بازاریابی دیجیتال از دید ایران وب
نوشته شده توسط : ali

دیجیتال مارکتینگ

به عبارت ساده تر، بازاریابی دیجیتال ی ترویج محصولات یا برندهایی است که از دستگاه های الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. همچنین شامل پیام های متنی، پیام های فوری، ویدئو، برنامه ها، پادکست ها، بیلبوردهای الکترونیکی، تلویزیون دیجیتال و کانال های رادیویی و غیره است.

بازاریابی دیجیتال از کانال ها و فناوری های متعددی استفاده می کند که به یک سازمان اجازه می دهد کمپین ها، محتوا و استراتژی را تجزیه و تحلیل کند تا بفهمد چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست - به طور معمول در زمان واقعی.

 

دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه بازاریابی دیجیتال

نسل پیش، مصرف کنندگان در رحمت تبلیغ کنندگان ی بودند که آنها را با قاشق به آنها پیام های بازاریابی در سراسر چند کانال رسانه ای: چاپ، بیلبورد، تلویزیون، رادیو، غذا می داد. این تبلیغ کنندگان بازارها را ایجاد کرده، کلیشه های مصرف کننده را تعریف و آن را بازمی کنند.

در دهه ۱۹۵۰، تبلیغات در درجه اول یک مکالمه یک طرفه با مخاطبان اسیر بود. تبلیغات تلویزیون رشد کرد و به یک رسانه بازاریابی قابل دوام بالغ شد. کارشناسان سبک سازان بودند.

با انفجار رسانه های دیجیتال، مردم شروع به تعامل با یکدیگر کردند - و شرکت هایی که با آنها تجارت می کردند - به روش های جدید. ارتباط کانال های چاپ و پخش سنتی کاهش یافت، و به طور کامل تغییر پویا ی مصرف کننده-شرکت. کانال های دیجیتال درهای باز شده برای مصرف کنندگان.

تاریخچه بازاریابی دیجیتال

بشتر بدانید

دیگر شرکت کنندگان منفعل در یک مکالمه بازاریابی یک طرفه، مصرف کنندگان نویسنده توانمند، ناشران و منتقدان شدند. منظر دیجیتال مشارکتی است، منطقه ای که مصرف کنندگان در آن تبادل ایده می کنند. بازاریابان دیگر بحث را به راه نمی ندازند. مصرف کنندگان روزمره در حال حاضر سازندگان سبک و trendsetters.

برای بازاریابان که سعی در رقابت در این رسانه دیجیتال جدید دارند، به طور باور نکردنی دشوار است که محتوای شما را بالاتر از نویز رقابتی سطح بندی کنند. در حالی که میزان مصرف کنندگان زمانی که در وب و موبایل صرف می کنند به شدت افزایش یافته است، میزان محتوای موجود به صورت نمایی افزایش یافته است.

محتوای دیجیتالی بیشتر در یک روز نسبت به بیشتر افراد که می توانند در یک سال مصرف کنند ایجاد می شود. با این همه حواس پرتی و انتخاب، مخاطبان خود را تا به یک دهانه توجه بسیار کوتاه است.

رشد نمایی در کانال های دیجیتال ی کم اهمیت بازاریابی دیجیتالی را افزایش داده است. اما بازاریابی دیجیتال فقط در مورد کانال نیست. همچنین این مکانیسمی است که مردم در حال ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا و تجربیات هستند، درگیر شدن با یکدیگر و شرکت هایی که با آنها کسب و کار می کنند.

 

بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز

به حداکثر رساندن لحظات حقیقت

بازار دیجیتال چالش های جدیدی را برای بازاریابان به وجود می آورد، با این حال بوم کاملی را برای ایجاد ارتباطات شخصی، مرتبط و توسعه روابط عمیق با مشتریان بر اساس تعاملات در حال انجام فراهم می کند.

مقاله حاضر به بررسی آنچه مشتری "لحظات حقیقت" به معنی، و چگونه درک آن لحظه از حقیقت در طول سفر مشتری را قادر می سازد تا بازاریابان برای ارائه شخصی، پاسخ های زمان واقعی است که مشتریان هوس.

همچنین شما بهترین شیوه ها را در مورد چگونگی تجربه مشتری بهینه سازی و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال می تواند به بازاریابان کمک کند سرمایه گذاری در لحظات حقیقت را یاد بگیرند.

بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز

بخش بندی مشتریان برای تجربه دیجیتال جدید

ما در حال رسیدن به یک عصر در بازاریابی که در آن گروه بندی مشتریان را به بخش های تاریخ در نظر گرفته شده است.

يا اينطورنيست؟ سوخت داده های بزرگ و طراحی شده توسط تجزیه و تحلیل، راه حل های بازاریابی در حال حاضر می تواند فعالیت های خاص به یک مشتری هدف قرار. این به این معنا نیست که بخش بندی سنتی به تاریخ انقضای خود رسیده است، اما این بازاریابی یک به یک در حال ظهور چه شکلی را خواهد گرفت؟

مفهوم اساسی بخش بندی مشتریان سر راست است: مارک ها نمی خواهند با تمام مشتریان خود به همان روش رفتار کنند. گروه های مختلف مشتریان نیازهای متفاوتی دارند و به خط پایین ی متفاوت کمک می کنند. در نتیجه، بازاریابان نیاز به توسعه استراتژی ها و پیام های متمایز و بینشی برای یک پایگاه مشتری متنوع دارند.

بزرگ داده ها و تجزیه و تحلیل مشتری می سازد بخش بندی همه بیشتر معتبر و قادر می سازد تا سوفیسم بیشتر؛ با این حال، بسیاری از سازمان ها با مدرن کردن رویکردهای بخش بندی خود در نور منابع عظیم و چند کاناله هوش مشتری تولید شده هر روز مبارزه می کنند.

بخش بندی مشتریان برای تجربه دیجیتال جدید

چه کسانی از بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند؟

 

1_خرده فروشی

خرده فروشان از بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند تا بفهمند مشتریان شان چه کسانی هستند و الگوهای خرید خود را در زمان واقعی درک می کنند.

2-ارتباطات

در صنعت ارتباطات، بازاریابی دیجیتال به شرکت ها کمک می کند تا پیام های بازاریابی بهتر را بخش بندی و خودکار کنند، و همچنین تحلیل مکالمات رسانه های اجتماعی و رونوشت مرکز تماس را سفارشی، ارائه می دهد مربوطه است که کمک به کاهش هزینه هست.

3-کسب و کارهای کوچک و میان اندازه

کسب و کارهای کوچک و میان اندازه که بخش های بازاریابی بزرگ و یا بودجه را در حال استفاده از بازاریابی دیجیتال برای مدیریت و خودکار مبارزات انتخاباتی، به سرعت ارزیابی آنچه در حال کار، و به راحتی بهبود.

4-بانکداری

به عنوان بانک ها مقیاس در شعب آجر و ملات و افزایش سرمایه گذاری در سیستم عامل تلفن همراه، بازاریابی دیجیتال جایگزین حیاتی برای مکالمات در فرد است.

5-ورزشی

تیم های ورزشی از بازاریابی دیجیتال برای افزایش درآمد با بررسی امتیاز، کالا و فروش بلیط برای هر رویداد و استفاده از بینش ها برای به روز رسانی بازاریابی و استراتژی تبلیغاتی در spo استفاده می کنند

6-بخش دولتی

سازمان های بخش دولتی از بازاریابی دیجیتال برای درک بهتر نیازهای شهروندان، تسهیل ارتباطات و شناسایی بخش هایی که به احتمال زیاد به برنامه ها و خدمات عمومی علاقه مند هستند استفاده می کنند.

از بهینه سازی محتوا گرفته تا شخصی سازی ارائه می دهد تا مدیریت روابط در سراسر کانال ها، شرکت ها در هر صنعت با استفاده از بازاریابی دیجیتال تجربه مشتری را بهبود بخشد و مشتریان را در طول چرخه خرید حرکت می دهد.

 





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: