مهاجرت به کانادا سخته یا آسون؟
نوشته شده توسط : ali

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا

 

راه های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طرق مختلف را در این مقاله به صورت کامل بررسی خواهیم نمود و با کمک وکیل مهاجرت کانادا قوانین جدید مربوط به راه های مهاجرت به کشور کانادا شرح داده خواهد شد. معمولا متقاضیان تمایل دارند بدانند که راه های اخذ اقامت در کشور کانادا کدامند؟ و چگونه می توان بهترین مسیر را برای اخذ اقامت کانادا انتخاب نمود؟ ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

راه های مهاجرت به کانادا متعدد است، اما به طور کلی اکثر آن ها را می توان در 6 دسته بندی قرار داد. راه هایی همچون سرمایه گذاری در کانادا، تحصیل در کانادا، کار در کانادا و راه های دیگری که شما را در ادامه با آنها آشنا خواهیم نمود. شما می توانید از طریق تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) از مشاوره رایگان تلفنی در باب راه های مهاجرت به کشور کانادا بهره مند گردید.

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط عمومی مهاجرت

 

کانادا از جمله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت طبق آمار جهانی به شمار می رود و ساله افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. مساحت کانادا کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834  نفر می باشد.

پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا 10 امین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوب آن در بین مهاجرین است.

مهاجرت به کانادا

 

راه های مهاجرت به کانادا را می توان در 6 دسته بندی اصلی قرار داد. خیلی از افراد به دنبال راحت ترین و آسان ترین راه مهاجرت به کانادا هستند؛ برای رسیدن به این هدف باید روش های مهاجرت به این کشور را بشناسید و متناسب ترین روش را با توجه به شرایط خود بیابید.

این دسته بندی شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی می باشد. قوانین مهاجرت به کانادا در هر کدام از این دسته بندی ها متفاوت است. شما برای انتخاب روش مناسب خود ابتدا باید اصول این روش ها را بشناسید و سپس با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی راه های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و شما را با تمامی روش های اخذ اقامت کانادا آشنا خواهیم کرد.

مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت

 

مسلما شما برای مهاجرت به کانادا باید شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از طریق هر یک از روش هایی که در ادامه بررسی می شود، شرایطی مورد نیاز است که بسته به نوع روش متفاوت است. از مهم ترین فاکتورهایی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد.

برخی از این فاکتور در بعضی از روش ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر نیز اهمیتی ندارند. به عنوان مثال سن شما برای تحصیل در کانادا بسیار مهم است، به صورتی که هر چه از تاریخ دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بالاتری برای دریافت ویزای کانادا خواهید داشت؛ از سوی دیگر فاکتور سن در روش سرمایه گذاری اهمیت کمتری پیدا می کند.

یا اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به سرمایه ای حدود 100 تا 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روشی مانند تحصیل ممکن است به سرمایه ای بین 10 تا 20 هزار دلار کانادا نیاز داشته باشید. در ادامه این مبحث شرایط مهاجرت به کانادا از طریق همه روش ها با جزئیات بیشتری بررسی خواهد شد.

مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

 

دریافت ویزای سرمایه گذاری از دیگر راه های مهاجرت به کانادا است که البته معمولا مدت زمان طولانی تری را نسبت به سایر روش ها می طلبد و همان طور که از نامش پیداست از پرهزینه ترین روش های دریافت اقامت دائم کانادا است.

در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می شود از موسسات معتبر مهاجرتی و وکلای مهاجرت کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید.

لازم به ذکر است که مهاجرت به کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: