک آموزشی در حرفه خود آسان‌تر شده است. درواقع شرکت‌های آلمانی مجازند که شهروندان غیر اتحادیه اروپا را با داشتن مدارک آموزشی معتبر استخدام کنند. البته این قوانین در سال‌های قبل نیز برای مهاجرین کاری به آلمان وجود داشت اما بر اساس قوانین جدید روند گرفتن ویزا و جستجو کار ساده‌تر شده است.

مشاغل زیر برای مهاجرت کاری به آلمان شانس بالاتری دارند زیرا جز مشاغل موردنیاز آلمان هستند:

  • مکاترونیک، اتوماسیون،ساختمان‌های هوشمند
  • ماشین الکتریکی،مهندسی برق، برق صنعتی و الکترونیک
  • توسعه نرم‌افزار،برنامه‌نویسی، IT
  • رانندگان و مهندسان حمل‌ونقل ریلی
  • حرفه بهداشت، پرستاری در همه شاخه‌ها،نگهداری افراد مسن، ارتوپدی، بهداشت و کودکان، روان‌پزشکی
  • حسابداری و بازرگانی
  • ساخت‌وساز ساختمان،بتن، مصالح ساختمانی، لوله‌کشی، سنگ‌تراشی، عایق صنعتی، گرمایش، سرمایش، پنجره و نمای شیشه‌ای، متخصص سقف، دیوار و فنّاوری آب‌بندی

روش‌های گرفتن ویزای کار آلمان

متقاضیان برای گرفتن ویزای کار آلمان می‌توانند از دو روش پیشنهاد کار و ویزای جستجو کار استفاده کنند.

ویزای پیشنهاد کار

با داشتن پیشنهاد کار یا job offer می‌توان اقدام به گرفتن ویزای کار آلمان کرد. برای دریافت ویزای پیشنهاد کار آلمان متقاضی باید از کارفرما در آلمان دعوت‌نامه برای استخدام داشته باشد. متقاضیان برای دریافت  ویزای کار آلمان باید در نظر داشته باشند که باید دارای مهارت و شرایط کاری خاص باشند زیرا در کشور آلمان کارفرما در صورتی می‌تواند دعوت‌نامه یا job offer ارسال کند که شخص واجد شرایطی در آلمان و اتحادیه اروپا برای آن شخص موجود نباشد.

برای اثبات این مورد کارفرما باید سه ماه در کشور آلمان برای شغل موردنظر آگهی استخدام صادر کند. اگر کسی در آلمان واجد شرایط نبود سپس در اتحادیه اروپا به مدت سه ماه دیگر آگهی کند. نهایتاً بعد از شش ماه اگر فرد مناسبی در اتحادیه اروپا پیدا نشد، امکان ارسال دعوت‌نامه به خارج از اتحادیه اروپا وجود دارد. درواقع می‌توان گفت افراد برای گرفتن این عنوان شغلی شانس نسبتاً کمی دارند مگر اینکه دارای مهارت ویژه‌ای باشند.

 

ویزای جستجوی کاری

ویزای جستجو کار یا job seeker نیز روش دیگری است که متقاضیان مهاجرت به آلمان می‌توانند از آن برای گرفتن ویزای کار آلمان استفاده کنند. افراد با توجه به اعلام نیاز کشور آلمان برای نیروی متخصص، در صورت داشتن و اثبات مهارت می‌توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند. ویزای جستجوی کار دارای اعتبار 6 ماهه است و دارنده این ویزا می‌تواند به مدت 6 ماه در کشور آلمان به جستجوی کار بپردازد.

برای دریافت ویزای کار آلمان داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس معتبر در کشور آلمان الزامی است و افراد با داشتن مهارت زبانی نه لزوماً مدرک زبان آلمانی یا در شرایطی حتی مهارت زبان انگلیسی برای دریافت ویزا اقدام کنند.

برای دریافت ویزای جستجوی کار افراد باید مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

  • فرم درخواست اقامت بلندمدت
  • عکس گذرنامه‌ای
  • مدرک تحصیلی ایران
  • تأییدیه اعتبار مدرک تحصیلی در آلمان
  • مدرک محل اقامت پس از ورود رزرو هتل یا دعوت‌نامه غیررسمی از خویشاوندان یا دوستان
  • گواهی مدرک زبان در صورت وجود
  • رزومه کاری به زبان آلمانی یا انگلیسی
  • انگیزه نامه
  • تمکن مالی
  • گذرنامه
  • گواهی بیمه درمانی

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دیجیتال مارکتینگ

اکثر ما می‌دانیم که بازاریابی محتوا(دیجیتال مارکتینگ) با تولید محتوا یکی نیست؛ اما تمرکز بیش‌ازحد بر تولید محتوا همه‌جا به‌ چشم می‌خورد. مثلا:

  • در استراتژی‌های بازاریابی محتوا که می‌پرسد «باید درباره چه موضوعی صحبت کنیم؟»
  • در تقویم بازاریابی‌مان که پاسخ می‌دهد «کی باید درباره‌اش صحبت کنیم؟»
  • در برنامه‌هایمان که به‌ شکل خفقان‌‌آوری متمرکز بر تولید محتوا است.

ما با تکیه بیش‌ازحد بر تولید محتوا، از سایر اجزای مهم بازاریابی محتوا غافل مانده‌ایم.

شاید بارها جمله «وقتتان را بیشتر از تولید محتوا، صرف تبلیغ محتوا کنید» را شنیده باشیم، اما واقعیت روزانه بازاریاب‌ها اصلا چنین نیست.

این باور وجود دارد که اگر هر هفته محتوای جدید منتشر نکنیم، علاقه‌مندان احتمالی و مشتریان، کسب‌وکار ما را فراموش می‌کنند؛ اما وقتی تولید محتوا را متوقف می‌کنیم تا انرژی‌مان را صرف اجزای دیگر فرایند بازاریابی محتوا کنیم، برعکس این تصور اتفاق می‌افتد.

1. استراتژی تولید محتوا

در ابتدای کار باید استراتژی تولید محتوا(دیجیتال مارکتینگ) را مشخص کنید. قبل از انجام هر کار دیگری ازجمله انتشار محتوا، باید هدف از این تولیدات را مشخص کنید. در این مرحله باید موارد زیر را انجام دهید:

  • تحقیق درباره مخاطبان: مخاطبان شما چه کسانی هستند.
  • طراحی فرایند: سعی دارید آن‌ها را به چه کاری ترغیب کنید.
  • انتخاب کانال: کجا و چطور می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • انتخاب موضوع: قرار است درباره چه موضوعی با آن‌ها صحبت ‌کنید.
  • مدیریت پروژه: تیمتان چطور همه این کارها را انجام می‌دهد.

و همچنین این‌که چطور می‌توانید همه این کارها را بهینه کرده و بهترین نتایج را کسب کنید.

استراتژی تولید محتوا و 5 گام دیگر کارهایی نیستند که فقط یک‌بار انجامشان دهید. اگرچه در آغاز بازاریابی محتوا، استراتژی را بدون تقلید و با دانش خودتان می‌نویسید، اما باید آن را سالی یک یا دو بار تصحیح و به‌روز کنید.

 

2. تولید محتوا

وقتی استراتژی محتوا(دیجیتال مارکتینگ) را تعیین یا به‌روز کردید، آماده تولید محتوا هستید. تولید محتوای بدون برنامه‌ریزی با هر قالب و در هر کانالی سخت‌ترین و وقت‌گیرترین کار است. فرایند کامل تولید محتوا شامل کارهای مختلفی است و اگر بخواهید همه آن‌ها را همزمان انجام دهید، زحمت نوشتن، طراحی یا ضبط صدا چند برابر می‌شود.

وقتی مشغول تحقیق درباره موضوع هستید، ساختار کلی را مشخص کنید و نکات قابل بررسی را یادداشت کنید تا کارتان آسان‌تر ‌شود. این روش برای تولید محتوای غیر نوشتاری مثل پادکست و ویدیو هم مناسب است، مثلا می‌توانید داستان ویدیو را بنویسید یا نکاتی که باید نمایش داده شود را یادداشت کنید. فرایند را به چند قسمت کوچک تقسیم کنید و هر بخش از تولید محتوا را در یک زمان مشخص و با گام‌های کوچک انجام دهید، نه این‌که سعی کنید همه کارها را همزمان و باهم انجام دهید.

 

3. بهینه‌سازی محتوا

همان‌طور که کارهای مقدماتی و آمادگی برای تولید محتوا(دیجیتال مارکتینگ) خیلی بیشتر از تصور ما است، کارهای بعد از تولید محتوا هم خیلی زیاد است. هرچقدر هم کیفیت نوشته یا ویدیوتان بالا باشد، اگر محتوا را برای استراتژی بازاریابی و مشتری بهینه نکرده باشید یا اگر شخصی که به‌طور ویژه دنبال این محتوا نیست، در رسانه‌‌ها با آن مواجه نشود، اصلا فایده‌ای ندارد.

بین تولید محتوا و انتشارش باید آن را برای مشتری بهینه کنید. مثلا اگر برای جذب علاقه‌مندان تلاش می‌کنید، باید از روش‌های درستی استفاده کنید و محصولات و خدمات مناسبی را تبلیغ ‌کنید. اگر می‌خواهید با سئو بازدیدکنندگان را به سایت‌‌تان بکشانید، باید کلیدواژه‌های هدفتان را بهینه کنید. قبل از انتشار محتوا باید همه این بهینه‌سازی‌ها را دوباره کنترل کنید.

 

4. انتشار محتوا

بعد از برنامه‌ریزی، تولید و بهینه‌سازی محتوا، حالا وقت انتشار آن است، اما هنوز یک کار دیگر باقی‌مانده است. قبل از انتشار باید مردم را از این ماجرا آگاه کنید. حتی اگر سایتی دارید که ترافیک زیادی دارد و بدون هیچ واسطه‌ای معروف و شناخته‌شده است، تمرکز بر انتشار محتوا به همه کارها سرعت می‌بخشد. در این مرحله باید وقتتان را برای کارهای زیر صرف کنید:

  • اشتراک‌گذاری محتوای جدید در رسانه‌های اجتماعی
  • ایمیل کردن محتوا به اعضای سایت و مشتریان
  • ارسال آن برای افراد موثر در شبکه کاری‌تان که احتمالا به آن موضوع علاقه دارند.

همه ما احساس ناخوشایند تولید محتوای فوق‌العاده و دیده‌ نشدنش را تجربه کرده‌ایم. این گام بهترین راهکار برای تجربه نکردن چنین حس بدی است.

 

5. بازآفرینی محتوا

علاوه بر انتشار محتوا(دیجیتال مارکتینگ) ، بازآفرینی محتوا هم راه دیگری برای جلب توجهات به محتوایتان است. درحالی‌که هدف از انتشار محتوا کشاندن افراد از سایر پلتفر‌م‌‌ها به محتوای شما در وب‌سایتتان است، بازآفرینی کمک می‌کند که محتوای وب‌سایت را در سایر پلتفرم‌ها در اختیار مخاطب قرار دهید. وقتی محتوای قدیمی باکیفیت و دیده‌ نشده را بهتر می‌کنید و هدفش را تغییر می‌دهید،‌ قوی‌تر می‌شود.

بعضی از انواع رایج بازآفرینی محتوا عبارت‌اند از:

  • تغییر قالب آن از یک رسانه برای یک رسانه دیگر، مثلا تبدیل آن از متن به ویدیو، پادکست یا گرافیک.
  • تقسیم یک محتوای بلند به قطعات کوچک‌تر
  • ترکیب قطعات کوچک محتوا و تبدیل آن به یک محتوای بلندتر
  • انتشار مجدد محتوا با همین قالب فعلی در کانال‌های دیگر

با هریک از این روش‌ها می‌توانید نتیجه مثبت وقتی‌که برای تولید محتوا گذاشته بودید را ببینید.

 

6. اصلاح محتوا

درنهایت، به اصلاح محتوا می‌رسیم. با این‌که شاید محتوا در ابتدا عالی و همیشه‌‌سبز به‌ نظر آید، اما ممکن است قدیمی و ازمدافتاده شود و نتیجه‌ای بسیار ضعیف‌تر از انتظارات داشته باشد. به درختان همیشه‌سبز فکر کنید که اسمشان روی این نوع محتوا هست. فقط به این دلیل که همیشه‌سبز هستند، به ‌این‌ معنی نیست که نمی‌میرند یا به تغذیه نیاز ندارند. اصلاح محتوا درواقع تغذیه بازاریابی است.

باید تلاش کنید محتوای همیشه‌‌‌سبز و عالی‌تان همچنان تازه و بهینه باقی بماند و با اهداف فعلی کسب‌وکارتان سازگار باشد. به این ترتیب، می‌توانید بهترین محتواها را منتشر کنید یا هدفشان را تغییر دهید. می‌توانید حتی با محتوای نه چندان جدید رتبه‌تان در نتایج جستجو را حفظ کرده و در طول زمان ارتقا دهید.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مهاجرت به سوئیس

مهاجرت به سوئیس : سوئیس یکی از مهاجرت پذیر ترین کشور ها در جهان است و در اروپا از این نظر رتبه جهارم را دارد و در بین کشورهای بسیار ثروتمند با استانداردهای بسیار بالای زندگی ، زیرساخت های طبقه جهانی ، ایمنی ، بی طرفی سیاسی ، بازنشستگی و سرمایه گذاری های جذاب است .

درباره مهاجرت به سوئیس باید گفت که سوئیس همواره کشور بسیار گران قیمت در جهان نیز است .سوئیس ، با چشم انداز های چشمگیر طبیعت خود و سطح بالا در کیفیت زندگی ، همچون یک یک آهنربا جمعیت مهاجران را از سراسر جهان به خود جذب کرده است .

کشور چند زبانه با ۲۶ کانتون که دارای چهار زبان رسمی آلمانی ، فرانسوی ، رومانش و ایتالیایی است . این کشور همچنین به دلیل اقتصاد قوی و قوانین بانکی مناسب ، برای سرمایه گذاری بسیار جذاب است .

با توجه به اقتصاد پایدار ، بیکاری کم است و شغل های سودآور به راحتی قابل دسترس هستند . بسیاری از سرمایه گذاران در بانک های شناخته شده جهان و کسب و کارهای بین المللی واقع در سوئیس کار می کنند . در ادامه به تفکیک در خصوص مزایا و معایب مهاجرت به سوئیس به بحث پرداخته ایم .

هزینه زندگی شهروندان سوئیسی

علاوه بر هزینه های تحصیل در سوئیس هزینه های زندگی هم در این کشور را باید در نظر داشت . شهرهای برن، زوریخ و ژنو اغلب در میان ده شهر گران از نقطه نظر هزینه های زندگی بررسی می شوند .

مناطق حومه نیز در سوئیس می تواند گران باشد . هزینه زندگی و مالیات در کانتون ها متفاوت است . با توجه به کمبود آپارتمان ها ، نرخ اجاره ملک افزایش یافته است و می تواند تقریبا ۲۰ درصد از حقوق و دستمزد باشد .

بیمه درمانی سوئیس یکی دیگر از هزینه های عمده است و حق بیمه بر اساس منطقه زندگی است و نه حقوق . مزایا و معایب مهاجرت به سوئیس را بررسی کردیم اکنون نگاهی به خدمات مشاوره ای جهت انواع مهاجرت به این کشور از جمله مهاجرت کاری به سوئیس خواهیم انداخت .

 

معایب مهاجرت به سوئیس

مزایا و معایب مهاجرت به سوئیس را بررسی می کنیم . مهاجرین نباید پتانسیل شوک فرهنگی در سوئیس را دست کم بگیرند .

این یک کشور زیبا و مدرن اروپایی است ، اما مانعی برای غلبه بر زبان وجود دارد و سوئیس گویش های خود را از فرانسوی تا آلمانی دارد .

بچه های مهاجرین

تحصیل در مدارس دولتی سوئیس برای آن ها یک چالش بزرگ و سخت است . پدر و مادر باید توجه داشته باشند که مدارس اغلب زمان طولانی برای وقت ناهار دارند و ممکن است دارای کافه تریا نباشند .

اکثر بچه ها برای ناهار به خانه می روند و سپس به مدرسه باز می گردند . مدارس خصوصی گران هستند و تعداد پذیرش آن ها نیز ممکن است محدود باشد .

همه جا در سوئیس تقریبا در روزهای یکشنبه بسته است ، به استثنای ایستگاه های گازوئیل و فروشگاه های کوچک در ایستگاه های قطار .

بازار مسکن در سوئیس می تواند رقابتی و گران باشد . پیدا کردن محل اقامت بستگی به عوامل مختلف دارد و زمان قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد . پیدا کردن خانه مورد علاقه و خانه های با باغ خصوصی بسیار دشوار است .

مزایای مهاجرت به سوئیس

ساختار خانه های سوئیس معمولا بسیار خوب است . آشپزخانه و حمام به طور کلی مدرن هستند . آپارتمان ها اغلب فضای پارکینگ دارند و بیشتر خانه ها نزدیک حمل و نقل عمومی می باشند .

شیوه زندگی در سوئیس برای خانواده ها عالی است ، اما ممکن است برای افرادی که به تنهایی به این کشور مهاجرت می کنند و فرزندی ندارند کمی آرام باشد .

مکان های دوستانه در سوئیس فراوان است . فرهنگ فعال در فضای باز با دریاچه های زیبا ، مسیرهای پیاده روی دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی در کوه همراه است . در زمستان ، مهاجران می توانند به دامنه های کوه ها برای اسکی بروند .

مدارس در سوئیس

مهاجران گزینه های متعددی دارند . مدارس دولتی ، خصوصی و بین المللی به طور معمول استانداردهای خوبی دارند و اکثر افراد جایی را پیدا می کنند که به نیازهای فرزندانشان پاسخ می دهد و متناسب با بودجه آنها است . کودکان می توانند مستقل باشند و اغلب به تنهایی پیاده روی و دوچرخه سواری کنند و یا با دوستان خود سوار اتوبوس شوند .

مسائل مهم امنیتی در سوئیس وجود ندارد و اکثر مکان ها حتی در شب نیز امن هستند . بیکاری در سوئیس کم است و اکثر بازرگانان این کشور را برای کار و سرمایه گذاری انتخاب می کنند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد پیدا کردن شغل پس از رسیدن به این کشور وجود ندارد .

انگلیسی در مدارس سوئیس تدریس می شود و اکثر افراد ( مخصوصا جوانان ) به راحتی این زبان را صحبت می کنند ، که باعث می شود فعالیت هایی مانند خرید آسان تر شود . اما برخی از مهاجران متوجه می شوند که کار کردن با زبان های محلی راحت تر است .



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بازاریابی دیجیتال

برای بهینه سازی استراتژی های بازاریابی شما، دیجیتال اجباری است. بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان خود را بشناسید، داده های مهمی در مورد آنها یاد بگیرید، و متریک هایی را ارائه دهید که به تیم بازاریابی شما اعتبار بدهد.

قدم اول

من مخاطبانم را به اندازه کافی خوب نمی شناسم تا شروع کنم. دانستن مخاطبان خود را طول می کشد زمان، و در حالی که تیم بازاریابی خود را ممکن است شخصیت های مخاطبان است که می تواند از استفاده توسعه یافته است، مصرف کنندگان به طور فعال صرف وقت آنلاین ممکن است در راه شما می خواهم انتظار رفتار نمی کند.

شما نیاز به تست زبان های مختلف با اهداف مختلف، به خاطر داشته باشید که برخی از توصیفی ها به افراد مختلف و محل خود را در چرخه خرید درخواست تجدید نظر. خودتان را به مخاطبان خود بسازید و اعتبار می سازید که شما را جدا از مسابقه قرار خواهد داد.

اجزای بازاریابی دیجیتال

اجزای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در سراسر یک شبکه عظیم از نقاط لمسی دیجیتال است که مشتریان تعامل با بارها در روز است. برای استفاده درست از این کانال ها باید درک درستی از هر کدام داشته باشد.

جستجوي پرداخت شده . جستجوی پرداخت شده، یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به طور معمول به نتیجه حمایت شده در بالا یا طرف صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) اشاره دارد. این تبلیغات شما را برای هر کلیک شارژ و آنها را می توان متناسب به نظر می رسد زمانی که شرایط جستجو خاص وارد شده است، بنابراین تبلیغات خود را به مخاطبان به دنبال چیزی به طور خاص هدف قرار گرفته است.

این تبلیغات می تواند بسیار موثر باشد، چرا که آنها در داده های gleaned از رفتار آنلاین افراد تکیه می کنند و برای افزایش ترافیک وب سایت با ارائه تبلیغات مربوطه به افراد مناسب در زمان مناسب استفاده می شود. این تبلیغات همچنین شامل retargeting، به این معنی که بسته به اقدامات مشتریان، ابزار اتوماسیون بازاریابی می تواند منحصر به فرد، شخصی متقابل پلت فرم تبلیغات پیشه وری.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

جستجوگرها فرایند بهینه سازی محتوا ، راه اندازی فنی ، و رسیدن به وب سایت شما ، به طوری که صفحات خود را در بالای نتیجه موتور جستجو برای مجموعه ای خاص از شرایط کلمه کلیدی ظاهر می شود.

با استفاده از جستجوگرها می تواند بازدید کنندگان را به سایت شما درایو زمانی که آنها نمایش رفتار نشان می دهد که آنها در حال جستجو برای محصولات مربوطه، که می تواند یک تغییر بازی با توجه به اینکه 90٪ از مردم جستجو هنوز یک نظر در مورد یک نام تجاری تشکیل نشده است (آزمایشگاه وضعیت، 2018).

در حالی که PPC و retargeting جای خود را، ترافیک آنلاین ارگانیک به دست آورده از طریق بهینه سازی موتور جستجو تاثیر زیادی بر رتبه بندی جستجو و، با گسترش، ترافیک سایت آلی است.

با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات، شما می توانید از جستجوگرها برای افزایش انبوه دید و شروع یک رابطه مشتری با هم استفاده کنید. سئو به افزایش رتبه یک وب سایت در نتایج جستجوی آنلاین، و در نتیجه ترافیک سایت ارگانیک آن، با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات محبوب تعریف شده است. استراتژی های قوی جستجوگرها بسیار تاثیر گذار در مبارزات بازاریابی دیجیتال از دید اولین گام به یک رابطه مشتری باقی می ماند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوای موثر به بیرون در طبیعت تبلیغاتی نیست، بلکه در خدمت آموزش و الهام بخشیدن به مصرف کنندگانی است که به دنبال اطلاعات هستند. هنگامی که شما ارائه محتوا است که مربوط به مخاطبان خود را، آن را می تواند شما را به عنوان یک رهبر فکر و یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات امن، و آن را کمتر احتمال دارد که تلاش های بازاریابی دیگر خود را در استاتیک از دست داده است.

در عصر خریدار خود کارگردانی، بازاریابی محتوا سه برابر بیشتر از تبلیغات جستجو پرداخت شده منجر می شود، بنابراین به خوبی ارزش تلاش اضافی را دارد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

کلید بازاریابی موثر رسانه های اجتماعی بسیار فراتر از داشتن حساب های فعال رسانه های اجتماعی است. شما همچنین باید بافی عناصر اجتماعی را به هر جنبه ای از تلاش های بازاریابی خود را برای ایجاد به عنوان بسیاری از فرصت های به اشتراک گذاری همتا به همتا که ممکن است. هر چه مخاطبان شما بیشتر الهام گرفته شود تا با محتوای شما درگیر شوند، احتمال به اشتراک گذاشتن آن بیشتر است و به طور بالقوه الهام بخش همسالان خود برای تبدیل شدن به مشتریان نیز هست.

بازاریابی تلفن همراه

دستگاه های تلفن همراه در جیب ما نگهداری می شوند، کنار تخت های ما می نشینند و در طول روز مدام بررسی می شوند. این باعث می شود بازاریابی در تلفن همراه فوق العاده مهم — دو سوم از مصرف کنندگان می تواند یک نام تجاری خاص آنها را دیده اند تبلیغات در تلفن همراه در هفته گذشته به یاد داشته باشید - اما تلفن همراه نیز بسیار ظریف با توجه به ماهیت صمیمی آن است. پیام کوتاه، MMS، و بازاریابی در برنامه همه گزینه ها برای رسیدن به مشتریان خود را در دستگاه های خود را، اما فراتر از آن، شما باید هماهنگی تلاش های بازاریابی خود را در سراسر کانال های بازاریابی دیجیتال دیگر خود را در نظر بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

سهل انگاری در تحقیق و بررسی کافی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب

برخی ها برای بازاریابی محتوا بر این گمانند که تحقیق بر روی کلمات کلیدی در بررسی چند کلمه کلیدی و به دست آوردن میزان جستجوی آن کلمات خلاصه می‌شود، اما چنین تفکری بسیار سطحی و نادرست است. تحقیق برای یافتن کلمات کلیدی مناسب ابزاری است که استراتژی بازاریابی محتوای شما را نه تنها از نقطه نظر SEO برنامه ریزی می‌کند، بلکه برای برند کردن نام شما، وسایل ارتباط جمعی و روابط عمومی شما هم نقشه هایی در سر می‌پروراند تا در نهایت بر اهداف تجاری خود اشراف یافته و آن ها را محقق سازید. حیرت انگیز است که بسیاری از محتوا سازان از زیر بار بررسی و مطالعه کلمات کلیدی شانه خالی می‌کنند و صرفاً به احساسات و غرایز خود استناد می‌کنند.

 

تست نکردن ایده های خلق محتوا

ابزارهایی از قبیل Buzz Sumo شما را یاری می‌کنند تا پیش بینی کنید ایده هایی که برای خلق و بازاریابی محتوا در سر می‌پرورانید کارساز و مفید هستند یا خیر و برای پاسخ دادن به این پرسش به مطالعه و بررسی عملکرد این ایده ها در جاهای دیگر می‌پردازد.

عدم استفاده از داده های AdWords برای مطالعه ضریب تبدیل و عملکرد

با کمک Google AsWords و پرداخت به ازای کلیک می‌توانید پی ببرید که چگونه کلمات کلیدی کمپین های جستجویتان بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل کرده است.

با اشراف بر این مسئله می‌توانید در بازاریابی محتوا و به هنگام خلق مضامین و محتوا بر روی آن دسته از کلمات کلیدی تمرکز کنید که بیشترین ضریب تبدیل را از آن خود کرده و سود دهی و بازدهی وب سایت شما را افزایش داده‌اند.

 

سکان هدایت موضوع محتوا و مضامین خود را فقط و فقط به داده های گوگل نسپارید.

ابزارهای گوگل خوب و کارآمدند اما تمام و کمال نیستند، بهترین و بی عیب و نقص ترین تحقیقات صورت گرفته بر روی SEO و بازاریابی محتوا به شمار نمی‌روند. به عنوان نمونه ابزارهای تحلیلگر گوگل به بازبینی و بررسی اطلاعاتی می پردازند که شما از قبل مهیا کرده اید و با به کار گیری آن ها شما می‌توانید بگویید که کدام عبارت در جستجوها بازدیدکننده بیشتری نصیبتان کرده و کدام یک از مضامین محبوب تر بوده است.

اما از پتانسیل های حقیقی و درک نشده شما چیزی نمی‌گوید. شکی نیست که تحلیلگران گوگل باید بخش لاینفک تحقیقات شما بر روی کلمات کلیدی باشند ولی در نظر داشته باشید که آن ها کافی نیستند و به ابزارهای دیگری هم نیاز دارید. از سوی دیگر داده های مربوط به حجم جستجوهای ابزار تحقیق بر روی کلمات کلیدی گوگل تحت عنوان Google Keyword Planner، چندان قابل اعتماد و موثق نمی‌باشد.

با کمک این ابزار می‌توانید به یک درک کلی از گرایش های فصلی، فکری و عملی دست یابید و محبوبیت نسبی عبارات مورد جستجوی چند کلمه ای را با هم مقایسه کنید اما نمی‌توانید به دقیق بودن آمار و ارقام مربوط به حجم جستجوها تکیه کرده و آن ها را حجت بدانید. به علاوه Google Keyword Planner بسیاری از کلمات کلیدی طولانی را نادیده گرفته و نمایش نمی‌دهد، مگر آن که شما به قدری ماهر و کار بلد باشید که بدانید چگونه باید همه جا را دقیق گشته، زیر و رو کنید تا آن ها را بیابید. این به معنای از دست دادن اطلاعاتی است که بسیار مهم و ارزنده اند.

 

flicker

اگر می‌خواهید از یک جایی شروع کنید ، اینجا مکانی عالی و بسیار آسان است تا حواس خود را پرت کنید . شما ممکن است به دنبال الهام گرفتن از فیلم ها باشید و قبل از اینکه بدانید به بیش از ۲۰۰ عکس مرتبط با موضوعتان نگاه کرده اید. این یک مکان عالی برای شروع تحقیق است و می‌تواند پر از سرگرمی باشد.

 

فیسبوک و گوگل پلاس

به نظر می‌رسد کمی ناعادلانه است که آن‌ها با هم ادغام ‌شوند ، اما اجازه دهید با این واقعیت روبرو شویم که هر دوی آن‌ها اساسا یک چیز هستند جز اینکه یکی بسیار محبوب‌تر از دیگری است . اساسا ، شما به خبرخوان و پست‌های دیگر برای پیدا کردن چیزهایی که می‌توانید از آن استفاده کنید ، نگاه می‌کنید .

 

 توئیتر

این یک سایت میکروبلاگینگ است , اما میکروبلاگها می‌توانند به عنوان ایده‌های کوچک عمل کنند که شما می‌توانید از آن استفاده کنید ، با مزایای اضافه‌شده که می‌توانید به سرعت از آن‌ها بهره بگیرید تا بتوانید ایده‌های زیادی را قبل از پایان دادن به ایده‌های خود به دست آورید .

 

پینترست

اینجا مکانی است که مردم ایده‌های خود را بر روی تخته می‌گذارند و بیشتر ایده‌ها و الهامات آن‌ها از چیزهایی که در وب سایت‌های دیگر دیده شده‌اند، می‌آیند . بنابراین ، اساسا اگر می‌خواهید تحقیقی انجام دهید کافی است به مواردی که دیگران نگاه کرده اند نظری بیفکنید.

 

 یوتیوب

با این کار ، شما ممکن است مقدار زیادی از محتوای الهام‌بخش را که ممکن است برای ایده‌ها استفاده کنید ، ببینید. عجیب این است که بهتر است وقتی استفاده کنید که شما یا از گرایش‌های سایت یوتیوب استفاده کنید و یا اگر از طریق پست به آن‌ها نگاه کنید. فقط سعی کنید از یک ویدیو به یک ویدئو پیشنهاد شده دیگر بپردازید تا زمانی که به چیز جالبی برخورد کنید.

کتاب درسی

اگر بخواهید ایده هایی در مورد چیز خاصی داشته باشید، کتاب های درسی علمی راهی برای رسیدن به این خواسته است. حتی اگر علاقه‌ای به خواندن آن نداشته باشید، می‌توانید به عناوین فصلی نگاه کنید و سپس آن موردی که شما را جذب می‌کند را انتخاب کنید.

بازی های ویدئویی

آنها را به عنوان الهام بخش از بین صدها سطح در نظر بگیرید. . شما حتی می‌توانید ایده های خود را از طریق نگاه کردن به ایده های دیگران بدست آورید، مانند بیماری‌های عجیب در تم های بیمارستان بازی PC قدیمی، یا می‌توانید ایده های خود را بر روی پیچ و تاب های طرح جدیدترین بازی BioShock بنا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بازاریابی دیجیتالی چه چیزی است؟

 

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) همگی فعالیت های بازاریابی هستند که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند.

آیا به این معنی است که آن را هر شکلی از بازاریابی است که آنلاین وجود دارد؟

آره و نه .

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ)قطعا همه فعالیت های بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. با این حال ، ممکن است شامل برخی از فعالیت های آفلاین ، بیش از حد.

در اینجا انواع اصلی بازاریابی دیجیتال شما باید برای کسب و کار خود را در نظر بگیرند.

بازاریابی دیجیتالی چه چیزی است؟

 

1. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) است که بر ایجاد و توزیع محتوا برای مخاطب هدف تمرکز دارد. محتوا با هدف ارزشمند بودن، مرتبط بودن، و (ایده آل) سازگار است. هدف نهایی آن رانندگی یک اقدام مشتری سودآور است.

بخش بسیار مهم در اینجا "با ارزش" و "مربوطه" است. این چیزی است که بازاریابی محتوا را جدا از تبلیغات اسپم سنتی می گوید. مخاطب هدف باید بخواهد به دنبال محتوا باشد و آن را مصرف کند.

 

به معنای گسترده تر، بازاریابی محتوا بخشی از هر فعالیت بازاریابی دیجیتال دیگر است، آن را بازاریابی رسانه های اجتماعی، جستجوگرها، و یا بازاریابی ایمیل است. محتوای کیفیت باید هسته اصلی هر فعالیت بازاریابی دیگری باشد که شما دنبال می کنید.

برخی از نمونه های بازاریابی محتوا عبارتند از: های وبلاگ، فیلم ها، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، کاغذهای سفید، مطالعات موردی، کتاب های الکترونیکی.

 

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

جستجوگرها ، یا بهینه سازی موتور جستجو ، فرایند گرفتن ترافیک با کیفیت از رایگان ، یا ارگانیک ، نتایج جستجو بر روی موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) است.

این مهم است که ترافیک شما رانندگی به وب سایت خود را مربوط به صنعت شما است. اگر شما موفق به جذب حجم بالایی از بازدید کنندگان جستجو برای کامپیوتر مکینتاش در حالی که آنچه شما در واقع انجام می دهند فروش بارانی است، ترافیک به شما هیچ خوب انجام دهد. ...

 

3. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

در ابتدا اصطلاح «بازاریابی موتور جستجو» به عنوان یک اصطلاح چتری برای فرایند به دست آوردن هر دو ترافیک جستجوی پرداخت شده و آزاد به کار می گرفت. با گذشت زمان، صنعت به استفاده از اصطلاح "SEM"، یا بازاریابی موتور جستجو، تنها برای فعالیت های پرداخت شده تغییر کرد.

بنابراین، این نوع بازاریابی دیجیتال به چه معناست؟

بازاریابی موتور جستجو به شکلی از بازاریابی دیجیتال اطلاق می شود که هدف آن افزایش دید یک وب سایت در موتورهای جستجو با استفاده از روش های پرداخت شده است. به عبارت دیگر، این تبلیغات شما را در خارج وجود دارد در AdWords گوگل و تبلیغات بینگ قرار داده است.

 

شما می توانید نتایج جستجوی پرداخت شده در Google را با علامت کوچک "Ad" در ابتدای URL تشخیص دهید. همچنین گوگل این صفحات را در نتایج جستجو اول قرار می دهد.

با ترکیب جستجوگرها و SEM ، شما می توانید ترافیک با کیفیت به وب سایت خود درایو. با کمک بازاریابی موتور جستجو می توانید خودتان را در مقابل مخاطبانی قرار دهید که فعالانه در جستجوی خدمات و برندهایی مانند شماست.

 

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

به بیان ساده تر، بازاریابی رسانه های اجتماعی(دیجیتال مارکتینگ) به روند استفاده از بسترهای رسانه های اجتماعی برای جلب ترافیک و توجه اشاره دارد. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید مواجهه را افزایش داده و روابط معنی داری با مشتریان خود ایجاد کنید.

در حالی که همه می توانند از SMM به عنوان یک نوع بازاریابی دیجیتال بهره مند شوند، شرکت های B2C و SaaS تمایل به گرفتن بیشتر از آن. بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد گوش دادن به آنچه مشتریان خود را به گفتن، درگیر شدن در گفتگو، و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند است.

 

5. پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات (PPC)

پرداخت به ازای هر کلیک مدلی از تبلیغات است(دیجیتال مارکتینگ)که در آن بازاریاداران هر بار که مردم روی آگهی خود کلیک می کنند هزینه ای پرداخت می کنند. اساسا، این روند خرید بازدید کننده داشته است به سایت شما، به عنوان مخالف به گرفتن آنها را ارگانیک از طریق جستجوگرها و یا انواع دیگر بازاریابی دیجیتال است.

PPC یکی از انواع جستجوی پرداخت شده است. این شبیه به SEM (بازاریابی موتور جستجو) اما همچنین می تواند شامل تبلیغات نمایش (هزینه در هر کلیک بر اساس) ، و تبلیغات وابسته است.

 

6. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از راه های محبوب مردم پول آنلاین این روزها است. اگر برنامه وابسته خود را موفق است، شما ممکن است درآمد کاملا مناسب و معقول منفعل درآمد.

اساسا بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن یک فرد شریک با کسب و کارهای دیگر به منظور دریافت یک کمیسیون برای ترافیک / او برای این کسب و کار تولید می کند. این را تصور کنید: شما یک لینک به یک وب سایت خارجی در وبلاگ یا وب سایت خود قرار داده است. هر بار که یک کاربر به این وب سایت خارجی پیش می رود و خریدی انجام می دهد، کمیسیونی دریافت می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان منجر به ادامه زندگی در یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا می‌شود. شما پس از اتمام تحصیلات خود، ۱۸ ماه وقت دارید که در آلمان کار پیدا کنید و ۳ سال پس از کار در آلمان، اقامت دائم خود را از این کشور دریافت خواهید کرد.

می‌توان آلمان را یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مقاصد برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به اروپا معرفی کرد. این کشور یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را دارد. کشور آلمان با فراهم کردن امکان تحصیل رایگان برای متقاضیان، خود را به یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویان در سراسر جهان تبدیل کرده است.

کشور آلمان پایین‌ترین نرخ بیکاری را در میان تمام کشورهای جهان دارد و بستری امن را برای کار و زندگی مهیا کرده است.

به طور کلی می‌توان امتیازات تحصیل در آلمان را در چند مورد جمع بندی کرد

  1. امکان تحصیل به صورت رایگان
  2. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع ارشد و دکتری.
  3. اجازه اقامت به مدت ۱۸ ماه بعد از اتمام تحصیل به منظور یافتن کار و اخذ ویزای کار.
  4. امکان اخذ اقامت دائم بعد از اتمام تحصیلات .
  5. امکان تحصیل در تمامی رشته‌ها (هنر، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و…)
  6. امکان کار در کنار تحصیل و پوشش کلیه مخارج زندگی (کار پاره وقت)
  7. اعتبار بالایویزای دانشجویی آلمان و امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا.

به طور کلی می‌توان امتیازات تحصیل در آلمان

ویژگی ها و شرایط تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان بسیار کم هزینه و در بعضی از مواقع حتی رایگان است. دانشگاه های بسیار ممتاز از یک سو، آینده روشن پیش روی دانشجویان دانشگاه های آلمان و مهم تر از همه رایگان بودن تحصیلات در این کشور باعث شده است تا آلمان به عنوان یکی از کشورهای سرآمد دنیا از لحاظ پذیرش دانشجو مطرح گردد. از همین رو سالانه بسیاری از دانشجویان بین المللی اقدام به اخذ ویزای تحصیلی این کشور می نمایند تا پس از سپری کردن دوره تحصیلی خود اقدام به دریافت اقامت کشور آلمان نمایند.

گروه تحریریه آریاناپارس به واسطه شرایط مطلوب و درخواست های فراوان علاقه مندان به تحصیل در آلمان به تحلیل و بررسی شرایط موجود برای اخذ پذیرش در مطلب پیش رو پرداخته است تا متقاضیان قادر باشند با کسب اطلاعات جامع در این زمینه، با آگاهی بیشتر جهت انتخاب این مقصد قدم بردارند.

سیستم آموزشی درآلمان

کشور آلمان دارای سیستم آموزشی بسیار پیشرفته و دانشگاه های تراز اول در جهان می باشد. سیستم یک پارچه ای برای تحصیل در مدارس و دانشگاه های آلمان در سراسر این کشور برقرار است. تحصیلات اجباری در ابتدایی از ۶ سالگی شروع می شود. در این بخش به مقاطع قبل دانشگاهی، کارشناسی، دوره کارشناسی ارشد و دکترا پرداخته ایم.

مهد کودک

کودکان از سن ۳ سالگی به تحصیل در مهد کودک یا کودکستان که به نام های kita و یا kindergarten شهرت دارد، می پردازند. لازم به ذکر است این دوره تحصیلی جزو سیستم مدارس نبوده است و اغلب توسط کلیساها و ادارات شهر ارائه می شود. ساعت رسمی مهد کودک ها در کشور آلمان متناسب با ایالت مورد نظر متغیر می باشد ولی معمولا بین ساعات ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر سرویس دهی می کنند.

تحصیل در آلمان در مقطع دبیرستان

دومین مسیر از تحصیل در آلمان که سر راه دانش آموزان قرار دارد، سپری کردن دوره دبیرستان است. در این دوره می توانند گرایش و رشته خود را برای ورود به دانشگاه های آلمان انتخاب نمایند. این دسته از دانش آموزان تحصیلات دانشگاهی را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب و به دنبال اخذ مدارک دانشگاهی می باشند.

به صورت معمول دوره های ذکر شده ۱ تا ۲ سال به طول می انجامد.

دانش آموزان بین المللی از سن ۱۴ تا ۱۸ سال قادر خواهند بود برای تحصیل در دبیرستان های آلمان اقدام نمایند. لازم بذکر است دانش آموزانی که به همراه خانواده در کشور آلمان زندگی نمی کنند باید مدارس شبانه روزی را انتخاب نمایند. در مدارس شبانه روزی تمام امکانات رفاهی و اقامتی لازم برای همه دانش آموزان فراهم است و کیفیت تحصیلی بسیار مناسبی را ارائه می دهند. بسیاری از خانواده های ثروتمند آلمانی، فرزندان خود را به مدارس شبانه روزی فرستاده تا بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند.

تحصیل دوره کارشناسی در آلمان

تحصیل در آلمان در دوره کارشناسی به صورت معمول ۴ سال به طول می انجامد و اگر دانشجویان نمرات مناسبی را نداشته باشند باید برای دوره های کالج قبل دانشگاهی در این کشور اقدام نمایند. دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های سراسری بیشترین شانس ورود مستقیم به دانشگاه های کشور آلمان را دارا می باشند و به صورت معمول دوره پیش نیازی را نباید سپری کنند.

 

تحصیل دوره کارشناسی ارشد در آلمان

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور آلمان بین ۱ تا ۲ سال به طول می انجامد و دانشجویان علاقه مند به تحصیل با ارائه سوابق آموزشی که شامل مدرک لیسانس و پایان ۱۲ سال تحصیل می باشد، می توانند برای دوره های کارشناسی ارشد این کشور اقدام نمایند. برای ورود به دانشگاه های آلمان نمره معدل و نوع دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تعمیر یک آیفون تصویری : تعمیر مرده یا شکسته

یک آیفون تصویری که زنگ نمی زند چهار مشکل احتمالی دارد: دکمه، چیمه، ترانسفورماتور یا سیم کشی که همه آنها را به هم متصل می کند. در اینجا چگونه برای ردیابی مقصر و تعمیر.
خانواده دستیمن
ابزار مورد نیاز
4-in-1 پیچ گوشتی
نوار الکتریکی
چراغ قوه
تست کننده سیم ولتاژ پایین
تست کننده ولتاژ غیر تماسی
سیم استریپر / برش
مواد مورد نیاز
18 سیم سنج
اتصالات سیم

تعمیر مرده یا شکسته

بازرسی سیم کشی و تعمیر سیم درهای هارد سیم

 

آیفون تصویری : بازرسی سیم برای آسیب. تعمیر می شکند با اتصالات پیچ و تاب در. Splice در سیم جدید برای اضافه کردن طول و اجازه می دهد برای اتصالات.

بازرسی کامل از سیم کشی درگاه معمولا غیر ممکن است، از آنجا که بسیاری از سیم در داخل دیوار پنهان شده است. اما برخی از سیم در هر خانه قابل مشاهده است، و این معمولا چیزهایی است که شل یا شکسته می شود. بازرسی فقط یک دقیقه طول می کشد.

شما ممکن است چند اینچ سیم در معرض در نزدیکی ترانسفورماتور و یا چند متری در حال اجرا را از طریق زیرزمین ناتمام پیدا کنید. کابل دربل شامل سه یا چند سیم نازک در داخل یک قفسه پلاستیکی است (عکس ۱). به دنبال مناطقی که در آن sheath آسیب دیده است و همچنین برای بخش های pinched و یا بد kinked. گاهی اوقات تنها راه برای برخی بگویید که آیا سیم های داخل قفسه آسیب دیده است این است که با دقت برش باز کردن قفسه با چاقو ابزار. اگر سیم شکسته را پیدا کنید، انتهای شکسته را نوار کنید و دوباره با کانکتورهای سیم به آنها بپیورید.

اغلب به اندازه کافی سستی در سیم اجازه می دهد برای اتصالات جدید وجود ندارد. در آن صورت یک بخش کوتاه از سیم را بین انتهای شکسته اضافه کنید. استخری از سیم ۱۸ پیمانه ای در فروشگاه های سخت افزاری و مراکز خانگی در دسترس است. رنگ سیم اهمیتی ندارد.

سرنخ!
اگر شما دکمه های hardwired doorbell در جلو و پشت خانه خود را و یکی از آنها کار می کند، شما می توانید مطمئن باشید که دکمه غیر کار و یا سیم کشی متصل به آن بد است.

 

دور زدن دکمه ، سوئیچ در را آزمایش کنید

آیفون تصویری : دکمه در را باز کنید تا آن را از دیوار خارج کنید. پیچ های پشت دکمه را شل کنید و سیم ها را قطع کنید. سپس دو سیم را با هم لمس کنید. اگر چیمه زنگ بزند، دکمه بد است. اگر نه، چیمه، ترانسفورماتور یا سیم کشی بد است.

تعویض سوئیچ در

 

آیفون تصویری : سیم ها را به دکمه جدید، یا سوئیچ در، همان طور که به دکمه قدیمی متصل بودند، متصل کنید. دکمه رو به ديوار بپيچون و کارت تمومه

اگر سیم شکسته ای پیدا نکردید، دکمه در را با باز کردن آن یا پرت کردن آن از سوراخ ش با چاقوی بتونه بردارید. اگر هنگام دور زدن دکمه زنگ به صدا در می آورد، دکمه را جایگزین کنید. دکمه ها در مراکز خانگی و فروشگاه های سخت افزاری در دسترس هستند. اگر زنگ نزند، دوباره وصل شده و دکمه را دوباره نصب کنید.

چیمه را بررسی کنید

 

پوشش چیمه را بردارید و ولتاژ را بررسی کنید در حالی که یک یاور دکمه را هل می دهد.

آرماتور چیمه
اگر آزمایش کننده روشن شد اما آرماتورها حرکت نمی کنند، آنها را با مالش الکل تمیز کنید.

هنگامی که یک زنگ در به درستی کار می کند، میله های آرماتور کوچک در داخل میله های فلزی اعتصاب chime و یا لوله برای ایجاد صدا. گاهی اوقات آرماتور می چسبد یا سیم شلی خواهید داشت. برای پیدا کردن، پوشش چیمه را بردارید. بسیاری از پوشش ها به سادگی بلند کردن. برخی دیگر با قفل یا پیچ چست می شوند. با پوشش خاموش، مطمئن شوید که سیم ها محکم به پایانه های پیچ متصل هستند.

تو به يه نور آزمايشي احتياج داري تا خودش چيم رو چک کني حتما ً تست کننده ولتاژ پایین دریافت کنید. تست کننده های ولتاژ استاندارد درست شبیه به آزمایش کننده ای هستند که در اینجا نشان داده شده است، اما ولتاژ پایین را تشخیص نمی دهند. پایانه مشترک (برچسب "com" یا "trans") را با یکی از پروب های آزمایش کننده لمس کنید.

آیفون تصویری : با کاوشگر دیگر، ترمینال درب جلو یا پشت را لمس کنید در حالی که یک یا کمک کننده دکمه را هل می دهد. اگر آزمایش کننده روشن شود، می دانید که چیمه قدرت دریافت می کند و خود چیمه مشکلی دارد. گاهی اوقات armatures بیش از حد گریم به حرکت می کند. آنها را با مالش الکل تمیز کنید و با انگشت خود حرکت کنید. سپس دکمه را دوباره امتحان کنید. اگر چیمه هنوز زنگ نمی زند، آن را جایگزین کنید. برچسب سیم به عنوان شما حذف chime قدیمی و اتصال آنها را به طور یکسان به chime جدید. چیمز استارت در مراکز خانگی و فروشگاه های سخت افزاری به فروش می رسد. اگر آزمایش کننده روشن نمی شود زمانی که یاور شما دکمه را هل می دهد، چیمه به دلیل یک سوئیچ شکسته، ترانسفورماتور یا سیم کشی قدرت دریافت نمی کند.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) چه می باشد؟

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو، و کانال های دیگر برای رسیدن به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان بازاریابی بازاریابی دیجیتال را تلاشی کاملاً جدید می داند که نیاز به راه جدیدی برای نزدیک شدن به مشتریان و راه های جدید درک نحوه رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد.

 

کلید موفقیت

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) استفاده از اینترنت برای رسیدن به مصرف کنندگان است.
بازاریابی دیجیتال یک زمینه گسترده است، از جمله جذب مشتریان از طریق ایمیل، بازاریابی محتوا، پلتفرم های جستجو، رسانه های اجتماعی، و موارد دیگر.
درک بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال بخش خاصی از پایه مشتری را هدف قرار می دهد و تعاملی است. بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و شامل تبلیغات نتیجه جستجو، تبلیغات ایمیل، و توییت ترویج - هر چیزی که شامل بازاریابی با بازخورد مشتری و یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری است.

بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال متفاوت است. بازاریابی اینترنتی تبلیغات است که تنها در اینترنت است، در حالی که بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)می تواند از طریق دستگاه های تلفن همراه، بر روی پلت فرم مترو، در یک بازی ویدئویی، یا از طریق یک برنامه گوشی هوشمند صورت گیرد.

در نظر بازاریابی دیجیتال، تبلیغ کنندگان معمولاً به عنوان منبع نامیده می شوند، در حالی که اعضای تبلیغات هدفمند معمولاً گیرنده نامیده می شوند. منابع اغلب گیرنده های بسیار خاص و به خوبی تعریف شده را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال، پس از تمدید ساعات اواخر شب بسیاری از مکان های آن، مک دونالد نیاز به خارج کردن این کلمه دارد.

این کارگران شیفت و مسافران با تبلیغات دیجیتال را هدف قرار داد چرا که این شرکت می دانست که این افراد بخش بزرگی از کسب و کار اواخر شب خود را ساخته شده است. مک دونالد آن ها را تشویق به دانلود یک برنامه جدید رستوران یاب کرد و آن ها را با تبلیغات قرار داده شده در دستگاه های خودپرداز و پمپ بنزین ها و همچنین در وب سایت هایی هدف قرار داد که مشتریانش را در شب مکرر می دانست.

 

بازاریابی وب سایت

یک وب سایت محور تمام فعالیت های بازاریابی دیجیتال است. به تنهایی، این یک کانال بسیار قدرتمند است، اما آن را نیز رسانه مورد نیاز برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین است. یک وب سایت باید نشان دهنده یک نام تجاری، محصول، و خدمات به شیوه ای روشن و به یاد ماندنی باشد. این باید سریع, تلفن همراه دوستانه, و آسان برای استفاده.

پرداخت در هر کلیک (PPC) تبلیغات

تبلیغات PPC بازاریاداران را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پرداخت شده به کاربران اینترنت بر روی تعدادی از پلتفرم های دیجیتال برسند. بازاریابین می توانند کمپین های PPC را در گوگل، بینگ، لینکداین، توییتر، Pinterest یا فیس بوک راه اندازی کنند و تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی شرایط مربوط به محصولات یا خدمات هستند نشان دهند. کمپین های PPC می توانند کاربران را بر اساس ویژگی های جمعیتی خود (مانند سن یا جنسیت) بخش بندی کنند، یا حتی منافع یا مکان خاص خود را هدف قرار دهند. محبوب ترین پلتفرم های PPC تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک هستند.

بازاریابی محتوا

هدف بازاریابی محتوا رسیدن به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل، جستجوگرها، یا حتی کمپین های PPC ترویج می شود. ابزار دیجیتال مارکتینگ شامل وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، اینفوگرافیک ها، پادکست ها، و webinars است.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل هنوز هم یکی از موثرترین کانال های بازاریابی دیجیتال است. بسیاری از مردم اشتباه بازاریابی ایمیل با پیام های ایمیل اسپم، اما این چیزی است که بازاریابی ایمیل همه چیز در مورد نیست. بازاریابی ایمیل رسانه ای برای در تماس با مشتریان بالقوه خود و یا افراد علاقه مند به نام تجاری شما است. بسیاری از بازاریا بان دیجیتال از تمام کانال های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)دیگر برای اضافه کردن منجر به لیست ایمیل خود استفاده می کنند و سپس از طریق بازاریابی ایمیل، قیف های اکتساب مشتری را ایجاد می کنند تا آن ها را به مشتریان تبدیل کنند.

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی

هدف اولیه یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. همانطور که شما عمیق تر به بازاریابی رسانه های اجتماعی، شما می توانید آن را برای دریافت منجر و یا حتی به عنوان یک کانال فروش مستقیم استفاده کنید.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی است، و اینترنت زندگی جدیدی را به این آماده باش قدیمی آورده است. با بازاریابی وابسته، تاثیرگذاران محصولات افراد دیگر را ترویج می کنند و هر بار که فروش ساخته می شود یا سرب معرفی می شود، کمیسیون دریافت می کنند. بسیاری از شرکت های سرشناس مانند آمازون برنامه های وابسته ای دارند که میلیون ها دلار در ماه به وب سایت هایی که محصولات خود را می فروشند پرداخت می کنند.

بازاریابی تصویری

یوتیوب به دومین موتور جستجوی محبوب تبدیل شده است و بسیاری از کاربران قبل از اینکه تصمیم خرید بگیرند، چیزی یاد بگیرند، بررسی بخوانند یا فقط برای استراحت به یوتیوب روی بیایند. چندین پلت فرم بازاریابی ویدئویی وجود دارد، از جمله فیس بوک ویدئوها، اینستاگرام، یا حتی TikTok برای استفاده برای اجرای یک کمپین بازاریابی ویدئویی. شرکت ها بیشترین موفقیت را با ویدئو با ادغام آن با جستجوگرها، بازاریابی محتوا، و کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی گسترده تر پیدا می کنند.

پیام کوتاه

شرکت ها و سازمان های غیرانتفاعی نیز از پیامک یا پیام های متنی برای ارسال اطلاعات مربوط به آخرین تبلیغات خود یا دادن فرصت به مشتریان مایل استفاده می کنند. نامزدهای سیاسی که برای مقام ریاست جمهوری نامزد می شوند نیز از کمپین های پیام کوتاه برای گسترش اطلاعات مثبت در مورد سکوهای خود استفاده می کنند. همانطور که تکنولوژی پیشرفته است، بسیاری از کمپین های متن به دادن نیز به مشتریان اجازه می دهد به طور مستقیم پرداخت و یا دادن از طریق یک پیام متنی ساده است.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کسب و کار در گرجستان

سرمایه گذاری در گرجستان : حقوق‌ ها بسیار کم و‌ امکان استخدام در شرکت ها (چه با صاحبین گرجی و چه ایرانی) بسیار سخت است.

ولی با توجه به رشد اقتصادی و امنیت اجتماعی و اقتصادی بی نظیر گرجستان از کریسمس 2017 که اولین مرحله اتحادیه اروپا را قبول شدند و (با احتمال غریب به یقین عضویت قطعی در اتحادیه اروپا در مرحله نهایی در ۲۰۲۰)، راه اندازی بیزینس برای بازار هدف ایرانیها و خارجی های مقیم و یا توریست ها، بسیار کم رقابت و کم سرمایه بر و در نتیجه عالی است.

حتی اگر شما سابقه در راه اندازی بیزینس و یا مغازه داری ندارید، جو رقابت راحت و کم سرمایه اینجا به شما اعتماد به نفس لازم جهت راه اندازی بیزینس در گرجستان را خواهد داد.

ولی نکته مهم

حتما سرمایه گذاری در گرجستان و راه اندازی کسب و کار در گرجستان باید پس از ۶-۱۲ ماه بعد از حضور و مطالعه انجام پذیرد وگرنه قطعا به شکست منجر خواهد شد.
این تنها نکته ای است که متاسفانه هموطنان با عجله در راه اندازی بیزینس در گرجستان و عدم رعایت آن، متقبل ضرر و از دست دادن سرمایه میشوند.

تنها سرمایه گذاری که در شروع و قبل از داشتن اطلاعات بومی و آشنایی با رفتار مصرف کننده بومی، میتوانید انجام دهید، خرید آپارتمان در گرجستان است.
حال یا به منظور اجاره دادن آن با اجاره های به نسبت ۲ برابر ایران و یا به منظور تکمیل آپارتمان در گرجستان و فروش سریع و با سود آن، در این بازار داغ و پر تقاضای ملک در گرجستان است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر بیزینس ها، از جمله واردات و صادرات، راه اندازی کارگاه و کارخانه تولیدی، آپارتمان سازی، ویلا سازی و یا کشاورزی و دامپروری و … ، برای مطالعه اولیه به گرجستان سفری داشته باشید تا در اینجا راهنمایی های لازم توسط ما یا متخصصان معرفی شده برایتان میسر گردد.

کسب و کار در گرجستان

بیشتر بدانید

نکته 1:  صنعت ساختمان در گرجستان بسیار رونق دارد و متوسط، سود بی نظیر 50 تا 100 درصدی در ساخت ساختمان، ویلا سازی، انبوه سازی و بازسازی با بازگشت سرمایه سریع در حال حاضر درگرجستان وجود دارد. همچنین قیمت املاک بسیار در تورم و این صنعت در رونق میباشد. همچنین تکمیل آپارتمانهای نوساز شامل سرامیک و نقاشی و کابینت در حال حاضر، بیزینسی رایج و پرسود است.

نکته 2: وام بانکی در خرید املاک، تا 70% قیمت ملک قابل مطالبه است با سود زیر 8% در سال که با توجه به تورم فعلی 25% در گرجستان بسیار قابل ارزش است. همچنین سود بانکی در خصوص فعالیت های تجاری 2-4 % می باشد.

نکته 3: خرید املاک مسکونی و تجاری و زمین مسکونی و کشاورزی نیز از جهت رشد سرمایه و میزان اجاره آن بسیار مناسب است، متوسط اجاره املاک 1% سرمایه گذاری در گرجستان است که این نرخ بظور متوسط در ایران 0.5% است یعنی با سرمایه گذاری مشابه درتفلیس 2 برابر تهران میتوانید اجاره  بگیرید بطور مثال اجاره یک آپارتمان 500 میلیون تومانی بطور متوسط در تفلیس 5 میلیون تومان می باشد ولی در تهران 2.5 میلیون تومان میباشد. به علاوه رشد بی نظیر قیمت ملک در تفلیس و همینطور رشد قیمت دلار و لاری نسبت به ریال.

نکته 4: صنعت دامپروری و باغ داری و گلخانه و کشاورزی نیز با توجه به اقلیم مستعد گرجستان “صنعت اصلی کشور” و بسیار مورد توجه است.

 

توسعه املاک در گرجستان

گرجستان پتانسیل قابل توجهی برای توسعه هتل ها و مکانهای تفریحی، خانه های مسکونی، مغازه های خرده فروشی و دفتر کار دارد.

این کشور رتبه 6 در شاخص خرده فروشی توسعه جهانی 2015 را بدست آورده است.
علاوه بر این سرمایه گذاران می توانند از تقاضای رو به رشد برای ساختن ساختمان های اداری کلاس “A” و تسهیلات ساخت سرگرمی های متنوع بهره مند شوند.

فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان

زندگی در گرجستان در سالهای اخیر تحولات سیاسی و اقتصادی چشمگیری داشته پیشرفت و نزدیک شدن به استاندارد های شهروندی اتحادیه اروپا موجب شده تا بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در گرجستان باشد.

البته برای سرمایه گذاری در گرجستان نکات خاصی را باید مد نظر داشت .
کشوری که هدف سرمایه گذاری قرار میگیرد باید دارای چند معیار خاص در این رابطه باشد.

  • سیاست های تجارت آزاد و عدم محدودیت عملیات تجاری با سایر کشورها
  • مالیات منطقی و پایین
  • سرانه در آمد مردم گرجستان خوب است
  • تعرفه های پایین ترخیص در گمرک و خدمات مناسب گمرکی
  • خدمات استاندارد و پیشرفت حمل نقل درون وبرون مرزی
  • پشتیبانی های دولتی
  • نیروی کار در گرجستان

روش مهاجرت سرمایه گذاری گرجستان

همانطور که در بالا گفته شد اخیرا گرجستان برای نزدیک شدن به استانداردهای اتحادیه اروپا سعی داشته تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاران در گرجستان ایجاد کند.

از این رو دولت گرجستان به خدمات ساخت و ساز هتل و خدمات گردشگری تسهیل نموده، حمل ونقل مناسب و استاندارد فراهم کرده، مالیات پایین اخذ میکند و خدمات گمرکی مناسب ارائه می نماید.

از طرف دیگر وجود نیروی کار تحصیل کرده کافی در گرجستان شرایط سرمایه گذاری در این کشوررا بهتر نموده است.

چند مورد سرمایه گذاری در گرجستان را میتوان نام برد که اخیرا سود بخش تر بودند و شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی دارند مانند:

  • صنعت ساختمان
  • صنعت گردشگری
  • صنایع کشاورزی و دامپروری
  • صنعت بازیافت

در مواردی که ذکر شد دولت گرجستان خدمات بهتری به سرمایه گذاران میدهد و شرایط سودمندتری در جامعه گرجستان دارند.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تعمیرات آیفون تصویری

استفاده فراوان از آیفون های تصویری منجر به نیاز تعمیرکار آیفون تصویری را می شناسند و قادر به تعمیرات آنها هستند شده است. این نیاز به قدری بالاست که شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات آیفون تصویری و فراگرفتن این حرفه می توانید بالافاصله وارد بازار کار شوید و شروع به کار کنید.
در این مطلب ابتدا برای آشنایی با آیفون های تصویری تعریفی از آن ارائه می دهیم و اجزای آیفون های تصویری را نیز یک به یک نام می بریم ، بعد از آن دوره مربوطه را به شما علاقه مندان به آموزش تعمیرکار آیفون تصویری معرفی میکنیم و از مزایا و ویژگی های این دوره می گوییم.

آیفون تصویری

آیفون های تصویری نسل جدید آیفون ها یا همان اف اف ها هستند. اگر در سیستم آیفون های قدیمی تنها صوت و صدای مراجعه کننده را در آیفون دریافت می کردیم ، امروزه با استفاده از آیفون های تصویری امکان دریافت تصویر مراجعه کننده را نیز از طریق آیفون داریم. میخواهیم شما را با تفاوت های آیفون های صوتی و آیفون های تصویری به طور کامل و جامع آشنا خواهید شد.

آیفون تصویری یک سیستم ارتباطی است که نه تنها صوت و صدا بلکه امکان مشاهده تصویر مراجعه کننده را نیز فراهم می کند. سیستم دریافت صوت که همانند آیفون های ساده قدیمی کار می کند ، اما نحوه کار سیستم دریافت تصویر در آیفون های تصویری به این صورت است که انتقال تصویر از طریق دوربین پنل بیرونی به مانیتور داخلی انجام می پذیرد. در دوره آموزش تعمیرات آیفون تصویری با چگونگی عملکرد این سیستم به طور کامل آشنا می شوید.

آیفون های تصویری از دو بخش کلی تشکیل می شوند. بخش اول آن پنل بیرونی ( یا همان صفحه جلوی درب ورودی) و بخش دوم آن مانیتور داخلی ( یا همان گوشی آیفون) میباشد . هر کدام از این بخش ها دارای اجزایی هستند که در اینجا به معرفی مختصر آن ها می پردازیم.

 

پنل بیرونی

آیفون های تصویری شامل یک قاب فلزی ، یک شیشه محافظ ، دوربین ( که در مدل های سیاه و سفید و رنگی موجود می باشد)، برد صدا ( که نسبت به مدل های تک واحدی و چند واحدی آن تفاوت هایی دارد)، بلندگو که صدای انتقالی از مانیتور به پنل را پخش می کند، میکروفون که صدای پنل بیرونی را به مانیتور داخلی انتقال می دهد.

در نهایت شاسی زنگ و سوئیچر که برای زنگ زدن توسط مراجعه کننده مورد استفاده قرار می گیرد می باشد.در این دوره با اجزای پنل بیرونی آیفون تصویری به طور کامل آشنا می شوید و نحوه عملکرد هر کدام را خواهید شناخت.

مانیتور داخلی

همان گوشی آیفون که در داخل خانه نصب می شود و از آن برای دیدن تصویر و شنیدن صدای بیرون و همچنین باز کردن درب استفاده می کنیم، شامل اجزای زیر است.

برد تغذیه، برد صدا، صفحه تصویر که اگر رنگی باشد از نوع ال سی دی و ال ای دی و اگر سیاه و سفید باشد دارای برد تصویر است، میکروسوئیچ روی قاب مانیتور، سیستم تنظیم نور و کم و زیاد کردن صدای زنگ و روشن و خاموش کردن صفحه مانیتور، گوشی مانیتور که برای انتقال صدا از پنل بیرونی به مانیتور داخلی استفاده می شود و همچنین قاب گوشی که عموماً پلاستیکی می باشد.

از دیگر اجزای آیفون های تصویری می توان به منبع تغذیه یا ترانس و قفل درب باز کن اشاره کرد که به طور کامل در این دوره معرفی خواهند شد .

جدید یا قدیمی

امروزه در هر خانه ای از یک آیفون تصویری برای باز کردن درب خانه استفاده می شود. آیفون های تصویری علاوه بر اینکه کار مراجعه کننده ها و میزبان ها را آسان تر کرده اند دارای امنیت بالاتری نسبت به آیفون های صوتی و قدیمی هستند و به همین دلیل استفاده از آن ها زیاد شده است و کماکان رو به افزایش است.

از این رو درخواست برای تعمیرکار آیفون های تصویری هم به شدت بالا رفته و نیاز به یک تعمیرکار آیفون تصویری باشد همواره احساس می شود. شما می توانید به یک تعمیرکار آیفون تصویری متخصص و حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید و از این طریق به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

این دوره کاملا جامع و کاربردی است که در آن به معرفی انواع آیفون های تصویری (سیاه و سفید و رنگی) و همچنین معرفی و شناخت اجزای تشکیل دهنده آیفون های تصویری و نحوه عملکرد آن ها خواهیم پرداخت.همچنین با انواع مختلف آیفون های تصویری سر و کار خواهید داشت و از این طریق عیب یابی و رفع عیب ، تعمیرکار آیفون تصویری را خواهید آموخت.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راهکار حضور آنلاین: شبکه‌های اجتماعی

روزانه، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان چندین دقیقه از زمان خود را صرف حضور در شبکه‌های اجتماعی(فروش در اینستاگرام) می‌کنند. شبکه‌های آنلاین یا رسانه‌های اجتماعی به مردم امکان برقراری ارتباط، تعامل، اشتراک‌گذاری و تبادل اطلاعات را می‌دهد. همچنین این شبکه‌های اجتماعی(فروش در اینستاگرام) می‌توانند ابزاری عالی برای کسب‌وکار باشند که امکان تماس مستقیم با مشتریان احتمالی، اشتراک‌گذاری اطلاعات کسب‌وکار، آگاهی از درخواست مشتریان، ایجاد اعتماد و جذب هرچه بیشتر مخاطبان را فراهم می‌کنند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توئیتر، گوگل‌پلاس، فیس بوک، یوتیوب، پینترست و … که هر یک دارای میلیون‌ها کاربر ایرانی و خارجی هستند، فرصت بی‌نظیری برای دیده شدن کسب‌وکار (فروش در اینستاگرام)شما فراهم می‌کنند. بدون حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، سود بردن از مزایای این شبکه‌ها ممکن نیست اما در ابتدا باید بدانید که مشتریان شما بیشتر در کدام شبکه‌های اجتماعی که در بالا ذکر شد، حضور دارند.

سپس باید یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی (فروش در اینستاگرام)موردنظر ایجاد کنید و اطلاعات مربوط به کسب‌وکارتان مانند موقعیت مکانی و اطلاعات تماس خود را قرار دهید و درصورتی‌که امکان اشتراک عکس و ویدئو وجود دارد توجه مخاطبان را از این طریق جلب کنید. سپس باید دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید و این کاری بسیار زمان‌بر است.

برای شروع باید از جذب مشتریان موجود آغاز کنید؛ برای مثال از طریق آویختن تبلیغات محیطی در فروشگاه و محل مراجعه مشتریانتان، آن‌ها را به بازدید از صفحه شبکه اجتماعی خود دعوت کنید یا ۱۰% تخفیف برای کسانی که به‌صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار می‌کنند، قرار دهید.

راه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری رویدادهای ویژه، قرار دادن پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه دنبال کنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی و مهم‌تر از همه، ایجاد محتوای سرگرم‌کننده، ارزشمند و آگاهی‌بخش می‌تواند به توسعه شبکه‌های اجتماعی شما کمک کند. یکی از راهکارهای پرطرفدار این روزها برای گسترش مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از بازاریابی تأثیرگذار است که در این مطلب ۶ راه استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ را توضیح داده‌ایم.

مهم ترین مراحل حضور در شبکه اجتماعی

  • مشخص کردن هدف

کسب‌وکار(فروش در اینستاگرام) شما باید هدف از حضور در هر یک از شبکه‌های اجتماعی را برای خود مشخص کند؛ آیا به دنبال راهی سریع برای پاسخگویی به مشتری هستید و می‌خواهید از شبکه‌های اجتماعی برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری استفاده کنید؟ آیا رسانه‌های اجتماعی راهی برای تشویق مشتری‌های فعلی به خرید بیشتر از شماست؟

آیا به دنبال جذب مشتری‌های جدید هستید؟ در مدیریت هرکدام از شبکه‌های اجتماعی مدام از خود بپرسید که امیدوارید با رسانه‌های اجتماعی به چه موفقیتی برسید؟ پاسخ به این پرسش‌ها در کنار شناخت دقیق مخاطبین، می‌تواند مشخص کند که کسب‌وکار شما باید در کدام شبکه‌های اجتماعی حضورداشته باشد و استراتژی تولید محتوا برای هرکدام را تبیین کند.

  • ثبت پروفایل و صفحه کسب‌وکار

بعد از مشخص شدن شبکه‌های اجتماعی مناسب برای شما در گام اول، گام دوم این است که در هرکدام صفحه‌ای برای کسب‌وکار خود ثبت کنید. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی صفحات مخصوص کسب‌وکارها را از صفحات کاربران عادی متمایز کرده‌اند و خدمات ویژه‌ای به صفحات تجاری ارائه می‌دهند. اگر شبکه‌ای که انتخاب کرده‌اید شامل این دسته‌بندی می‌شود، حتماً با جست‌وجو در Help آن با خدماتی که به صفحات تجاری ارائه می‌شود آشنا شوید.

برای ایجاد صفحه در هر شبکه اجتماعی احتمالاً لازم است اطلاعات کلی در مورد کسب‌وکارتان، نحوه تماس با آن، لوگو و تصاویری از کسب‌وکار را منتشر کنید. توجه داشته باشید که محتوای صفحه اجتماعی شما از طریق موتورهای جست‌وجو نیز قابل‌دسترسی هستند؛ بنابراین سعی کنید محتوای باکیفیتی را در صفحه کسب‌وکارتان ارائه کنید.

  • برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی

شبکه‌های اجتماعی و جامعه هدف آن‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند و این نکته، بیان گیر اهمیت داشتن استراتژی جداگانه تولید محتوا برای هر شبکه است. ماهیت توییتر ایجاب می‌کند که برای دیده شدن کسب‌وکارتان روزانه تعداد زیادی توئیت جدید منتشر کنید اما اگر فرکانس انتشار تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام شما زیاد باشد، مخاطبان کلافه می‌شوند و از جمع دنبال کنندگان شما خارج می‌شوند.

این یک مثال ساده از تفاوت‌های گسترده شبکه‌های اجتماعی است که اهمیت برنامه‌ریزی انتشار را نشان می‌دهد. بعد از ثبت پروفایل خود در هر شبکه اجتماعی، زمانی را برای شناخت موفق‌ترین صفحات و افراد آن شبکه بگذارید، ظرفیت تولید محتوا در بین نیروهای کسب‌وکار خود را بررسی کنید و در نهایت، برنامه‌ریزی دقیقی برای انتشار محتوا در هر شبکه اجتماعی انجام دهید.

  • تولید محتوا

بعد از تدوین یک استراتژی باید کار تولید محتوا را آغاز کنید. اگر برای شروع مردد هستید، می‌توانید در گام اول تولید محتوا، به افزایش آگاهی مردم درباره کسب‌وکارتان بپردازید. این کار به شما کمک می‌کند که از مخاطبان خود بازخورد بگیرید و حرکت بعدی در رسانه‌های اجتماعی را برنامه‌ریزی کنید.

ازآنجاکه احتمالاً تعدادی از مخاطبان جدید شما در شبکه‌های اجتماعی هنوز اطلاعاتی در مورد کسب‌وکارتان ندارند، معرفی محصولات و خدمات شما می‌تواند برای آن‌ها جالب باشد. استفاده از مناسبت‌های مربوط به کسب‌وکارتان، اشتراک داستان‌های روزمره در محیط کاری و موفقیت‌های تیمی، آمارها و مطالب علمی در مربوط به صنعت و حوزه کاری شما و … همه می‌توانند بهانه‌هایی برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی متناسب باشند.

  • اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب

تا مرحله ۴ گام‌هایی برای حضور در شبکه‌های اجتماعی برداشته‌اید. فعالیت‌های بعدی شبکه‌های اجتماعی، در حیطه گام دوم دیجیتال مارکتینگ یعنی اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرند که در جلسات بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت و برای اطلاع از انتشار این جلسات، کافی است ایمیل خود را در این بلوک ثبت کنید.

به‌طور خلاصه، به خاطر داشته باشید که یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطب به صفحه کسب‌وکارتان در شبکه‌های اجتماعی، دعوت از دوستان و خانواده و آشنایان خودتان و سایر همکاران و هم‌تیمی‌هاست. کسب‌وکار(فروش در اینستاگرام) خود را در صفحات شخصی خود معرفی کنید و از دوستان خود بخواهید آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارند تا از یک راهکار رایگان برای اطلاع‌رسانی آنلاین بهره‌مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کشور ایتالیا برای دانشجویان

کشور ایتالیا در جنوب اروپا و پنجمین کشور پرجمعیت این قاره است. وجود مناظر طبیعی زیبا، شهرهایی با قدمت بالا که مظاهری از مدرنیته در اونها پدیدار شده، مردم خونگرم و پرانرژی، فرهنگ و تاریخ غنی و دانشگاه های معتبر با رشته های تحصیلی متنوع، باعث شده که همواره دانشجوهای زیادی از تمام دنیا برای ویزای تحصیلی ایتالیا مهاجرت کنن.

در ایتالیا 89 دانشگاه و تعداد زیادی مراکز علمی و پژوهشی وجود داره که با پیشرفت قابل توجهی نسبت به سالیان گذشته رو به رو بوده و حرکتی رو به جلویی را دنبال میکنن. به همین جهت بر آن شدیم که شما را با همه چیز در رابطه ویزای تحصیلی ایتالیا آشنا کنیم.

آشنایی با نظام آموزشی و تحصیلی کشور ایتالیا

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا

در کشور ایتالیا، مدت زمان اخذ مدرک کارشناسی سه تا چهار سال زمان میبره؛ البته دانشجوهایی که قصد تحصیل در رشته هایی مثل رشته حقوق رو دارن، باید  5 سال به تحصیل در مقطع لیسانس مشغول باشن و دانشجوهای رشته هایی مثل پزشکی  و دندانپزشکی هم باید به مدت تقریبی 6 سال به تحصیل بپردازن.

زبان تحصیل در این مقطع در اکثر رشته ها ایتالیایی بوده و تنها بعضی از رشته های خاص مثل پزشکی و داروسازی به زبان انگلیسی تدریس میشن. نکته قابل ذکر اینه که دانشگاه های ایتالیا داشتن مدرک زبان رو لازم نمیدونن اما برای اخذ ویزای تحصیلی از این کشور، دارا بودن مدرک معتبر زبان ایتالیایی اجباریه؛ در نتیجه توصیه میکنیم که قبل از اقدام برای اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا در این مقطع، به فکر یادگیری زبان ایتالیایی باشین.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ایتالیا

مدت زمان اخذ مدرک کارشناسی ارشد در اکثر دانشگاه های ایتالیا، دو ساله هست که البته این زمان در صورت نیاز، قابل تمدیده. رشته های تحصیلی در این مقطع به زبان ایتالیایی یا زبان انگلیسی هست و متقاضی بسته به رشته ای که انتخاب میکنه (یعنی بعد از مشخص شدن زبانِ رشته مورد نظر)، باید مدرک معتبر در زبان ایتالیایی یا مدرک آیلتس (یا تافل) رو داشته باشه.

شرایط تحصیل در مقطع دکتری در ایتالیا

بعد از سپری کردن دوره های بالا، نوبت به دوره دکتری میرسه که مدت زمان اون 4 سال هست و معمولا به دروس اون به زبان انگلیسی ارائه میشن و از این جهت، ارائه مدرک معتبر در زبان انگلیسی الزامی هست. اخذ بورسیه در دوره دکتری به نسبت ساده تر از دوره های قبلی هست و به علت کمک هزینه های نسبتا خوبی که دانشگاه ها به دانشجوهای بورسیه شده میپردازن (از 15 تا 22 هزار یورو در سال بسته به دانشگاه، رشته و…)، اخذ بورسیه تحصیلی در این مقطع امری پرطرفدار و رایج میان دانشجوهای خارجی هست.

 

آشنایی با هزینه های تحصیل و زندگی در کشور ایتالیا برای دانشجویان

هزینه های تحصیل در کشور ایتالیا

هزینه تحصیل در ایتالیا بسته به دولتی یا خصوصی بودن دانشگاه و بر اساس رشته و مقطع تحصیلی متغییره. با در نظر گرفتن سیاستهای دولت ایتالیا در زمینه تحصیلات و آموزش، مانند یکسان بودن شهریه برای دانشجویان ایتالیایی و خارجی، تعیین شهریه بر اساس درآمد سالیانه خانواده و … هزینه های تحصیل در ایتالیا به نسبت به دیگر کشورهای اروپایی چشمگیر نیست و وضعیت قابل قبولی داره. شهریه های تحصیلی در مقاطع مختلف و در دانشگاه های دولتی، از 800 تا 1500 هزار یورو در سال متغیره و به طور میانگین شهریه دانشگاه ها کمتر از هزار یورو هست. دانشجویان مقطع دکتری هم در صورت اخذ بورسیه تحصیلی، به صورت رایگان تحصیل خواهند کرد.

هزینه های زندگی در کشور ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا : کشور ایتالیا مثل هر کشور دیگه ای برای دانشجوها با توجه به توان مالی و سبک زندگی فرد  متغیره، ولی اگر هزینه های مشترک در بین دانشجوها رو در نظر بگیریم میشه قیمت های زیر رو به عنوان هزیه هزینه های اصلیِ یک ماه متصور بود:

هزینه مسکن

دانشجوها میتونن از خوابگاه های دانشجویی استفاده کنن که هزینه ای معادل 150 تا 250 یورو در ماه داره. علاوه بر این میتونن از سوئیت های دانشجویی با اجاره ماهیانه 250 تا 500 یورو یا آپارتمانهای کوچک با قیمت های متنوع استفاده کنن.

هزینه خوراک

هزینه خورد و خوراک مقدار ثابتی نداره اما حدودا  150 تا 250 یورو در ماه رو در بر میگیره.

هزینه رفت و آمد شهری

برای رفت و آمد روزانه باید مبلغ 50 یورو رو در نظر گرفت.

شرایط کار دانشجویی حین تحصیل در ایتالیا

در مقطع لیسانس افراد اجازه دارن تا 10 ساعت به کار مشغول باشن و در مقطع فوق لیسانس این مدت به  20 ساعت افزایش پیدا میکنه. در مقطع دکتری هم  این مدت به 30 ساعت در هفته میرسه. حقوق دریافتی در هنگام تحصیل در ایتالیا حدودا 9 یورو در ساعت هست.

همچنین دانشجوها پس از اتمام مقطع دکتری می تونن به صورت کامل به کار دانشجویی بپردازن، یعنی حدودا 40 ساعت در هفته اجازه ی کار به اونها داده میشه.

امکان کار در بخش های خدمات عمومی (کار در رستوران و هتل ها – فعالیت های تبلیغاتی و غیره) و صنعت توریسم به خاطر اینکه ویزای تحصیلی ایتالیا یکی از مقاصد مهم گردشگری در اروپا به حساب میاد، وجود داره.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

پاسخ درب از هر نقطه

آیفون های تصویری یکی از راه های آسان برای حفاظت از خود را در برابر سرقت اموال، تهاجم به خانه، دزدان دریایی ایوان، و حتی وکلاء ناخواسته این است که شناسایی است که در آستان خود را قبل از باز کردن درب. را وارد کنید درگاه ویدئویی، خط اول دفاع برای صاحب خانه است که نه تنها اجازه می دهد تا شما را ببینید و صحبت می کنند با فرد در خارج، بلکه ضبط فیلم از بازدید کنندگان که نزدیک درب خود را در حالی که شما دور و یا قادر به پاسخ.

آیفون های تصویری به طور معمول از Wi-Fi برای جریان ویدئو زنده به تلفن شما استفاده می کنند و ویژگی های مختلفی از جمله ذخیره سازی ویدئویی ابری، تشخیص حرکت، آژیر ها، و قابلیت تداخل پذیری با قفل های هوشمند و دیگر دستگاه های خانه هوشمند را ارائه می دهند. دفعات بازدید : در برای پیدا کردن آنچه به دنبال در هنگام انتخاب یک درب ویدئویی برای خانه شما.

 

پاسخ های صوتی خودکار

 

کمربندهای هوشمند آن را آسان به نگه داشتن چشم در خانه خود و پاسخ به بازدید کنندگان که آیا شما در واقع در خانه یا نه، اما Blurams می خواهد به این یک گام بیشتر. آیفون های تصویری جدید هوشمندDoorbell با استفاده از هوش مصنوعی (A.I.) تشخیص چهره برای ارائه پاسخ های خودکار به بازدید کنندگان.

 

دربان ویدئویی می تواند بازدید کنندگان فردی را تشخیص دهد و پاسخ های سفارشی و از پیش تنظیم شده به هر فرد بدهد. بهش به عنوان دربان شخصي خودت فکر کن يه پيشخدمت مجازي، يه جورايي.

سود اضافه شده به تشخیص چهره وجود دارد: آیفون های تصویری هوشمند  Doorbell می تواند شما را تشخیص زمانی که شما می آیند برای انجام درب و به طور خودکار روشن کردن چراغ در خانه خود را, شروع لیست پخش مورد علاقه خود را, و یا حتی مجموعه ای از گلدان قهوه به دم. این کار را از طریق ادغام با آمازون الکسا، دستیار گوگل، و سیری انجام می دهد، اما می تواند با IFTTT نیز کار کند.

 

از دیدگاه فنی

برخی از درهای پایان بالاتر در بازار رقابت می کند. این فراهم می کند جریان های ویدئویی 1080p مستقیم به دستگاه تلفن همراه خود را و اعلان فشار ارسال هر زمان که درب فشرده شده است و یا سنسور مادون قرمز منفعل تشخیص حرکت.

 

بهترین حلقه ویدئو Doorbell 3 معامله تا کنون

 

اضافه کردن ویژگی های امنیتی به خانه شما همیشه یک ایده عالی است و در حال حاضر -- جلوتر از فروش روز کارگر -- بهترین خرید تا به کاهش قیمت آیفون تصویری  به $150. که صرفه جویی از $50 در قیمت معمول ساخت این زمان مناسب برای شیرجه رفتن در و ارتقاء راه اندازی درب خود را.

حتی بهتر, شما همچنین رایگان آمازون اکو نمایش 5 واحد نمایش هوشمند گنجانده شده در معامله. ارزشش 90 دلاره پس الان 140 دلار با اين معامله پس انداز ميکني اين يکي از بهترين معامله هاي حلقه دربل اون بيرونه

زنگ ویدئو زنگ 3 یک دستگاه ساده برای نصب است که جایگزین زنگ درب موجود شما است. این کار از طریق اتصال Wi-Fi خود را بنابراین شما قادر به دیدن چه کسی زنگ مهم نیست که در آن شما هستند. این بدان معناست که آیا شما در آن سوی خانه تان یا آن سوی جهان قرار بگیرید، می توانید یک اعلان بر روی گوشی هوشمند خود دریافت کنید و دقیقا ً به شما نشان دهید که چه کسی تماس می گیرد و به شما اجازه می دهد مستقیماً با آنها صحبت کنید. این یک ویژگی امنیتی بزرگ است و بسیار راحت است اگر شما فقط نمی خواهید برای پاسخ به درب هر بار که کسی می آید تماس بگیرید.

 

حلقه ویدئو Doorbell 3

بهبود تشخیص حرکت در مقایسه با مدل های قبلی با توانایی تنظیم مناطق حرکت قابل تنظیم، بنابراین شما می توانید بر روی مناطق کلیدی خارج از خانه خود تمرکز. شما می توانید هشدار نیشگون گرفتن، بیش از حد، بنابراین شما فقط آنها را برای شرایطی که شما بیشتر در مورد مراقبت دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که هیچ نگرانی در مورد زمانی که یک گربه راه می رود، به عنوان مثال، اما اگر کسی مشکوک حلق آویز در اطراف، شما بلافاصله سر به بالا از دستگاه دریافت کنید.

زنگ حلقه ویدئو Doorbell 3 همیشه یک شرط بندی جذاب است اما حتی بهتر است در حال حاضر در $50 خاموش و رایگان آمازون اکو نمایش 5 واحد صفحه نمایش هوشمند. آمازون اکو نشان می دهد 5 ادغام منظمی با زنگ حلقه ویدئو Doorbell 3، بنابراین شما به راحتی می توانید چک کردن آنچه در جریان است از طریق دستگاه، و همچنین استفاده از آن برای کنترل دیگر دستگاه های خانه هوشمند، به روز رسانی تقویم خانواده، و یا انجام همه چیز قابل تصور است که شما معمولا می خواهم با الکسا انجام دهد.

اگر شما مشتاق به ارتقاء امنیت خانه خود را, این زمان مناسب برای ضربه محکم و ناگهانی تا آیفون تصویری است. در دسترس فقط برای $150 همراه با آمازون رایگان اکو نمایش 5 در بهترین خرید, ما می توانیم این پیشنهاد برای مدت طولانی با سهام مطمئن شوید که محدود را ببینید. تا وقتي هنوز ميتوني بگيرش



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

چرا آیفون تصویری ؟

خرابی آیفون تصویری یکی از مواردی است که برای هر ساختمانی پیش می‌آید که این امر نیاز ما را به تعمیر آیفون تصویری ضروری می‌دارد. ممکن است مشکلات زیادی هنگام خرابی برای این نسل جدید از آیفون بوجود بی‌آید همچون: قطع شدن صدای زنگ در یم واحد و با تمامی واحدها، سیاه شدن و یا برفکی شدن مانیتور، خرابی دکمه‌های پنل داخلی و خارجی و … که هر یک از این مشکلات روند آسایش افراد را مختل خواهد کرد.

چرا آیفون تصویری ؟

تعمیر آیفون تصویری در نکت

یکی از مهمترین اصولی که هنگام تعمیرات باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه می‌باشد؛ توجه داشته باشید که یک تعمیرکار حرفه‌ای باید تمامی شرایط زیر را داشته باشد:

  1. وقت شناش باشد و در اسرع وقت در مکان مورد نظر حضور یابد.
  2. به تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مسلط باشد.
  3. منصف باشد و هزینه زیادی را برای کار ساده دریافت نکند.
  4. مسئولیت پذیر باشد و کار را سالم تحویل دهد.
  5. در کمترین زمان و با کیفیت بالا کار را تحویل دهد.
  6. خوش برخورد و محافظه کار باشد.

خدمات تعمیر آیفون تصویری

  • تعویض و نصب آیفون تصویری
  • تبدیل آیفون صوتی به تصویری
  • تعمیر تمامی برندهای آیفون از جمله تابا، کامکث، الکتروپیک و …

تبدیل کردن آیفون های قدیمی به آیفون‌هایی جدید یکی از بهترین خدماتی است که برای ساختمان‌ها احرا و عملی می‌شود. توجه داشته باشید که در این صورت حتما از بهترین برند آیفون تصویری استفاده نمایید تا در مدت زمان کمتری به تعمیر آن نیاز داشته باشید.

همچمین استفاده از آیفون‌های تصویری ضدآب بسیار ضروری میباشد زیرا خیس شدن پنل بیرونی آیفون خود یکی از عوامل مهم در خرابی آیفون و در پی آن تعمیر دستگاه میباشد.

خدمات تعمیر آیفون تصویری

عیب یابی آیفون تصویری

هر یک از وسایل الکتریکی دارای قطعاتی می‌باشند که بروز مشکل در هر یک از آنها سبب اختلال در جزء و کل آن دستگاه می‌شود. بنابر این بهتر است جهت تعمیر آیفون تصویری قطعات آن به سه بخش تقسیم شود تا عیب یابی دستگاه نیز ساده تر عنوان شود:

خرابی پنل داخلی(در خانه)

خرابی سیم کشی با کابل کشی آیفون

خرابی پنل خارجی(بیرون خانه)

هر یک از این سه دسته خود دارای قطعاتی میباشند که بروز مشکل در آنها بعد از گذشت مدت زمانی و یا استفاده نادرست، باعث ایجاد اختلال و نیاز به تعمیرکار میشود.

 

خرابی پنل داخلی

اتفاقات رایجی که نشان دهنده خرابی پنل داخلی می باشد شامل: قطع و وصل شدن صدا از گوشی آیفون، سیاه شدن تصویر، ایجاد نویز در گوشی، به صدا درآمدن زنگ واحدها به‌طور ناگهانی، کم بودن صدا، حالت برفکی تصویر.

قطعه هوک: در مورد قطع و وصل شدن صدای آیفون نیاز به تمیز کردن قطعه هوک می‌باشد که درون پنل داخلی تعبیه شده است. تعمیرکاران جهت تعمیر این نوع مشکل در آیفون تصویری از نوعی اسپری های خشک مخصوص استفاده میکنند تا هرگونه گردوغبار و آلودگی از بین رود.

برد تغذیه: مشکل بعدی که ممکن است در پنل داخلی آیفون تصویری به وجود آید. گذشت زمان یکی از عوامل مهم در خراب شدن برد تغذیه میباشد که به دنبال آن ایجاد صداهای مکرر در گوشی آیفون، خاموش ماندن صفحه مانیتور پس از زنگ یا زدن دکمه view و روشن و خاموش شدن مکرر چراغ تعبیه شده روی پنل. در این صورت باید از تعمیرکاران مجرب درخواست کمک کنید.

خرابی پنل داخلی

قابلیت های کاربردی آیفون تصویری

(قابلیت های کاربردی آیفون تصویری )آیفون‌های تصویری معمولاً از دکمه‌های برای فشردن دکمه زنگ استفاده می‌کنند که با اطلاع به اهالی خانه، امکان بازکردن در را فراهم می‌کنند. اما در سیستم‌های جدید امکان استفاده از تگ‌ها و کارت خوان‌ها نیز فراهم شده‌است که با قرار دادن کارت بر روی صفحه پنل بیرونی می‌توان در ورودی را باز کرد.

حافظه

حافظه در آیفون‌های تصویری آیتمی مهم محسوب می‌شود چرا که یکی از امکانات مهم در دربازکن‌های تصویری داشتن قابلیت ذخیره‌سازی تصویر و فیلم می‌باشد. گروهی از آیفون‌های تصویری که دارای حافظه می‌باشند دارای حافظه داخلی می‌باشد و توانایی ذخیره‌سازی تصویر را دارند. در گروهی دیگر از دربازکن‌های تصویری علاوه برداشتن حافظه داخلی، با افزودن حافظه خارجی یا کارت حافظه قابلیت ذخیره‌سازی تصویر را افزایش می‌دهد و توانایی ذخیره‌سازی فیلم‌های ۱۵ ثانیه ای را ایجاد می‌کند.

قابلیت انتقال تماس

قابلیت انتقال تماس یا ترانسفر تماس زمانی کارایی دارد که شما در منزل یا محل سکونت خود نباشید و با استفاده از این قابلیت می‌توانید مانند انتقال تماس زنگ واحد خود را به واحد دیگری انتقال دهید. به‌طور مثال اگر کسی برای مراجعه به شما زنگ واحد شما را بزند و شما در منزل یا محل کار نباشید زنگ واحد دیگری را که شما انتخاب کردید به صدا در می‌آید و به جای شما پاسخگو می‌شوند. آیفون تصویری تکنما پرچمدار انتقال تماس در بین انواع آیفون‌های تصویری می‌باشد البته بالاترین کیفیت صدا در زمان انتقال تصویر نیز در تولیدات برند تکنما وجود دارد.

قابلیت اتصال به تلفن همراه

در برخی از (قابلیت های کاربردی آیفون تصویری) سیستم‌های آیفون تصویری، امکان ارتباط مانیتور با وای فای منزل و ارسال زنگ و تصاویر مراجعه کننده به تلفن همراه فراهم شده‌است. با این قابلیت گاهی امکان باز کردن در برای مراجعه کننده از راه دور نیز فراهم است؛ که توجه به خطرات ایمنی/امنیتی بالقوه این گزینه نیز ضروری است.

ويژگيهاي سيستم مجهز به کدینگ

١ـ استفاده از صفحه نمایشهاي متداول «سياه و سفيد» و «رنگي۴ سيم».

٢ـ قابلیت كد دهي به هر واحد بطور دلخواه.

٣ـ قابلیت فراخواني واحدها با صفحه كلید از طریق پنل كدينگ و قابلیت نمایش كدها بر روي پنل.

۴ـ قابلیت باز كردن درب از طریق پنل با استفاده از كد تعين شده توسط نصاب.

۵ـ قابليت استفاده از ۴ پنل كدينگ بصورت هوشمند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


دیجیتال مارکتینگ که در لاتین به آن Digital Marketing نیز گفته می شود، مجموعه ای از فعالیت ها می باشد که با هدف تبلیغات در خصوص یک محصول و یا خدمات و با کمک ابزار های دیجیتالی، انجام می شوند. تعریف ذکر شده، یک تعریف بسیار ساده از مفهوم بازاریابی دیجیتالی است. اما آنچه که در واقعیت و عمل با آن روبرو می شویم، بسیار گسترده تر می باشد. با توجه به سخنان دیجیتال مارکتر شناخته شده هندی به نام نیل پاتل، دیجیتال مارکتینگ به صورت زیر تعریف می شود.

به مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی، جلب نظر مشتری و تلاش برای حفظ آنان، دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اما تمام این فعالیت ها در سایه ابزارهای دیجیتالی انجام می شود. در این مقاله از سری مقالات کسب و کار اینترنتی از آکادمی وبکیما تلاش شده تا در خصوص ماهیت دیجیتال مارکتینگ، مزایا، ابزار و اهداف آن توضیحاتی ارائه شود.

وقتی شما یک بازاریاب دیجیتال را از نزدیک ببینید، با شخصی روبرو می شوید که به صفحه کامپیوتر خیره شده و در حال تایپ و … است اما براستی در پشت پرده، او چگونه فعالیت می کند که می تواند منجر به سودهای میلیونی و گاهی اوقات میلیادری شود؟ شغل خوبی است نه؟ شما نمی خواهید دیجیتال مارکتر شوید؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

چرا دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال؟

برای پاسخ به این سوال نگاهی به گذشته می اندازیم. در گذشته، در هر خانواده تنها پدرها از موبایل استفاده می کردند اما امروزه اکثر اطرافیان ما برای انجام کارهای روزمره و اداری خود از این تکنولوژی استفاده می کنند. تقریبا تمام افراد یک گوشی هوشمند دارند که به وسیله آن در شبکه های اجتماعی عضو بوده و اطلاعات رد و بدل می کنند. بهترین نوع تبلیغات در مکانی است، که ازدحام جمعیت وجود داشته باشد. دیجیتال مارکتینگ نیز برای همین موضوع شکل گرفت که از ابزار های الکترونیکی هوشمند برای تبلیغات در این محیط ها استفاده کند.

برای آشنایی با بازاریابی دیجیتالی و نحوه فعالیت آن به مثال زیر توجه کنید

فرض کنید که قصد خرید یک گوشی موبایل دارید، اولین حرکت شما چیست؟ تحقیقات نشان می دهد که با توجه به گسترش استفاده از اینترنت، 60 درصد افراد در اینترنت تحقیق می کنند. تحقیق این افراد می تواند بر اساس مزایا، بودجه، برند و .. باشد. در اینجا فرآیند دیجیتال مارکتینگ به شما از چند جهت کمک می کند تا به نتیجه مطلوب برسید.

در گام اول دیجیتال مارکتر باید مقاله یا ویدیویی مطابق با سوال شما تولید کرده باشد و سپس آن را بهینه کند که در صدر نتایج موتورهای جستجویی مثل گوگل قرار گیرد. پس از آنکه چندین مدل را انتخاب کردید لازم است تا میان آنها مقایسه انجام دهید.

نقش دیجیتال مارکتینگ کجاست؟

وقتی که چندین تبلیغ از محصول مربوطه را که توسط روش های بازاریابی تولید شده است، مشاهده کردید نوبت به مقایسه ویژگی آن ها است. دیجیتال مارکتر، لازم است تا بررسی کند آیا تمام ویژگی ها برای محصول ذکر شده است؟ آیا کاربر می تواند بر اساس ویژگی ها تصمیم گیری کند؟ به صورت کلی لازم است تا تجربه کاربری و یا واسط کاربری را بهبود دهد. این بین روش هایی چون تحلیل نمودار گوگل آنالیتیکس وجود دارد که در دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار میگیرد. به طور مثال کاربر از چه طریق وارد سایت شده است، چرا از خرید منصرف شده است و … .

نقش دیجیتال مارکتینگ کجاست؟

انواع نمونه‌های دیجیتال مارکتینگ

1. بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)

این روند بهینه‌سازی وبسایت شما جهت کسب «رتبه» بالاتر در نتایج صفحات موتور جستجو است که با افزایش حجم ترافیک ارگانیک (یا رایگان) دریافتی وبسایت‌تان انجام می‌گیرد.

کانال‌هایی که از سئو بهره‌مند می‌شوند، وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها و اینفوگرافیک‌ها هستند.

2. بازاریابی محتوا

این اصطلاح بیانگر خلق و ترفیع دارایی‌های محتوایی با هدف ایجاد آگاهی برند، رشد ترافیک، خلق راهنما و مشتریان است.

3. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

این اقدام برند و محتوای شما را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی جهت افزایش آگاهی برند، ایجاد ترافیک، و خلق راهنماها برای کسب‌وکار‌تان ترفیع می‌کند.

4. پرداخت به ازای کلیک (PPC)

یک روش ایجاد ترافیک برای وبسایت شما از طریق پرداخت به منتشرکننده برای تعداد دفعات کلیک شدن تبلیغ شماست.


:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا

 

راه های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طرق مختلف را در این مقاله به صورت کامل بررسی خواهیم نمود و با کمک وکیل مهاجرت کانادا قوانین جدید مربوط به راه های مهاجرت به کشور کانادا شرح داده خواهد شد. معمولا متقاضیان تمایل دارند بدانند که راه های اخذ اقامت در کشور کانادا کدامند؟ و چگونه می توان بهترین مسیر را برای اخذ اقامت کانادا انتخاب نمود؟ ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

راه های مهاجرت به کانادا متعدد است، اما به طور کلی اکثر آن ها را می توان در 6 دسته بندی قرار داد. راه هایی همچون سرمایه گذاری در کانادا، تحصیل در کانادا، کار در کانادا و راه های دیگری که شما را در ادامه با آنها آشنا خواهیم نمود. شما می توانید از طریق تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) از مشاوره رایگان تلفنی در باب راه های مهاجرت به کشور کانادا بهره مند گردید.

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط عمومی مهاجرت

 

کانادا از جمله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت طبق آمار جهانی به شمار می رود و ساله افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. مساحت کانادا کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834  نفر می باشد.

پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا 10 امین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوب آن در بین مهاجرین است.

مهاجرت به کانادا

 

راه های مهاجرت به کانادا را می توان در 6 دسته بندی اصلی قرار داد. خیلی از افراد به دنبال راحت ترین و آسان ترین راه مهاجرت به کانادا هستند؛ برای رسیدن به این هدف باید روش های مهاجرت به این کشور را بشناسید و متناسب ترین روش را با توجه به شرایط خود بیابید.

این دسته بندی شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی می باشد. قوانین مهاجرت به کانادا در هر کدام از این دسته بندی ها متفاوت است. شما برای انتخاب روش مناسب خود ابتدا باید اصول این روش ها را بشناسید و سپس با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی راه های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و شما را با تمامی روش های اخذ اقامت کانادا آشنا خواهیم کرد.

مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت

 

مسلما شما برای مهاجرت به کانادا باید شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از طریق هر یک از روش هایی که در ادامه بررسی می شود، شرایطی مورد نیاز است که بسته به نوع روش متفاوت است. از مهم ترین فاکتورهایی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد.

برخی از این فاکتور در بعضی از روش ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر نیز اهمیتی ندارند. به عنوان مثال سن شما برای تحصیل در کانادا بسیار مهم است، به صورتی که هر چه از تاریخ دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بالاتری برای دریافت ویزای کانادا خواهید داشت؛ از سوی دیگر فاکتور سن در روش سرمایه گذاری اهمیت کمتری پیدا می کند.

یا اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به سرمایه ای حدود 100 تا 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روشی مانند تحصیل ممکن است به سرمایه ای بین 10 تا 20 هزار دلار کانادا نیاز داشته باشید. در ادامه این مبحث شرایط مهاجرت به کانادا از طریق همه روش ها با جزئیات بیشتری بررسی خواهد شد.

مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

 

دریافت ویزای سرمایه گذاری از دیگر راه های مهاجرت به کانادا است که البته معمولا مدت زمان طولانی تری را نسبت به سایر روش ها می طلبد و همان طور که از نامش پیداست از پرهزینه ترین روش های دریافت اقامت دائم کانادا است.

در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می شود از موسسات معتبر مهاجرتی و وکلای مهاجرت کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید.

لازم به ذکر است که مهاجرت به کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

نگهبان هوشمند

آیفون تصویری یا درهای هوشمند با استفاده از دوربین های ساخته شده و دیگر فن آوری های هوشمند برای ارائه امنیت اضافی دوربین مدار بسته اما در یک بسته جمع و جور و مناسب. نصب شده در جای زنگ درب موجود، آنها نه تنها یک حلقه برای شما به شنیدن ارائه اما شما را بر روی تلفن خود هشدار و ارائه نظارت تصویری و ضبط.

مشخصات فنی

به طور کلی یا توسط باتری ها و یا کابل های برق استاندارد 12V مورد استفاده برای قدرت درهای معمولی، آنها آسان تر به instal از اکثر اشکال دیگر دوربین های امنیتی و، به لطف گنجاندن میکروفن ها و بلندگوها، آنها به شما اجازه می دهد به تصویب دستورالعمل به رانندگان تحویل و یا بازدید کنندگان دیگر بیش از حد.

توسط و بزرگ، اکثر آیفون تصویری ها ارائه همان مجموعه هسته ای از ویژگی های. آنها ویدئو و صدا ضبط زمانی که یا توسط فشار دکمه و یا زمانی که حرکت و یا صوتی تشخیص داده می شود. آنها همچنین در هشدار به تلفن خود را منتقل و اجازه دهید شما را ببینید یک خوراک ویدئویی و صحبت کردن با هر کسی در درب خود را.

مشخصات فنی

آیفون تصویری پنجره ای به جهان خارج

یک دربان ویدئویی ترکیبی از یک دوربین، میکروفن، و بلندگو است که با یک درگاه مستقیم رو به جلو تنظیم شده است. برخی از اتصال به سیم کشی موجود خود را و برخی از کار با chime خانه خود را, دیگران گزینه هایی برای اجرای کردن قدرت باتری و نیاز به chime بی سیم. صوتی و تصویری سوابق زنگ درب خود را به قرص یا تلفن خود را جریان, و چقدر آنها ضبط و جریان بستگی به قدرت. باتری عمل درب نمی تواند جریان به طور مداوم, به عنوان مثال; اونا خيلي سريع قدرتشون رو از دست ميدن.

عجیب ولی شدنی

وقتی کسی به درب خانه شما نزدیک می شود، در ویدئو متوجه می شود و به شما اطلاع می دهد. شما می توانید با آیفون تصویری شروع به تماشای جریان در آن نقطه. و اگر زنگ در را بزنند، می توانید مثل یک آی فون با آنها گپ بزنید.

به لطف محل آنها، کمربندهای ویدئویی به عنوان یک پل به دنیای خارج عمل می کنند. با یک دربان ویدیویی، می توانید دنیای خارج از درب جلویی تان را ببینید و با آن تعامل کنید-حتی در حالی که خانه نیستید.

این کار می کند که آیا شما از خانه، یک دفتر، و یا خارج از کشور کار می کنند. ميتوني ببيني کي پشت در توست حتي قبل از اينکه زنگ بزنن . شما لازم نیست به حرکت به peephole بی سر و صدا برای تعیین اینکه چه کسی زنگ زد و اگر شما باید پاسخ دهد.

 این همونی که میخوای

اگر خانه نیستید، باز هم می توانید ببینید چه کسی آنجاست و حتی با آنها صحبت می کنید. با قفل هوشمند، شما حتی می توانید از راه دور باز کردن درب و اجازه بازدید کنندگان خود را به خانه خود را. برخی از کمربند درب مانند آشیانه سلام و Wisenet Smartcam ارائه تشخیص چهره, بنابراین شما می دانید که خانواده یا دوستان می رسند.

تا حالا تمام روز خونه بودي فقط براي اينکه بفهمي کسي بسته هايي رو روي ايون جلوت گذاشته بدون اينکه زنگ در رو بزنه؟ آیفون تصویری نیز این مشکل را حل می کنند، چرا که وقتی فردی جلو درب است به شما اطلاع می دهد، صرف نظر از اینکه زنگ در را بزند یا نه. این یک ویژگی امنیتی مفید نیز هست.

نمایشگرهای هوشمند

دستیاران صوتی با نمایشگرها این را یک گام جلوتر می برند. به جای تکیه بر گوشی هوشمند یا تبلت خود برای دیدن جریان ویدئویی از درب خانه تان، اکو شو یا هاب آشیانه خانگی شما می تواند به جای آن جریان را به شما نشان دهد. با آشیانه سلام و گوگل صفحه اصلی هاب، شروع جریان تقریبا لحظه ای است. شما حتی می توانید مکالمه خود را از صفحه نمایش نگه دارید، به این معنی که ممکن است نیازی به ترک دفتر یا آشپزخانه برای پاسخ به درب در همه.

تلفن و تبلت شما قابلیت های مشابهی را ارائه می دهند، اما همیشه کندتر و ناخوشایندتر برای رسیدن به آن است. قبل از اینکه شما می توانید از تلفن خود را بیرون بکشد، آن را باز کنید، و باز کردن برنامه آشیانه، ویدیو در حال حاضر در دستگاه های آشیانه هاب خود را بازی خواهد کرد. شما حتی یک گزینه سریع برای شروع به صحبت کردن با هر کسی که در درب خود را داشته باشد. کاملا رک و پوست کنده، هیچ چیز به این نزدیک نمی شود که چقدر بدون درز است. بهترین قیاسی که می توانیم بدهیم این است که تصور کنیم توانایی جادویی برای باز کردن درب در عرض دو ثانیه از زنگ در شما، هر بار داشته باشد.

آیفون تصویری و Smarthome

اگر شما اسباب بازی های smarthome دیگر، یکی از ویژگی های ایستادگی از یک آیفون تصویری این است که چگونه آنها را به بقیه smarthome خود را ادغام. زنگ درهای حلقه با IFTTT کار می کنند تا قابلیت های خود را در سراسر خانه شما گسترش دهند. شما می توانید دستور العمل برای روشن کردن چراغ های ایون ایجاد کنید اگر حرکت تشخیص داده شود، یا شروع به ضبط بر روی دوربین های دیگر شما ممکن است داشته باشد.

اگر شما هر دو یک آیفون تصویری و قفل هوشمند, شما می توانید این دو با هم استفاده کنید حتی اگر آنها یک اتصال مستقیم ندارد. اگر خانه نیستید و دوست، سرویس نظافت یا برق کار می رسد، راه حلی در دست دارید. اون آیفون تصویری بهت اجازه ميده تاييد کني کي اونجاست سپس، اگر شما می خواهید، شما می توانید باز کردن درب و اعطای دسترسی. بدون نیاز به تحویل کلید های اضافی به خانه خود و اعتماد آنها در دست راست هستند.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

اگر شما به تازگی

به یک خانه یا آپارتمان قدیمی یا جدید نقل مکان کرد، شما ممکن است از دست رفته این واقعیت است که آن را ندارد یک درگاه -پس از همه، آن را یکی از آن چیزهایی که بسیاری را فراموش کرده ام برای بررسی! امروزه انواع عظیمی از درهای بی سیم وجود دارد که می توانید آن ها را به صورت آنلاین خریداری کنید و در دقایقی نصب کنید. این محصولات هیچ سیم کشی نیاز ندارد، و آنها به شما اطلاع زمانی که کسی در درب شما منتظر است.

هنگامی که شما در حال خرید برای یک درب بی سیم, شما می خواهید در نظر بگیرید که آیا آن را نیاز به ضد آب, تا چه حد محدوده بین دکمه و گیرنده باید, و اینکه آیا شما می خواهید عملکرد دوربین.

اگر شما مطمئن نیستید که از کجا برای شروع, در اینجا بهترین کمربند درب بی سیم در نظر بگیرند.

اگر شما به تازگی

برای یک درب بی سیم

بسیار دارای امتیاز، مقرون به صرفه، یکی از بهترین گزینه های خود را AVANTEK D-3B درب ضد آب کیت Chime است. این محصول آسان برای نصب و دارای طیف گسترده ای از گزینه های که آن را به یک دربان بی سیم بزرگ برای خانه یا آپارتمان قدیمی .

AVANTEK درب Chime ضد آب است، بنابراین شما می توانید آن را در هر نقطه خارج سوار، و آن را با دو گیرنده پلاگین است که شما می توانید در سراسر خانه خود را محل می آید. گیرنده ها طیف بی سیم چشمگیری از بیش از 1000 فوت, بنابراین شما واقعا می توانید آنها را در هر نقطه قرار داده. علاوه بر این، 52 برای تلفن های موبایل شما می توانید از انتخاب کنید و پنج سطح حجم قابل تنظیم وجود دارد.

 

درهای بی سیم

به طور معمول ارزان هستند، و یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های خارج از SadoTech مدل C بی سیم Doorbell وجود دارد.

SadoTech مدل C Doorbell می آید در عظیم 14 رنگ، و آن را تا به طیف عملیاتی از 500 فوت برای گیرنده پلاگین خود را. بیش از 50 chimes را انتخاب کنید وجود دارد, و همچنین چهار سطح حجم, و دکمه ضد آب است, بنابراین شما می توانید آن را در خارج آپارتمان قدیمی بدون نگرانی محل. هنوز به ذکر است، آن را آسان به راه اندازی و کار می کند قابل اعتماد است.

 

اگر شما مایل به صرف کمی بیشتر در یک درب بی سیم, شما می توانید یکی است که یک دوربین یکپارچه دریافت کنید. محصولاتی مانند Remo WiFi بی سیم ویدئو Doorbell به شما اجازه می دهد تا ببینید که چه کسی در درب از طریق گوشی های هوشمند خود را.

این زنگ در ویدئویی با باتری اعلان های فشار را به تلفن شما می فرستد در هر زمان که کسی زنگ می زند، به شما این امکان را می دهد که یک جریان ویدئویی ۷۲۰ پیکسلی را بر روی گوشی هوشمند خود بالا بکشید. همچنین ویژگی های دو طرفه قابلیت های بحث و حفظ ورود به سیستم فعالیت از حلقه های از دست رفته. RemoBell آب و مقاوم در برابر آب و هوا است، و می توان آن را تا پنج گوشی مختلف همگام سازی کرد.

با این حال، چند خریدار گفتند راه اندازی و نصب آن دشوار است، و دیگران اشاره کردند که بسیاری از هشدارهای تشخیص حرکت کاذب را ثبت می کند.

 

فن آوری خانه هوشمند

در حال افزایش است در محبوبیت به تازگی, و اگر شما می خواهید برای نصب زنگ درب بی سیم هوشمند در خانه شما, بهترین گزینه شما قطعا حلقه ویدئو Doorbell 3. این زنگ در هوشمند شامل ویدئو HD و هشدارهای گوشی های هوشمند فعال با حرکت است.

زنگ در حلقه در عرض چند دقیقه نصب می شود و دوربین آن یک جریان ویدئویی ۱۰۸۰ پیکسلی را در اختیار گوشی هوشمند شما قرار می دهد. شما اعلان ها را هر زمان که کسی زنگ می زند دریافت خواهید کرد، و همچنین می توانید از ویژگی های Live View برای دریافت ویدئو و صدا در تقاضا استفاده کنید. این محصول دارای قابلیت های بحث دو طرفه، و همچنین هشدارهای فعال شده با حرکت است. یکی دیگر از perk از این زنگ در هوشمند این است که آن را با الکسا آمازون کار می کند، که به شما هشدار زمانی که کسی زنگ می زند.

فن آوری خانه هوشمند

بسیاری از ساختمان های

آپارتمان قدیمی تر کمربند در برای هر واحد، که می تواند خسته کننده اگر شما در انتظار بازدید کنندگان و یا تحویل. خوشبختانه، شما می توانید یک زنگ بی سیم ارزان قیمت به شما هشدار از بازدید کنندگان مانند محصول Lovin ضد آب کیت Chime دریافت کنید.

این کیت درب شامل چسب برای اتصال دکمه فشار, و آن را تا به طیف چشمگیری از 1,000 پا. علاوه بر این، 36 زنگ و سطح چهار جلدی را انتخاب کنید وجود دارد. خریداران می گویند نصب آن آسان است و محدوده بزرگ است. چند فکر کیفیت صدا بهترین نیست، اما هنوز هم کار خود را به طور موثر انجام می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 اینترنت امروز چقدر در دسترس است

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ : آیا باور می کنید اگر به شما می گفتم تعداد افرادی که هر روز آنلاین می شوند هنوز در حال افزایش است؟

است. در واقع ، "ثابت " استفاده از اینترنت در میان بزرگسالان تنها در سه سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است ، با توجه به تحقیقات پیو. و اگر چه ما خیلی می گوییم، اما نحوه خرید و خرید مردم واقعا همراه با آن تغییر کرده است-- به این معنی که بازاریابی آفلاین به اندازه گذشته موثر نیست.

بازاریابی همیشه در مورد ارتباط با مخاطبان خود را در جای مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معناست که شما نیاز به دیدار با آنها که در آن آنها در حال حاضر صرف وقت: در اینترنت.

بازاریابی دیجیتال را وارد کنید -- به عبارت دیگر، هر شکلی از بازاریابی که به صورت آنلاین وجود دارد.

اینترنت امروز چقدر در دسترس است

راهنمای نهایی بازاریابی دیجیتال

منبع مناسب برای بازاریاب دیجیتال مبتدی به پیشرفته به دنبال یادگیری مهارت های جدید و یا hone آنهایی که موجود است.
راهنمای نهایی بازاریابی دیجیتال پر است از بینش و استراتژی برای صاحبان کسب و کار، متخصصان بازاریابی، دانش آموزان، و هر دیگری به دنبال hone مهارت های فعلی خود و بلند شدن به سرعت در آخرین بازاریابی دیجیتال.

دفعات بازدید : آن را در حال حاضر برای ساخت و یا پالایش طرح بازاریابی دیجیتال خود را بدون شروع نادرست و اشتباه است که با انجام آن به تنهایی می آیند.

 

بازاریابی دیجیتالی چیه؟

بازاریابی دیجیتال عمل ترویج و فروش محصولات و خدمات با اهرم تاکتیک های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی جستجو، و بازاریابی ایمیل است.

هنگامی که شما به آن دریافت کنید، بازاریابی دیجیتال به سادگی بازاریابی است.

این است که چگونه کسب و کار امروز گرفتن پیام خود را در مقابل بهترین چشم انداز و مشتریان خود را.

قانون #1 در بازاریابی این است که پیشنهاد درست را در زمان مناسب و در جای مناسب ارائه دهد. امروز، مشتریان شما آنلاین هستند: حلق آویز کردن در رسانه های اجتماعی، به روز ماندن در سایت های خبری و وبلاگ ها، و جستجو آنلاین زمانی که آنها نیاز دارند.

بازاریابی دیجیتالی چیه؟

بازاریابی دیجیتال

شما را در همان کانال ها قرار می دهد، بنابراین بهترین چشم انداز شما می تواند شما را ببیند، اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کند، و حتی سوالاتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و محصولات یا خدمات خود بپرسید.

اگر شما جدید به بازاریابی دیجیتال، ممکن است احساس طاقت فرسا به فکر می کنم در مورد تسلط بر تمام تاکتیک های بازاریابی آنلاین مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال.

ما اون رو بدست مياريم...

و بله، تاکتیک های مختلفی وجود دارد که باید یاد بگیرید. اما همه آنها با هم کار می کنند تا پایه ای برای کسب و کار شما ایجاد کنند: جذب چشم انداز، پرورش روابط، و ارائه می دهد مخاطبان خود را قدردانی و پاسخ به.

بیایید نگاهی دقیق تر به چگونگی این اتفاق می افتد.

 

چگونه بازاریابی دیجیتال کار می کند؟

از بسیاری جهات بازاریابی دیجیتال هیچ فرقی با بازاریابی سنتی ندارد. در هر دو، سازمان های هوشمند به دنبال توسعه روابط سودمند متقابل با چشم انداز، سرنخ، و مشتریان هستند.

اما بازاریابی دیجیتال جایگزین اکثر تاکتیک های بازاریابی سنتی شده است زیرا برای رسیدن به مصرف کنندگان امروزی طراحی شده است.

به عنوان مثال...

به آخرین خرید مهمی که انجام داده ای فکر کنید. شاید شما خرید یک خانه، استخدام کسی برای تعمیر سقف خود را، و یا تغییر تامین کنندگان کاغذ در دفتر شما.

صرف نظر از آنچه در آن بود، شما احتمالا با جستجو در اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های موجود، که آنها را ارائه، و بهترین گزینه های خود را آغاز شد. تصمیم نهایی خرید خود را پس از آن بر اساس بررسی شما خوانده شده بود، دوستان و خانواده شما مشورت، و راه حل ها، ویژگی ها، و قیمت گذاری شما تحقیق.

بیشتر تصمیمات خرید به صورت آنلاین آغاز می شود.

که مورد , حضور آنلاین کاملا لازم است — صرف نظر از آنچه شما به فروش می رسانند.

چگونه بازاریابی دیجیتال کار می کند؟

کلید این است

که برای توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که شما را در تمام مکان های پیروان خود را در حال حاضر حلق آویز کردن قرار می دهد، و سپس با استفاده از انواع کانال های دیجیتال برای اتصال با آنها را در بسیاری از راه...

... محتوا برای نگه داشتن آنها را با اخبار صنعت به روز شده، مشکلات آنها مواجه هستند، و چگونه شما آن مشکلات را حل کند...

... رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن آن محتوا و سپس با آنها به عنوان دوستان و پیروان درگیر...

... بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) برای بهینه سازی محتوای خود را، بنابراین آن را نشان خواهد داد تا زمانی که کسی در حال جستجو برای اطلاعات شما در مورد نوشته شده است...

... تبلیغات برای رانندگی ترافیک پرداخت شده به وب سایت شما، که در آن مردم می توانند ارائه می دهد خود را ببینید...



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

معرفی پادشاهی اسپانیا

می توان یکی از گرم ترین کشورهای اروپایی توصیف کرد که برای کسانی ساخته شده است که از آب و هوای گرم و سبک زندگی پشت گذاشته شده لذت می برند. آمارها نشان می دهد که جمعیت کشور اسپانیا در حال حاضر حدود ۴۶٬۷ میلیون نفر تخمین زده می شود. متعددترین گروه قومی اسپانیایی است.

واحد پول رسمی یورو (یورو) است. اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است که مزایای زیادی را برای ساکنان آن فراهم می کند. برای اقامت طولانی مدت، اجازه اقامت مورد نیاز خواهد بود. اگر بازدید از اسپانیا برای کوتاه مدت تا 90 روز – ویزای ساده مورد نیاز است.

 

مهاجرت به اسپانیا

خدمات مهاجرت

مسئول خدمات مهاجرت در کشور اسپانیا وزارت کشور (http://www.interior.gob.es). اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، به منظور اقامت بیش از 3 ماه در اسپانیا، نیاز به کارت اقامت، ویزای اقامت یا اجازه کار دارید. مهاجرت کسب و کار کاملا به خوبی در اسپانیا توسعه یافته و دولت اسپانیا ارائه می دهد سرمایه گذاران بین المللی و کارآفرینان گزینه های متعددی برای جابجایی راحت: ویزای ثروت، ویزای طلایی، ویزای سرمایه گذار، ویزای کارگر ماهر، ویزای دانشجویی. بسیاری از دفاتر حقوقی برخورد با قانون مهاجرت می تواند شما را با یک راه حل بسته خدمات و همچنین ارزیابی مورد اولیه برای نتیجه مورد مهاجرت احتمالی ارائه دهد.

مهاجرت قانونی

به منظور بازدید قانونی از کشور اسپانیا، یک مهاجر نیاز به پیروی از تمام الزامات تعیین شده توسط قانون مهاجرت اسپانیا دارد. قانون اصلی که مهاجرت شهروندان غیر اتحادیه اروپا در کشور اسپانیا را تنظیم می کند، قانون مهاجرت ۲۰۰۹ است. با توجه به مفاد قانونی پادشاهی اسپانیا، گزینه های متمایز متعددی برای مهاجرت قانونی به این کشور وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و الزامات خاص خود را دارند. اگر شما به دنبال یک راه حل مهاجرت قانونی برای جابجایی و اقامت در اسپانیا برای مدت زمان طولانی تر، شما ممکن است گزینه های زیر را در نظر بگیرید: ویزای ثروت، ویزای طلایی، ویزای سرمایه گذار، ویزای کارگر ماهر، ویزای دانشجویی.

مهاجرت قانونی

قانون مهاجرت

قانون مهاجرت ۲۰۰۹ قانون اصلی است که در مورد مهاجران کشورهای غیر اتحادیه اروپا در اسپانیا اعمال می شود.

آمار مهاجرت

بر اساس آمار مهاجرت، اسپانیا در حال حاضر میزبان حدود ۴۵ میلیون مهاجر است که حدود ۹٬۸٪ کل جمعیت را تشکیل می دهد. بزرگترین گروه های مهاجران از رومانی و مراکش می آیند. بزرگترین دوره مهاجرت در اسپانیا تجربه شده است در طول دوره 1998 تا 2008. در طول این زمان درصد مهاجران در میان جمعیت محلی از 1٪ به 13٪ افزایش یافت - این پس از آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است به عنوان بحران در جنوب اروپا شروع به تحت تاثیر قرار دادن اسپانیا.

 

مهاجرت به منطقه شنگن و خارج از آن

پادشاهی اسپانیا یکی از کشورهای عضو منطقه شنگن است. کشورهای توافق شنگن گذرنامه و کنترل مهاجرت را در مرزهای مشترک خود و برای سفر بین کشورهای عضو خود لغو کرده اند. کشورهای عضو همچنین ویزای شنگن صادر شده توسط دیگر ایالت های شنگن را به رسمیت می شناسند.

در مرز خارجی، یا پس از ورود اول به منطقه شنگن، روش های عادی کنترل مهاجرت اعمال می شود، با این حال پذیرش در هر کشور شنگن پذیرش در کل منطقه شنگن (همه کشورهای عضو) در نظر گرفته شده است، بدون چک مهاجرت بیشتر مورد نیاز است.

شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا که مایل به اقامت بیش از سه ماه در اسپانیا هستند، باید ظرف ۳۰ روز پس از ورود به این کشور درخواست مجوز اقامت/کارت (Tarjeta de Residencia) کنند. درخواست باید در دفتر خارجی (Oficina د Extranjeros) و یا ایستگاه پلیس ملی محلی در استان محل اقامت در نظر گرفته شده ساخته شده است.

مهاجرت به منطقه شنگن و خارج از آن

 

انواع ویزا در اسپانیا

اگر اقامت در  اسپانیا برای مدت زمان کوتاه زیر 90 روز، یک کشور سوم ملی باید برای یکی از انواع مختلف ویزا درخواست به منظور بازدید خود را قانونی است. بر اساس قانون سیاست مهاجرت اسپانیا، چندین نوع مختلف ویزا وجود دارد که بسته به مورد و شرایط باید به دست آورد

 

اجازه اقامت

در حال حاضر کشور اسپانیا اجرا می شود یک برنامه سرمایه گذاری، که اجازه می دهد تا شما را به درخواست کارت اقامت در اسپانیا، اگر شما املاک و مستغلات برای قیمت بیش از 500 000 یورو خریداری شده - با این حال، این مجوز اجازه نمی دهد حق کار و یا انجام کسب و کار در اسپانیا.

لتونی اجازه اقامت برای املاک و مستغلات با قیمت از 250 000 یورو فراهم می کند، که 50٪ ارزان تر است و علاوه بر این اجازه می دهد تا گزینه ای برای کار و انجام کسب و کار.

در حال حاضر اگر شما به دنبال یک جابجایی قانونی برای یک دوره طولانی تر از راه حل زمان, شما باید گزینه های زیر: ویزای ثروت, ویزای طلایی, ویزای کارگر ماهر, ویزای سرمایه گذار, ویزای دانشجویی.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری امروز به یک نیاز منازل ما تبدیل شده ، مسلما در دنیای رنگارنگ ما که بنا بر تفاوت رنگ ، شکل و ویژگی های ظاهری مختلف انسان ها بنا شده است زندگی فردی نیز به سویی می رود که این سلایق و علاقه های شخصی در آن نمود کند و امروزه ما در انتخاب اجزای زندگی پیرامون خود نیز سبک خود را داریم که ممکن است با دیگران یکی و یا کاملا متفاوت باشد.

به طیف گسترده ای از محصولات الکترومکانیک و هیدرولیک که بصورت خودکار جهت باز و بسته شدن گیت های ورودی به کار می روند اطلاق می شود. درب های اتوماتیک انواع مختلفی را شامل می شوند (چه از نظر نوع و چه عملکرد) که هر یک کارکرد و کاربرد خاص خود را دارند و با توجه به نیاز اقدام به خرید یک اتوماسیون جک درب پارکینگ مناسب نمایید.

ما این تاثیر را مدیون پیشرفت علم و فناوری و افزایش دامنه انتخاب در زندگی روزمره هستیم

در این مقاله میکوشیم تا شما را از انتخاب اجباری یک آیفون صوتی با صدای بوق یکسان خارج کرده وبه دنیای پهناور و رنگارنگ آیفون تصویری امروزی با قابلیت های منحصر به فرد شخصی سازی ببریم که حتی در مدل های یکسان تفاوت های فردی ایجاد می کند.

خرید آیفون تصویری

اندازه نمایشگر

مسلما اندازه نمایشگر هرچقدر بزرگتر باشد ویژگی های تصویری که نمایش میدهد بارزتر و جزئیات پیرامون آن بیشتر است علاوه بر این صفحه نمایشگر نقش بسزایی در کیفیت تصویر مراجعه کننده دارد که این ویژگی در هنگام ثبت تصویر بسیار مهم است. برخی مدل های بازار از صفحه نمایش LCD و بعضی دیگر از صفحه نمایش LED بهره میبرند، که مانتیور با صفحه نماش LED کیفیت تصویر بالاتری را ارائه می دهند.

به طور کلی مانیتور ها از سایز کوچک 2.5 اینچ شروع میشود و به ترتیب شامل 3 اینچ ، 3.5 اینچ ، 4 و 4.3 اینچ ، 5 اینچ ، 7 اینچ ، 10 اینچ میباشد . دربازکن های 10 اینچ تنها در برند تابا و برند الکتروپیک موجود میباشد.

 

حافظه عکس و فیلم

اگر بخواهیم قابلیت ثبت عکس و فیلم را در آیفون تصویری با نمونه مشابه مقایسه کنیم دقیقا همانند answering  تلفن عمل می کند. که در مواقعی که شما در منزل یا محل کار حضور ندارید با ثبت تصویر فرد مراجعه کننده شما را از حضور او مطلع می نماید که مسلما برای ثبت این تصاویر و فیلم ها احتیاج به حافظه می باشد که این حافظه می تواند داخلی باشد یعنی در داخل آیفون امکان ذخیره سازی است و یا با افزودن SD کارت باشد. که امکان افزون کارت حافظه قابلیت های دیگری نیز به همراه دارد. که از آن جمله به ذخیره فیلم 15 ثانیه ای از مراجعه کننده همراه با صدا اشاره نمود.

 

گوشی متصل به آیفون تصویری

مسلما وقتی تمام ابزارهای هوشمند به سمت کاربری آسان می روند درب بازکن تصویری نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و این قابلیت را دارد تا با فشردن یک دکمه بدون برداشتن گوشی با بلندگو و میکروفن قدرتمند تعبیه شده در آیفون تصویری مکالمه ای آسان و در عین حال با کیفیت را با مراجعه کننده برقرار کرد.

 

ارتباط داخلی (Intercom)

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که احتیاج به ارتباط با نگهبانی را داشته باشید و یا بخواهید با سایر طبقات مکالمه کنید شاید با خود بگویید تلفن همراه برای این امر اختراع شده است اما وقتی هزینه های مکالمه طولانی مدت را در نظر بگیرید این گزینه برای شما نه تنها افزایش قیمت نیست بلکه در طولانی مدت سودآور نیز می باشد. با ویژگی اینترکام دربازکن تصویری میتوانید با واحد نگهبانی و یا با سایر واحدها ارتباط صوتی از طریق آیفون تصویری خود برقرار کنید.

 

ملودی به سبک دلخواه

آیفون های تصویری یا اصطلاحا دربازکن های تصویری به دو گروه عمده از نظر داشتن ملودی تقسیم میشوند : گروه اول دربازکن های تصویری با یک ملودی پیش فرض گروه دوم دربازکن های تصویری با چند ملودی پیش فرض. داشتن قابلیت انتخاب بین چند ملودی برای یک آیفون تصویری یک امتیاز محوسوب میشود. در بیشتر تولیدات برند و سیماران و حتی برند های معروف تر مانند الکتروپیک نیز قابلیت تغییر ملودی در آیفون های خود را قرار داده اند تا قابلیت بهتری را برای کاربران ایجاد کنند. اما در تولیدات برند تابا الکترونیک فقط امکان استفاده از یک ملودی پیش فرض فراهم است.

ملودی به سبک دلخواه

اتصال به سایر پنل ها و یا دوربین مداربسته

ممکن است واحد شما به گونه ای باشد که بین شما و مراجعه کننده دو یا چند درب ورودی باشد پس در این شرایط شما احتیاج دارید تا برای کاهش هزینه ها و سرعت عمل بیشتر هردو درب را با دو پنل مجزا با یک درب بازکن رنگی باز نمایید.

و یا حتی تمایل داشته باشید به جای پنل آیفون خود را به دوربین های مدار بسته دیگر وصل نمایید تا از محیط های دیگر مانند پارکینگ و یا انباری خود تصویر داشته باشید این جاست که به این ویژگی کارآمد در کنار سایر کاربردها احتیاج دارید تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم امنیت بیشتر فضای سکونتتان را بدنبال دارد.

در آیفون تابا TVD-1910 این امکان فراهم است که 6 دوربین مداربسته را درب بازکن رنگی خود متصل نمایید.

 

اتصال به گوشی هوشمند

در دنیای هوشمند امروز که کلیه لوازم و وسایل به سمت هوشمند شدن پیش می روند مسلما اتصال به تلفن همراه هوشمند شرایطی را ایجاد می کند تا شما بتوانید از راه دور از حضور لحظه ای فرد مراجعه کنده با خبر شوید و یا درب را برای او باز نمایید که برای افرادی که ممکن است با این شرایط برخورد داشته باشند این گزینه قابل تامل است.

درب بازکن های رنگی Simaran HS-78/wifi ، Taba TVD-1910 ، Taba TVD-2070 قابلیت انتقال تماس روی تلفن همراه بهره میبرند.

 

فراخوانی آسانسور و یا باز کردن درب اتوماتیک

اگر برای شما زمان در اولویت است پس تمایل دارید از هدر رفتن آن به هر قیمتی بکوشید و وقت خود را در انتظار بالا آمدن آسانسور و سوار شدن نیز از دست ندهید.

گاهی  ممکن است , برای یافتن ریموت پارکینگ خود بیش از حد وقت از دست داده باشید و تمام روز این مسئله شمارا آزرده خاطر نماید.

به بیان بهتر اگر بدنبال موازی سازی چند کاربری با آیفون تصویری خود هستید این گزینه پیشنهاد ما بشماست که علاوه بر ویژگی اولیه آیفون تصویری قابلیت فراخواندن آسانسور به طبقه شما و یا باز کردن درب اتومات ورودی را برای شما فراهم می نماید.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

فیسبوک در حال پیر شدن

دیجیتال مارکتینگ : دیگر فیسبوک پادشاه نیست. طبق گفته فوربس 41% از کاربران این پلتفرم بالای 65 سال سن دارند و فیسبوک به دنبال جمع‌آوری افراد جوان است. این در حالی است که نرم‌افزار و پلتفرم‌هایی مانند Instagam، TikTok و Snapchat رشد بسیار خوبی دارند و در حال ساخت امپراتوری خود هستند. پس از رسوایی سال 2018، فیسبوک بخش بسیار زیادی از اعتبار خود را از دست داد.

درست است که فیسبوک هم‌چنان محبوب است، اما مارکترها باید اطمینان حاصل کنند که در آینده کسب‌و‌کار آن‌ها پابرجا باقی خواهد ماند. فیسبوک هم‌چنان در بخش جوان بودن کاربران خود در حال نزول است.

همین دلیل نیز باعث می شود که این بستر برای بسیاری از کسب‌وکارها کاربردی نباشد. در نتیجه متخصصان دیجیتال مارکتینگ باید بسیار محتاطانه‌تر عمل کنند که آیا مخاطب هدف آن‌ها در فیسبوک وجود دارد یا خیر؟ در غیر این صورت احتمالاً هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند هدر خواهد رفت!

 

فیسبوک در حال پیر شدن

اینستاگرام، بسیار محبوب برای سنین پایین

در حال حاضر شاهد افزایش بسیار زیاد کاربران این پلتفرم هستیم که از مرز 1 میلیارد نفر هم گذشته است. این مسئله یعنی اینکه ما شاهد رشد بی‌نظیر یکی از شاهکارهای دنیای شبکه‌های اجتماعی هستیم. طبق آمار ،کاربران این پلتفرم اکثراً جوان هستند و این بستر نیز برایشان بسیار جذاب است.

همین دلایل باعث شده است تا ایده های کسب درآمد از اینستاگرام روز به روز بیشتر شوند. کسب درآمد از اینستاگرام به شدت رو به افزایش است. یکی از مهم‌ترین دلایل این کار هم محبوبیت بسیار زیاد و رشد خیلی سریع این پلتفرم بوده است.

اخیراً خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اینستاگرام می‌خواهد قابلیت لایک را از این پلتفرم حذف کند. در نتیجه مارکترها هم باید بسیار مراقب باشند تا بتوانند از قابلیت‌های دیگر این رسانه استفاده کرده و استراتژی‌های خود را نیز تغییر دهند تا در نهایت بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

به هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم الگوریتم اینستاگرام هم مثل سایز پلتفرم‌ها به روز می‌شود و ما نیز باید باتوجه به تغییرات پیش برویم. با وجودی که این امر می‌تواند به تولید محتوای باکیفیت‌تری منجر شود، ولی برای رسیدن به این هدف باید بسیار منطقی و به دور از عجله عمل کرد، البته ناگفته نماند که شاید بعد از چنین تغییراتی بسیاری از کاربران با این پلتفرم خداحافظی کنند!

 

پادشاهی Chatbot

Chatbotها نرم‌افزارهایی هستند که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و به عنوان دستیار مجازی عمل می‌کنند. این نرم‌افزارها به مروز زمان و با کمک دریافت اطلاعات مختلف از کاربر می‌توانند تعاملات بهتری را با او داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود که چنین سیستم‌هایی به صورت مرتب بهبود پیدا کنند.

در سال‌های 2018 و 2019 این Chatbotها نقش‌های منظمی در فیسبوک داشتند. باید بگوییم که بسیاری از کارها از تهیه وضعیت گزارش آب‌وهوا و پشتیبانی مشتری گرفته تا اتوماسیون برخی از اصلی‌ترین کارهای پشتیبانی به راحتی توسط این نرم‌افزارها قابل انجام است. این ربات‌ها اجازه می‌دهند که کاربر، تعامل بسیار مناسب و متمرکزی داشته باشد، آن هم بدون اینکه به استفاده از منابع انسانی نیازی داشته باشد.

80% از مشاغل اذعان کرده‌اند که در سال 2020 از این ربات‌ها استفاده خواهند کرد، آن هم به این دلایل:

  • خدمات 24 ساعت
  • پاسخ سریع به سوالات مشتری
  • عدم نیاز به استراحت و مرخصی

طبق تحقیقات انجام‌شده در ژانویه 2020، 43% از مشتریان ترجیح می‌دهند که برای برقراری ارتباط با یک برند به جای صحبت تلفنی از Chatbotها استفاده کنند. با توجه به آمار و اطلاعات ارائه‌شده، بدون شک همین Chatbotها، یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین پیشنهادهای 2020 خواهند داشت.

پادشاهی Chatbot

ویدئو دیگر یک گزینه نیست، یک اجبار است

اگر تا به حال از ویدئو مارکتینگ در کسب‌وکار خود استفاده نکرده‌اید، همین امسال شروع کنید. محتوای متنی نمی‌تواند به راحتی با محتوای ویدئویی رقابت کند، مخصوصاً زمانی که محصولی یا خدماتی را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانید. این راه هم باید گفت که ویدئو مارکتینگ یکی از مهم‌ترین ترندهای سئو 2020 ، 2019 و حتی از این به بعد خواهد بود.

بدون شک در سال‌های آتی عکس، ویدئو، پادکست تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو خواهند داشت.

طبق آمارهای ارائه‌شده، امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری ویدئو تماشا می‌کنند و این ویدئوها نیز می‌توانند تنوع موضوعی بسیاری داشته باشند.

بر اساس یکی از همین آمارها:

  • 70% از مشتریان ویدئو برندها را Share می‌کنند.
  • 52% از مشتریان اذعان دارند که دیدن فیلمی درباره محصول یا خدمات باعث اعتماد بیشتر و البته بالا رفتن اعتبار آن محصول در نگاه آن‌هامی‌شود.
  • 72% از صاحبان مشاغل معتقدند که ویدئو، نرخ تبدیل آن‌ها را بهبود بخشیده است.

به طور کلی باید گفت که ویدئو مارکتینگ تعامل بسیار بالایی دارد، مخصوصاً اگر این ویدئو به صورت لایو هم باشد. ویدئوی زنده و ترکیب آن با اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند به عنوان یک متد بسیار قوی در نظر گرفته شود. جالب است بدانید که پلتفرم Twitch دارای روزانه بیش از 15 میلیون کاربر فعال است و بسیاری از این کاربران فقط برای تماشای ویدئوهای زنده اینفلوئنسرها و یا سلبریتی‌ها به این پلتفرم سر می‌زنند.

 

محتوای خوب هنوز هم مهم است

بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ است و هر روز هم افزایش کیفیت آن به وب‌سایت‌ها توصیه می‌شود. امروزه علاوه بر این موضوع، در رابطه با زمینه و هدف‌گذاری نیز تاکید بسیاری صورت می‌گیرد. گوگل هر روز در درک محتوای آنلاین بهتر و دقیق‌تر عمل می‌کند. در نتیجه باید با دقت درباره هدف و موضوع کاری فکر کرد و محتوای بسیار باکیفیتی را در سال 2020 تولید نمود.

این موارد بیشتر بعد از به‌روزرسانی الگوریتم برت گوگل که در نوامبر 2019 رخ داد، صورت گرفت. این الگوریتم در درک زبان طبیعی برای فهمیدن هر چه بهتر منظور کاربر از جستجو، کمک زیادی به گوگل می‌کند. طبق گفته گوگل چیزی که مهم‌تر از بررسی آخرین و جدیدترین پیشنهادهای روز سئو است، اطمینان داشتن از سریع بودن سایت، لینک‌های مفید و هم‌چنین محتوا کاربردی و جامع است.

شما باید محتواهایی تولید کنید که مورد “هدف جستجوی کاربر” یا همان Search Intent باشد. این محتوا باید کاربردی، مفید و جامع نیز باشد.

یادتان نرود که بازاریابی محتوا هیچ‌وقت نابود نخواهد شد. با توجه به باهوش‌تر شدن گوگل نیاز است که کمی عمیق‌تر به ماجرا نگاه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مزایای سرمایه گذاری در گرجستان

جهت سرمایه گذاری در گرجستان بایستی یک مشاور با تجربه و قابل اعتماد انتخاب کنید تا بتوانید فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان را به درستی شناسایی کنید

 

مزایای سرمایه گذاری در گرجستان

 

فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان

در این نوشته قصد داریم تا حدودی تجارب کارشناسان شرکت سام جورجیا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با وضعیت سرمایه گذاری در گرجستان آشنا شوید.

جهت سرمایه گذاری در هر کشوری عوامل کلی زیر را در نظر بگیرید تا موفق شوید :

۱ – جمعیت کشور مقصد : جمعیت گرجستان طبق آخرین تخمین سال ۲۰۱۳ میلادی حدود ۵ میلیون نفر است. بنابراین گرجستان دارای جمعیت کمی می باشد ، در نتیجه جهت سرمایه گذاری باید دقت بیشتری کرد ولی مثلا اگر کشوری دارای جمعیت حدود ۲۰ میلیون به بالا باشد ، این عامل جمعیت، جهت سرمایه گذاری وضعیت مناسب و مثبتی خواهد داشت.

۲ – درآمد سرانه کشور مقصد : درآمد سرانه در حقیقت قدرت خرید یک کشور را نشان می دهد. هر چقدر درآمد سرانه بالاتر باشد در نتیجه قدرت خرید مردم و همچنین میزان پول در گردش بین مردم بیشتر خواهد بود. درآمد سرانه گرجستان طبق آخرین تخمین حدود ۲۰۰۰ دلار آمریکا بوده که این مقدار تا حدودی کم است و درآمد سرانه حدود ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا به بالا می تواند این عامل را برای سرمایه گذاری مثبت کند.

۳ – مسافت کشور مقصد تا ایران : هر چقدر کشور مورد نظر شما جهت سرمایه گذاری به ایران نزدیکتر باشد امکان تعامل و تبادل بین آن کشور و ایران بیشتر می شود و همچنین هزینه و وقت شما جهت رفت و آمد کمتر خواهد بود، بنابراین در این حالت تمرکز بیشتری بر روی طرح های تجاری خودتان خواهید داشت. مسافت کشور گرجستان تا ایران خیلی کم است و می توانید با یک پرواز حدود یک ساعت و نیم از تهران به تفلیس بروید. حتی قادر خواهید بود با اتومبیل شخصی از ایران به گرجستان سفر کنید.

نتیجه گیری جهت شرایط سرمایه گذاری در گرجستان

با توجه به عوامل بالا می توان نتیجه گرفت که همه نوع تجارتی در گرجستان پاسخگو نیست و فقط یک سری از سرمایه گذاری ها در مناطق خاص می تواند سودده باشد و همچنین معمولا دوره بازگشت سرمایه در گرجستان با توجه به تجربه چندین ساله شرکت سام جورجیا در اغلب تجارت ها بالای دو سال است. جهت بهترین سرمایه گذاری در گرجستان و همچنین شناخت فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان با مشاوران با تجربه شرکت سام جورجیا مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه سرمایه گذاری در گرجستان را انتخاب کنید.

نتیجه گیری جهت شرایط سرمایه گذاری در گرجستان

مشاوره و سرمایه گذاری در گرجستان

شروع سرمایه گذاری در گرجستان در نوامبر سال ۲۰۱۰ بود که با لغو ویزا برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت به گرجستان را دارند، شمار توریست های ایرانی در این کشور سه برابر شد. به طوری که در سال ۲۰۱۱ به ۶۰ هزار و در پنج ماهۀ اول سال ۲۰۱۲ به ۲۴ هزار نفر رسید. سرمایه گذاران ایرانی سرمایه گذاریهای هنگفتی را در گرجستان , متحد نزدیک ایالات متحدۀ آمریکا در منطقه , صورت داده اند؛ کشوری که به تازگی از جنگ با روسیه فارغ شده است.

 

مزایای رقابتی كشور گرجستان برای انجام سرمایه گذاری در گرجستان

  • نیروی كار ۱٫۹ میلیون نفری گرجستان تحصیل كرده هستند ( ۳۰٫۸ دارای مدارك دانشگاهی هستند )
  • میانگین حقوق ماهیانه آنان كمتر از میانگین اروپایی است ( ۳۴۶ دلار آمریكا در سال ۲۰۱۰ )
  • ۵۰٫۴ درصد جمعیت بیكار آن ( ۱۶۹۱۰۰ نفر ) بین ۲۰ تا ۳۴ سال سن دارند .
  • گرجستان از سال ۲۰۰۰ عضو سازمان تجارت جهانی است .تعرفه های پایین ترخیص گمركی دارد.گمرك مرزی كار آمدی دارد.رژیمهای تجارت ترجیحی با اروپا و آمریكا دارد همچنین رژیم تجارت آزاد با كشور تركیه و كشورهای مستقل المنافع دارد.این كشور هیچ محدودیت تجاری با هیچ كشوری ندارد.
  • زیر ساختهای تجاری گرجستان بسیار خوب است .یك شبكه سراسری پویا از راه آهن و راهها و بنادر و فرودگاهها دارد.
  • رشد سرمایه گذاری خارجی در گرجستان از سال ۲۰۰۳ به بعد در نتیجه انجام اصلاحات در مرزها برای سهولت بیشتر مبادلات مرزی و كاستن هزینه های آن ، رشد فزاینده ای را تجربه كرده است .
  • كشور گرجستان كیفیت بالایی از زندگی را به ساكنین خود ارائه می دهد .محیط زیست پاكیزه ای دارد كه نتیجه تمركز دولت آن بر استفاده از انرژیهای سبز و تولید غذاهای ارگانیك است.
  • مالیات کم
  • سیاست تجارت آزاد
  • رشد اقتصادی پایدار

بازسازي اقتصادي

يكي از مهمترين اولويت هاي دولت گرجستان به شمار می رودو در اين راستا خصوصي سازي اقتصادي، جهت گيري به سمت بازار آزاد و همگرایی با اقتصاد اتحادیه اروپا، از اولويت هاي اصلي اين كشور گردید ؛ به طوري كه با تصويب قوانين و ارائه تسهيلات خاص، گرجستان طبق آمارهاي جهاني رتبه هاي ذيل را در جهان کسب نمود :

مؤسسه« Doing Business » گرجستان را از لحاظ سادگی فعالیت تجاری در سال ۲۰۱۵در جایگاه ۱۵ (سال ۲۰۱۴ جایگاه ۱۴) و به عنوان کشور پیشرو و اصلاحات گر در منطقه اروپا و آسیای مرکزی اعلام نموده است.

مؤسسه »  Fraser Institute«در رتبه بندی خود مربوط به آزادی اقتصادی جهان برای سال ۲۰۱۵ ، گرجستان و قطر را مشترکا بعد از انگلستان در جایگاه ۱۲ قرار داده است. در این رتبه بندی ایالات متحده و تایوان بعد از گرجستان می باشند.

مؤسسه« Transparency International »بر اساس رتبه بندي  سال ۲۰۱۴ گرجستان را بین کشورهای شوروی سابق و اوروپا شرق پرچمدار مبارزه با فساد مالی می داند.طبق این رتبه بندی گرجستان در منطقه آسیای مرکزی و اوروپای شرق جایگاه اول را به اختصاص داده است.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

(SEM) چیست؟

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو درواقع نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که به‌منظور ارتقا وب‌سایت‌ها از طریق بیشتر دیده شدن آن‌ها در صفحات موتورهای جست‌وجو انجام می‌شود. زمانی که شما چیزی را جستجو می‌کنید، وب‌سایت‌هایی که در قسمت میانی صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل یک سئو خوب است که در دسته استراتژی‌های رایگان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد و وب‌سایت‌هایی که در قسمت بالا و پایین صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل استراتژی سئو است.

بازاریابی موتورهای جستجو یک روش مؤثر و خاص برای بازاریابی کسب‌وکار است.

مردم آنچه را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و تبلیغ‌کنندگان کلمات مرتبط با جستجوها را هدف قرار می‌دهند و شما تنها در صورتی باید به تبلیغ‌کنندگان پول بپردازید که مشتریان بالقوه بر روی لینک تبلیغ شما کلیک کنند. در اینجاست که مفهوم تبلیغات (Pay Per Click)PPC به معنای پرداخت به ازای هر کلیک، به کار می‌آید. تفاوت بزرگ تبلیغات آفلاین مانند بیلبورد یا روزنامه با بازاریابی موتور جستجو این است که در تبلیغات سنتی، تبلیغات بدون توجه به تمایل مردم برای مشاهده تبلیغ، به آن‌ها نمایش داده می‌شود و شما نیز درهرصورت باید هزینه تبلیغات را بپردازید؛ درحالی‌که در بازاریابی موتور جستجو یا  SEM، مردم محصولات یا خدماتی را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و درواقع تبلیغات شما تنها به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شود؛ و همان‌طور که گفته شد، تنها در صورت کلیک بر روی لینک تبلیغ باید به تبلیغ‌کننده پول بپردازید.

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) چگونه عمل می‌کند؟

نحوه اجرای بازاریابی موتورهای جستجو، بر اساس سیستم مزایده است. در این مزایده برای برنده شدن، دو فاکتور اصلی را باید در نظر گرفت؛ حداکثر قیمت CPC (Cost Per Click) و مرتبط بودن تبلیغات با جستجوی انجام‌شده توسط کاربر مهم‌ترین پارامترهای اثرگذار بر عملکرد شما در مزایده هستند. در سیستم مزایده، تبلیغ‌کنندگان برای قرار گرفتن در جایگاه بالاتر در صفحات جستجو با یکدیگر رقابت می‌کنند و هرکدام از آن‌ها که فاکتورهای بهتری ارائه دهند در مزایده برنده محسوب شده و در رتبه بالاتری از نتایج جستجو قرار می‌گیرند.

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) چگونه عمل می‌کند؟

مثالی برای درک بهتر مزایده در بازاریابی موتور های جستجو

جستجوگرهایی مانند Google و Bing، بسته به میزان مرتبط بودن تبلیغ شما با آنچه مردم جستجو می‌کنند، نمره‌های ۱ تا ۱۰ را به شما اختصاص می‌دهند. مثلاً اگر کسی عبارت سفارش گل را جستجو کند و تیتر تبلیغ شما “سفارش آنلاین گل در تهران” باشد، جستجوگرها نمره بالایی را به شما اختصاص می‌دهند، اما اگر تیتر تبلیغ شما “سفارش انواع دسته‌گل‌های طبیعی” باشد، بااینکه هر دو تیتر به خرید آنلاین گل اشاره دارند، اما این تیتر به دلیل میزان ارتباط کمتر، نمره کیفیت کمتری را به دست می‌آورد. اگر هر دو کسب‌وکارها دارای قیمت مزایده یکسانی باشد، کسب‌وکار با نمره کیفی بالاتر در جایگاه بالاتری در صفحات جستجو قرار می‌گیرد.

درصورتی‌که قیمت CPC پیشنهادی شما، ۲ هزار تومان و قیمت پیشنهادی رقیب شما، هزار تومان باشد و نمره کیفی شما ۳ و نمره کیفی رقیب شما ۱۰ باشد، باوجوداینکه قیمت پیشنهادی شما بالاتر است، رقیب شما به دلیل کسب امتیاز کلی بیشتر(۱*۱۰=۱۰ > 6=2*3) در مزایده برنده خواهد شد.

بنابراین، به این نکته توجه داشته باشید که نمی‌توان تنها با پرداخت پول بیشتر، در جایگاه بالاتر موتورهای جستجو قرار گرفت. اگر میزان مرتبط بودن تبلیغات و جستجوی مردم بسیار کم باشد، جستجوگرها ممکن است تبلیغات شما را در صفحه جستجو نمایش ندهند. درنتیجه در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید و بدون نیاز به پرداخت پول بیشتر، برنده مزایده SEM شوید.

مثالی برای درک بهتر مزایده در بازاریابی موتور های جستجو

راهکار بهبود SEM یا بازاریابی از طریق موتورهای جستجو

قرار گرفتن در جایگاه اول نتایج جست‌وجو هدف اصلی تیم دیجیتال مارکتینگ است و رسیدن به این جایگاه نیازمند درک چگونگی استفاده از تکنیک‌هایی مانند SEO و بازاریابی موتورهای جستجو است. در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، به دلیل اینکه به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ پول می‌پردازید، طبیعتاً می‌خواهید این کار، ارزش پولی که خرج می‌کنید را داشته باشد. با اندازه‌گیری میانگین ارزش هر کلیک، می‌توانید به خوب بودن SEM پی ببرید.

به‌عنوان‌مثال اگر هر کلیک برای شما ۲ هزار تومان هزینه داشته باشد ولی میانگین ارزش هر کلیک برای شما ۲۰ هزار تومان باشد، می‌توان گفت که تکنیک SEM به‌درستی به کار برده شده است. درصورتی‌که میانگین ارزش هر کلیک، هزار تومان باشد، به بهینه‌سازی روش بازاریابی موتور جستجو از طریق اصلاح عوامل مؤثر در آن نیاز دارید. به‌منظور بهینه‌سازی تکنیک بازاریابی از طریق موتور جستجو، راهکارهای زیر را در نظر بگیرید.

ارزیابی کلمات کلیدی یا کلیدواژه‌های با کیفیت

اگر قصد ارتقای وب‌سایت یا راه‌اندازی کمپین مارکتینگ  موتورهای جستجو را دارید، کیفیت لیست کلمات کلیدی انتخابی نقش بسیار مهمی در موفقیت شما ایفا خواهد کرد. ابزار رایگان زیادی برای کمک به ارزیابی کلیدواژه‌ها وجود دارد ولی در مرحله اول، بهتر است در مورد بازدیدکنندگان معمول خود، نیازهای آن‌ها و چگونگی پاسخگویی وب‌سایت شما به آن نیازها، فکر کنید. بازدیدکنندگان از وب‌سایت خود را بشناسید و کلمات و عباراتی که برای به دست آوردن اطلاعات موردنیازشان در موتورهای جست‌وجو تایپ می‌کنند را در نظر بگیرید. سه عامل مهمی که در انتخاب کلمات کلیدی باید در نظر داشته باشیم، ارتباط، ترافیک و رقابت است.

ارتباط بین کلیدواژه های انتخابی

اولین سؤالی که باید از خود بپرسید این است که: کلیدواژه‌های انتخابی مرتبط هستند؟ آیا این کلمات و عبارات، محصولات و خدمات شما را به‌صورت دقیق توصیف می‌کند؟ سعی کنید تنها بر کلمات مرتبط با کسب‌وکار خودتان تمرکز کنید. به‌عنوان‌مثال، استفاده از عبارت کلیدی “سفارش آنلاین گل” در مزایده مناسب است، زیرا کاملاً مرتبط با کسب‌وکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مهاجرت به دبی

دوستان عزیز اگر تمایل به مهاجرت به دبی دارید، بهتر است ابتدا راه های مهاجرت به شهر دبی را نیک بدانید. از دیرین ترین زمان ها مهاجرت یک پدیده اجتماعی بوده و انسان ها و اقلیت ها و اقوام راه های مختلف برای مهاجرت راه های مختلف را آزموده اند.

پس مهاجرت یعنی افرادی که به اجبار یا اختیار خود جهت رفع نیازهایشان  اقدام به جابه جایی می کنند. علل و دلایل بسیار و گوناگون می شود برای مهاجرت شمرد که هر کدامشان ریشه در مسائل مهم برای زندگی شخصی و جوامع داشته است.

دبی در مسیر پیشرفت و توسعه بسیار پرسرعت در حال حرکت است و مهاجرت به دبی مشتری زیادی به خصوص در کشور های هم جوار دارد. در این مطلب با مسائل و شرایط مختلف و راهکارها و تمام امور مربوط به مهاجرت به دبی آشنا می شویم.

مهاجرت به دبی

مهاجرت و علل جذب مهاجر

حرکت و سفر به سمت سرزمین های دیگر برای به زیستن مهاجرت است و در اصطلاح امروزی مهاجرت به معنای  کوچ نیز هست.

وقتی مردم از کشورشان به کشور دیگری می روند مهاجر به حساب می آیند حتی اگر هنوز در آنجا شهروند محسوب نشوند. در تعریفی دیگر مهاجرت به اقامت های دراز مدت یا دائم هم گفته می شود. کارگرانی که به صورت فصلی و کوتاه مدت به دلیل اجبار کار یا آب و هوا هر ساله مجبور به تغییر موقعیت خود هستند در این تعریف قرار نمی گیرند.

دیدگاه های نوین در باب مهاجرت به طور غیر قابل تفکیکی به مفاهیم توسعه و پیشرفت گره خورده اند. در این رابطه کشور های زیادی با رویکردهای نوین به پدیده مهاجرت چشم دوخته اند و به صورت کاملا هدفمندی اقدام به جذب مهاجر می نمایند.

از آن جایی که پذیرش مهاجرت در کشورهای پیشرفته هدفمند است نهاد های متولی این کار بعضی با ایجاد شرایط  منحصر به فرد تحصیلات تکمیلی، بعضی با ایجاد بورس برای جذب نخبه ها و تعدادی دیگر با به وجود آوردن شرایط ویژه برای مشاغل متنوع و کارآمد که زمینه برای جذب نیرو دارند، مهاجر می گیرند.

به این روش در پس پذیرش مهاجرت، افراد بهتر و توانمند تر برای کشورشان جذب می کنند که این کار نیز کمک موثری در مسیر پیشرفت و توسعه کشورها بوده است. صد البته اصول و قوانین مهاجرت با توجه به  اصول حقوقی کشورهای مختلف و بهره بری بیشتر متفاوت نیز شده است. در کل حکومت های کشورهای مختلف برای رفع نیاز هایشان مهاجر جذب می کنند.

مهاجرت و علل جذب مهاجر

دلایل مهاجرت در عصر حاضر

اگر نگاهی به وقایع عصر جدید بیندازید متوجه می شوید که حوادث طبیعی وتغیرات اقلیمی و مشکلات قبیله ای و اختلافات قومی به صورت مخرب و خارج از قاعده آن در مناطق مختلف زمین دائما خطر آفرین می شوند. در سال های اخیر مهاجرت انسان ها به صورت قانونی و غیر قانونی و بسیار زیاد در چند منطقه از جهان بیشتر بوده است.

به عنوان مثال و با توجه به آمار مردم قسمت هایی از شمال آفریقا ومناطق جنوب شرقی آسیا جزو در خطر ترین سرزمین ها هستند; مردم این دو سرزمین هدفشان مهاجرت به کشور های پیشرفته اروپایی است.

عوامل اصلی مهاجرت به کشور های پیشرفته اروپایی، پایین بودن هزینه سفر، رونق کسب و کار سهولت در ارتباطات بوده که باعث سریع تر شدن روند مهاجرت به این کشورها شده است و برای مناطق ذکر شده که مردمشان با زبان انگلیسی آشنایی دارند روند مهاجرت به سمت اروپا سریعتر بوده است.

مهاجرت به دبی از طریق کار چگونه است؟

سرزمین نوبنیاد دبی به عنوان بخشی از امارات متحدهٔ عربی مرکز و مولد صنایع و پروژه های عظیمی شده است که فرصت خوبی برای تجار و صنعت گران و افراد جویای کار به وجود آورده است. شهر دبی به تعداد زیادی از کارکنان خارجی اجازهٔ ورود انحصاری و موقت به این کشور می دهد.

البته این افراد بعد از مهاجرت به دبی جزو شهروندان آن محسوب نمی شوند. نکته بارز اینجاست که در دبی با کارگران خارجی رفتاری خوب در پیش گرفته می شود. به آن ها دست مزد کافی می دهند و در پایان دورهٔ اقامتشان به خاطر تلاش و سعیشان پاداش دریافت می کنند و از آن ها تقدیر و تشکر به عمل می آید. دولت دبی از مزایای ایجاد شغل های مناسب به خوبی آگاه است.

آن ها ارزش چشم اندازهای شغلی معقول برای شهروندان و افراد جوان و تحصیل کرده و خواهان مهاجرت را می دانند و این ارزش دهی توسط مسئولین دبی به خوبی انجام می شود. مجموعه دبی با توجه به سرمایه گذاری عمده در آموزش و رفاه اجتماعی به در ایجاد فرصت های شغلی به خودکفایی بسیار مطلبوبی رسیده است.

اقتصاد دبی همچنان در حال رشد است از این رو مهاجران نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت دبی ایفا می کنند. اگر برای کار قصد مهاجرت به دبی را دارید باید قبل از مهاجرت به دبی از آن جا پیشنهاد کار دریافت کنید. داشتن شرایط و تجربه کافی و تخصص و انتخاب به جا در مهاجرت به دبی برای استفاده از هر فرصت شغلی اهمیت زیادی دارند.

همچنین قبل از مهاجرت به شهر دبی به رابط های آگاه محلی مراجعه کنید و به انجام بررسی های کافی برای تحصیل بپردازید. برای مهاجرت به شهر دبی باید به مؤسسات اعزام دانشجو و یا دفاتر مهاجرت به شهر دبی معتبر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()