چرا آیفون تصویری بهترین ابزار هستند ؟
نوشته شده توسط : ali

نگهبان هوشمند

آیفون تصویری یا درهای هوشمند با استفاده از دوربین های ساخته شده و دیگر فن آوری های هوشمند برای ارائه امنیت اضافی دوربین مدار بسته اما در یک بسته جمع و جور و مناسب. نصب شده در جای زنگ درب موجود، آنها نه تنها یک حلقه برای شما به شنیدن ارائه اما شما را بر روی تلفن خود هشدار و ارائه نظارت تصویری و ضبط.

مشخصات فنی

به طور کلی یا توسط باتری ها و یا کابل های برق استاندارد 12V مورد استفاده برای قدرت درهای معمولی، آنها آسان تر به instal از اکثر اشکال دیگر دوربین های امنیتی و، به لطف گنجاندن میکروفن ها و بلندگوها، آنها به شما اجازه می دهد به تصویب دستورالعمل به رانندگان تحویل و یا بازدید کنندگان دیگر بیش از حد.

توسط و بزرگ، اکثر آیفون تصویری ها ارائه همان مجموعه هسته ای از ویژگی های. آنها ویدئو و صدا ضبط زمانی که یا توسط فشار دکمه و یا زمانی که حرکت و یا صوتی تشخیص داده می شود. آنها همچنین در هشدار به تلفن خود را منتقل و اجازه دهید شما را ببینید یک خوراک ویدئویی و صحبت کردن با هر کسی در درب خود را.

مشخصات فنی

آیفون تصویری پنجره ای به جهان خارج

یک دربان ویدئویی ترکیبی از یک دوربین، میکروفن، و بلندگو است که با یک درگاه مستقیم رو به جلو تنظیم شده است. برخی از اتصال به سیم کشی موجود خود را و برخی از کار با chime خانه خود را, دیگران گزینه هایی برای اجرای کردن قدرت باتری و نیاز به chime بی سیم. صوتی و تصویری سوابق زنگ درب خود را به قرص یا تلفن خود را جریان, و چقدر آنها ضبط و جریان بستگی به قدرت. باتری عمل درب نمی تواند جریان به طور مداوم, به عنوان مثال; اونا خيلي سريع قدرتشون رو از دست ميدن.

عجیب ولی شدنی

وقتی کسی به درب خانه شما نزدیک می شود، در ویدئو متوجه می شود و به شما اطلاع می دهد. شما می توانید با آیفون تصویری شروع به تماشای جریان در آن نقطه. و اگر زنگ در را بزنند، می توانید مثل یک آی فون با آنها گپ بزنید.

به لطف محل آنها، کمربندهای ویدئویی به عنوان یک پل به دنیای خارج عمل می کنند. با یک دربان ویدیویی، می توانید دنیای خارج از درب جلویی تان را ببینید و با آن تعامل کنید-حتی در حالی که خانه نیستید.

این کار می کند که آیا شما از خانه، یک دفتر، و یا خارج از کشور کار می کنند. ميتوني ببيني کي پشت در توست حتي قبل از اينکه زنگ بزنن . شما لازم نیست به حرکت به peephole بی سر و صدا برای تعیین اینکه چه کسی زنگ زد و اگر شما باید پاسخ دهد.

 این همونی که میخوای

اگر خانه نیستید، باز هم می توانید ببینید چه کسی آنجاست و حتی با آنها صحبت می کنید. با قفل هوشمند، شما حتی می توانید از راه دور باز کردن درب و اجازه بازدید کنندگان خود را به خانه خود را. برخی از کمربند درب مانند آشیانه سلام و Wisenet Smartcam ارائه تشخیص چهره, بنابراین شما می دانید که خانواده یا دوستان می رسند.

تا حالا تمام روز خونه بودي فقط براي اينکه بفهمي کسي بسته هايي رو روي ايون جلوت گذاشته بدون اينکه زنگ در رو بزنه؟ آیفون تصویری نیز این مشکل را حل می کنند، چرا که وقتی فردی جلو درب است به شما اطلاع می دهد، صرف نظر از اینکه زنگ در را بزند یا نه. این یک ویژگی امنیتی مفید نیز هست.

نمایشگرهای هوشمند

دستیاران صوتی با نمایشگرها این را یک گام جلوتر می برند. به جای تکیه بر گوشی هوشمند یا تبلت خود برای دیدن جریان ویدئویی از درب خانه تان، اکو شو یا هاب آشیانه خانگی شما می تواند به جای آن جریان را به شما نشان دهد. با آشیانه سلام و گوگل صفحه اصلی هاب، شروع جریان تقریبا لحظه ای است. شما حتی می توانید مکالمه خود را از صفحه نمایش نگه دارید، به این معنی که ممکن است نیازی به ترک دفتر یا آشپزخانه برای پاسخ به درب در همه.

تلفن و تبلت شما قابلیت های مشابهی را ارائه می دهند، اما همیشه کندتر و ناخوشایندتر برای رسیدن به آن است. قبل از اینکه شما می توانید از تلفن خود را بیرون بکشد، آن را باز کنید، و باز کردن برنامه آشیانه، ویدیو در حال حاضر در دستگاه های آشیانه هاب خود را بازی خواهد کرد. شما حتی یک گزینه سریع برای شروع به صحبت کردن با هر کسی که در درب خود را داشته باشد. کاملا رک و پوست کنده، هیچ چیز به این نزدیک نمی شود که چقدر بدون درز است. بهترین قیاسی که می توانیم بدهیم این است که تصور کنیم توانایی جادویی برای باز کردن درب در عرض دو ثانیه از زنگ در شما، هر بار داشته باشد.

آیفون تصویری و Smarthome

اگر شما اسباب بازی های smarthome دیگر، یکی از ویژگی های ایستادگی از یک آیفون تصویری این است که چگونه آنها را به بقیه smarthome خود را ادغام. زنگ درهای حلقه با IFTTT کار می کنند تا قابلیت های خود را در سراسر خانه شما گسترش دهند. شما می توانید دستور العمل برای روشن کردن چراغ های ایون ایجاد کنید اگر حرکت تشخیص داده شود، یا شروع به ضبط بر روی دوربین های دیگر شما ممکن است داشته باشد.

اگر شما هر دو یک آیفون تصویری و قفل هوشمند, شما می توانید این دو با هم استفاده کنید حتی اگر آنها یک اتصال مستقیم ندارد. اگر خانه نیستید و دوست، سرویس نظافت یا برق کار می رسد، راه حلی در دست دارید. اون آیفون تصویری بهت اجازه ميده تاييد کني کي اونجاست سپس، اگر شما می خواهید، شما می توانید باز کردن درب و اعطای دسترسی. بدون نیاز به تحویل کلید های اضافی به خانه خود و اعتماد آنها در دست راست هستند.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: