تعمیر کار حرفه ای آیفون تصویری
نوشته شده توسط : ali

چرا آیفون تصویری ؟

خرابی آیفون تصویری یکی از مواردی است که برای هر ساختمانی پیش می‌آید که این امر نیاز ما را به تعمیر آیفون تصویری ضروری می‌دارد. ممکن است مشکلات زیادی هنگام خرابی برای این نسل جدید از آیفون بوجود بی‌آید همچون: قطع شدن صدای زنگ در یم واحد و با تمامی واحدها، سیاه شدن و یا برفکی شدن مانیتور، خرابی دکمه‌های پنل داخلی و خارجی و … که هر یک از این مشکلات روند آسایش افراد را مختل خواهد کرد.

چرا آیفون تصویری ؟

تعمیر آیفون تصویری در نکت

یکی از مهمترین اصولی که هنگام تعمیرات باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه می‌باشد؛ توجه داشته باشید که یک تعمیرکار حرفه‌ای باید تمامی شرایط زیر را داشته باشد:

  1. وقت شناش باشد و در اسرع وقت در مکان مورد نظر حضور یابد.
  2. به تعمیر تمامی برندهای آیفون تصویری مسلط باشد.
  3. منصف باشد و هزینه زیادی را برای کار ساده دریافت نکند.
  4. مسئولیت پذیر باشد و کار را سالم تحویل دهد.
  5. در کمترین زمان و با کیفیت بالا کار را تحویل دهد.
  6. خوش برخورد و محافظه کار باشد.

خدمات تعمیر آیفون تصویری

  • تعویض و نصب آیفون تصویری
  • تبدیل آیفون صوتی به تصویری
  • تعمیر تمامی برندهای آیفون از جمله تابا، کامکث، الکتروپیک و …

تبدیل کردن آیفون های قدیمی به آیفون‌هایی جدید یکی از بهترین خدماتی است که برای ساختمان‌ها احرا و عملی می‌شود. توجه داشته باشید که در این صورت حتما از بهترین برند آیفون تصویری استفاده نمایید تا در مدت زمان کمتری به تعمیر آن نیاز داشته باشید.

همچمین استفاده از آیفون‌های تصویری ضدآب بسیار ضروری میباشد زیرا خیس شدن پنل بیرونی آیفون خود یکی از عوامل مهم در خرابی آیفون و در پی آن تعمیر دستگاه میباشد.

خدمات تعمیر آیفون تصویری

عیب یابی آیفون تصویری

هر یک از وسایل الکتریکی دارای قطعاتی می‌باشند که بروز مشکل در هر یک از آنها سبب اختلال در جزء و کل آن دستگاه می‌شود. بنابر این بهتر است جهت تعمیر آیفون تصویری قطعات آن به سه بخش تقسیم شود تا عیب یابی دستگاه نیز ساده تر عنوان شود:

خرابی پنل داخلی(در خانه)

خرابی سیم کشی با کابل کشی آیفون

خرابی پنل خارجی(بیرون خانه)

هر یک از این سه دسته خود دارای قطعاتی میباشند که بروز مشکل در آنها بعد از گذشت مدت زمانی و یا استفاده نادرست، باعث ایجاد اختلال و نیاز به تعمیرکار میشود.

 

خرابی پنل داخلی

اتفاقات رایجی که نشان دهنده خرابی پنل داخلی می باشد شامل: قطع و وصل شدن صدا از گوشی آیفون، سیاه شدن تصویر، ایجاد نویز در گوشی، به صدا درآمدن زنگ واحدها به‌طور ناگهانی، کم بودن صدا، حالت برفکی تصویر.

قطعه هوک: در مورد قطع و وصل شدن صدای آیفون نیاز به تمیز کردن قطعه هوک می‌باشد که درون پنل داخلی تعبیه شده است. تعمیرکاران جهت تعمیر این نوع مشکل در آیفون تصویری از نوعی اسپری های خشک مخصوص استفاده میکنند تا هرگونه گردوغبار و آلودگی از بین رود.

برد تغذیه: مشکل بعدی که ممکن است در پنل داخلی آیفون تصویری به وجود آید. گذشت زمان یکی از عوامل مهم در خراب شدن برد تغذیه میباشد که به دنبال آن ایجاد صداهای مکرر در گوشی آیفون، خاموش ماندن صفحه مانیتور پس از زنگ یا زدن دکمه view و روشن و خاموش شدن مکرر چراغ تعبیه شده روی پنل. در این صورت باید از تعمیرکاران مجرب درخواست کمک کنید.

خرابی پنل داخلی

قابلیت های کاربردی آیفون تصویری

(قابلیت های کاربردی آیفون تصویری )آیفون‌های تصویری معمولاً از دکمه‌های برای فشردن دکمه زنگ استفاده می‌کنند که با اطلاع به اهالی خانه، امکان بازکردن در را فراهم می‌کنند. اما در سیستم‌های جدید امکان استفاده از تگ‌ها و کارت خوان‌ها نیز فراهم شده‌است که با قرار دادن کارت بر روی صفحه پنل بیرونی می‌توان در ورودی را باز کرد.

حافظه

حافظه در آیفون‌های تصویری آیتمی مهم محسوب می‌شود چرا که یکی از امکانات مهم در دربازکن‌های تصویری داشتن قابلیت ذخیره‌سازی تصویر و فیلم می‌باشد. گروهی از آیفون‌های تصویری که دارای حافظه می‌باشند دارای حافظه داخلی می‌باشد و توانایی ذخیره‌سازی تصویر را دارند. در گروهی دیگر از دربازکن‌های تصویری علاوه برداشتن حافظه داخلی، با افزودن حافظه خارجی یا کارت حافظه قابلیت ذخیره‌سازی تصویر را افزایش می‌دهد و توانایی ذخیره‌سازی فیلم‌های ۱۵ ثانیه ای را ایجاد می‌کند.

قابلیت انتقال تماس

قابلیت انتقال تماس یا ترانسفر تماس زمانی کارایی دارد که شما در منزل یا محل سکونت خود نباشید و با استفاده از این قابلیت می‌توانید مانند انتقال تماس زنگ واحد خود را به واحد دیگری انتقال دهید. به‌طور مثال اگر کسی برای مراجعه به شما زنگ واحد شما را بزند و شما در منزل یا محل کار نباشید زنگ واحد دیگری را که شما انتخاب کردید به صدا در می‌آید و به جای شما پاسخگو می‌شوند. آیفون تصویری تکنما پرچمدار انتقال تماس در بین انواع آیفون‌های تصویری می‌باشد البته بالاترین کیفیت صدا در زمان انتقال تصویر نیز در تولیدات برند تکنما وجود دارد.

قابلیت اتصال به تلفن همراه

در برخی از (قابلیت های کاربردی آیفون تصویری) سیستم‌های آیفون تصویری، امکان ارتباط مانیتور با وای فای منزل و ارسال زنگ و تصاویر مراجعه کننده به تلفن همراه فراهم شده‌است. با این قابلیت گاهی امکان باز کردن در برای مراجعه کننده از راه دور نیز فراهم است؛ که توجه به خطرات ایمنی/امنیتی بالقوه این گزینه نیز ضروری است.

ويژگيهاي سيستم مجهز به کدینگ

١ـ استفاده از صفحه نمایشهاي متداول «سياه و سفيد» و «رنگي۴ سيم».

٢ـ قابلیت كد دهي به هر واحد بطور دلخواه.

٣ـ قابلیت فراخواني واحدها با صفحه كلید از طریق پنل كدينگ و قابلیت نمایش كدها بر روي پنل.

۴ـ قابلیت باز كردن درب از طریق پنل با استفاده از كد تعين شده توسط نصاب.

۵ـ قابليت استفاده از ۴ پنل كدينگ بصورت هوشمند.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: