بازاریابی دیجتال در دیجیتال مارکتینگ ؟
نوشته شده توسط : ali

 اینترنت امروز چقدر در دسترس است

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ : آیا باور می کنید اگر به شما می گفتم تعداد افرادی که هر روز آنلاین می شوند هنوز در حال افزایش است؟

است. در واقع ، "ثابت " استفاده از اینترنت در میان بزرگسالان تنها در سه سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است ، با توجه به تحقیقات پیو. و اگر چه ما خیلی می گوییم، اما نحوه خرید و خرید مردم واقعا همراه با آن تغییر کرده است-- به این معنی که بازاریابی آفلاین به اندازه گذشته موثر نیست.

بازاریابی همیشه در مورد ارتباط با مخاطبان خود را در جای مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معناست که شما نیاز به دیدار با آنها که در آن آنها در حال حاضر صرف وقت: در اینترنت.

بازاریابی دیجیتال را وارد کنید -- به عبارت دیگر، هر شکلی از بازاریابی که به صورت آنلاین وجود دارد.

اینترنت امروز چقدر در دسترس است

راهنمای نهایی بازاریابی دیجیتال

منبع مناسب برای بازاریاب دیجیتال مبتدی به پیشرفته به دنبال یادگیری مهارت های جدید و یا hone آنهایی که موجود است.
راهنمای نهایی بازاریابی دیجیتال پر است از بینش و استراتژی برای صاحبان کسب و کار، متخصصان بازاریابی، دانش آموزان، و هر دیگری به دنبال hone مهارت های فعلی خود و بلند شدن به سرعت در آخرین بازاریابی دیجیتال.

دفعات بازدید : آن را در حال حاضر برای ساخت و یا پالایش طرح بازاریابی دیجیتال خود را بدون شروع نادرست و اشتباه است که با انجام آن به تنهایی می آیند.

 

بازاریابی دیجیتالی چیه؟

بازاریابی دیجیتال عمل ترویج و فروش محصولات و خدمات با اهرم تاکتیک های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی جستجو، و بازاریابی ایمیل است.

هنگامی که شما به آن دریافت کنید، بازاریابی دیجیتال به سادگی بازاریابی است.

این است که چگونه کسب و کار امروز گرفتن پیام خود را در مقابل بهترین چشم انداز و مشتریان خود را.

قانون #1 در بازاریابی این است که پیشنهاد درست را در زمان مناسب و در جای مناسب ارائه دهد. امروز، مشتریان شما آنلاین هستند: حلق آویز کردن در رسانه های اجتماعی، به روز ماندن در سایت های خبری و وبلاگ ها، و جستجو آنلاین زمانی که آنها نیاز دارند.

بازاریابی دیجیتالی چیه؟

بازاریابی دیجیتال

شما را در همان کانال ها قرار می دهد، بنابراین بهترین چشم انداز شما می تواند شما را ببیند، اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کند، و حتی سوالاتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و محصولات یا خدمات خود بپرسید.

اگر شما جدید به بازاریابی دیجیتال، ممکن است احساس طاقت فرسا به فکر می کنم در مورد تسلط بر تمام تاکتیک های بازاریابی آنلاین مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال.

ما اون رو بدست مياريم...

و بله، تاکتیک های مختلفی وجود دارد که باید یاد بگیرید. اما همه آنها با هم کار می کنند تا پایه ای برای کسب و کار شما ایجاد کنند: جذب چشم انداز، پرورش روابط، و ارائه می دهد مخاطبان خود را قدردانی و پاسخ به.

بیایید نگاهی دقیق تر به چگونگی این اتفاق می افتد.

 

چگونه بازاریابی دیجیتال کار می کند؟

از بسیاری جهات بازاریابی دیجیتال هیچ فرقی با بازاریابی سنتی ندارد. در هر دو، سازمان های هوشمند به دنبال توسعه روابط سودمند متقابل با چشم انداز، سرنخ، و مشتریان هستند.

اما بازاریابی دیجیتال جایگزین اکثر تاکتیک های بازاریابی سنتی شده است زیرا برای رسیدن به مصرف کنندگان امروزی طراحی شده است.

به عنوان مثال...

به آخرین خرید مهمی که انجام داده ای فکر کنید. شاید شما خرید یک خانه، استخدام کسی برای تعمیر سقف خود را، و یا تغییر تامین کنندگان کاغذ در دفتر شما.

صرف نظر از آنچه در آن بود، شما احتمالا با جستجو در اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های موجود، که آنها را ارائه، و بهترین گزینه های خود را آغاز شد. تصمیم نهایی خرید خود را پس از آن بر اساس بررسی شما خوانده شده بود، دوستان و خانواده شما مشورت، و راه حل ها، ویژگی ها، و قیمت گذاری شما تحقیق.

بیشتر تصمیمات خرید به صورت آنلاین آغاز می شود.

که مورد , حضور آنلاین کاملا لازم است — صرف نظر از آنچه شما به فروش می رسانند.

چگونه بازاریابی دیجیتال کار می کند؟

کلید این است

که برای توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که شما را در تمام مکان های پیروان خود را در حال حاضر حلق آویز کردن قرار می دهد، و سپس با استفاده از انواع کانال های دیجیتال برای اتصال با آنها را در بسیاری از راه...

... محتوا برای نگه داشتن آنها را با اخبار صنعت به روز شده، مشکلات آنها مواجه هستند، و چگونه شما آن مشکلات را حل کند...

... رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن آن محتوا و سپس با آنها به عنوان دوستان و پیروان درگیر...

... بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) برای بهینه سازی محتوای خود را، بنابراین آن را نشان خواهد داد تا زمانی که کسی در حال جستجو برای اطلاعات شما در مورد نوشته شده است...

... تبلیغات برای رانندگی ترافیک پرداخت شده به وب سایت شما، که در آن مردم می توانند ارائه می دهد خود را ببینید...





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: